نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره

روزنه های امید

فرود يك فرشته...

1392/10/24 0:09
1,773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز عمه،خوش اومدي نفسم...

سلام دوستاي عزيز من فهيمه،عمه جون نازنين زهراي گلمم

اومدم كه خبر خوش سلامتي زينب جون و نازنين زهراي عزيزمو بهتون بدم

فرشته كوچولوي ما يكشنبه  8 دي ساعت 13:50 از بهشت با بدرقه ي يه عالم فرشته به زمين اومد و شادي و نشاط رو به دل هممون هديه كرد...

اينم يه عكس ناز از نفس عمه جون

اين عكس 2 روزگي نازي ماست...

نكنه ماشالا يادتون بره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

mahla
11 دی 92 13:39
اخي عزيزم جقد نازي شما فرشته كوجولو قربون موهات شم عسلي
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خاله جون چشات قشنگ میبینه
علامه كوچولو
11 دی 92 13:48
ماشاءالله قدمش ميمون و مبارك باشه
زینب
11 دی 92 14:42
هزار ماشالله قدم نو رسیده مبارک ..
مهسا مامان نفس
11 دی 92 14:45
ماشا... هزار الله اکبر.مرسی عمه فهیمه جون.به خدا نصفه عمر شدم مت اینقدر استرس داشتم.خدا رو صد هزار مرتبه شکر
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ببخش که اذیت شدی خاله جووون
مرضیه
11 دی 92 15:22
ماشاا... فرشته آسمونی خوش اومدی زینب جان هر روز به وبلاگت سر می زدم که ببینم خبری از خودتون نوشته باشید امروز که اومدم با دیدن عکس نازنین زهرا خیالم راحت شد خوشحالم که خوبید و خوشحالم که مادر شدی انشاا... قدمش واستون خیر باشه منتظر عکس های دیگتون هستیم عزیزم دست گل دخترتو به جای من ببوس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرضیه جووون خیلی محبت داری ... چشم گلم انشالله بتونم میام میذارم ... فعلا با این جوجه درگیرم http://niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/22.gif
مهتاب
11 دی 92 16:20
الهییییییییییییییییییی ماشالا هزار ماشالا خدا حفظش کنه زینب جونم تبریک میگم همینطور به عمه جونو 2 تا مامان بزرگا و بابا بزرگا و اقای پدر و خان دایی جون و همه دوستای وبلاگی که تو این روزا مثل من استرس و هیجان به دنیا اومدن نازنین زهرای گل رو داشتن و برای سلامتی هر دوشون دعا کردن حالا به افتخار این 2 گل نازمون یه صلوات محمدی پسند ختم کنین (الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم)
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مهتاب جونم خیلیییییییی ممنون. خدا دخملی گلت و نگهداره برات
مهتاب
11 دی 92 16:21
مmahtab
11 دی 92 16:53
خداوند را شکر و نوزاد بخشیده برشما مبارک، امید است که بزرگ شود و از نیکوکاریش بهره مند شوید ماشاالله قدمش مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام انشالله عزیزم
مامانی
11 دی 92 16:54
جالب اینکه روز 7 دی هم دختر یکی از دوستانم به نام زهرا متولد شد و نازنین زهرای شما هم 8 دی
.::مادر خانومی::.
11 دی 92 18:22
وااااااااااااااای! جاااااااااااانم عزیزدلم خوش اومدی هزار ماشالله دختر خوشکلِ مو مشکی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام انشالله به زودی عکس نی نی شمارو ببینیم به حق امام رضا. باور کن یادتون اوردم زیااد چند بار اسمتون و بردم چند بار تو اتاق عمل انشالله فرشته ها پیغاممو میبرن
فاطمه (مامان محمدسجاد)
11 دی 92 19:18
هزاز هزار هزار ماشاالله. خوشحالیم از این که خدا زینب جون رو با دادن همچین فرشته ای خوشحال کرد. قدمش مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی فاطمه ججان
مهدیه ( مادر دختری)
11 دی 92 19:46
الهی خاله قربونش برم! ماشاالله! زینب راست میگفت این نی نی فتوکپیه باباشه!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
من که گفتم فتو برابر اصلا.
آرام
11 دی 92 22:32
وای خدایا شکرت شکرت شکرت....ماشالا ..خدا حفظ کنه نازنین زهرای عزیز رو.....خیلی برات خوشحالم قابل وصف نیست
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام ارام عزیزم. خیلی ممنون انشالله چند ماه دیگه عکس گل دخملی شمارهوو ببینیم ذوق کنیم
پدر بزرگ امیر حسین
11 دی 92 22:35
دخترم تولد نو رسیده را بشماو پدر بزرگوارش و نیز همه کسانیکه با نگرانی برای بدنیا امدنش لحظه شماری و دعا میکردند تبریک میگویم و شادمانی خودم را برای بذنیا امدن این موجود نازنین و نیز نامگذاری بسیار زیبایش ابراز میدارم شادمانم که یک زهرای دیگر به زهراهای این دنیا افزوده شد و بشما و همسرگرامیتان عرض میکنم که شما افتخار این را دارید که با سربلندی به نبی مکرم اسلام (ص)عرضه بدارید که ما هم والدین زهرا هستیم که یقین دارم هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که نام فرزند انسان هم نام محور و مرکز افرینش یعنی فاطمه زهرا (س)باشد (در حدیث کسا میخوانیم فاطمه و ابوها بعلها و بنوها ) اما عزیزانم این مسئولیت سنگینی است بر دوش توانای شما که نازنین زهرا را انگونه پروش دهید که شایسته نام زیبای اوست و در خاتمه خواهشی دارم که مبادا به صورت این دختر خدای ناکرده در ایام عمرش سیلی بزنید و مبادا اشک او را ببینید و بی اعتنا بوده و یا تظاهر به بی اعتنایی کنید . من این خواسته را با دخترم که مادر زهرا است نیز در میان گذاشته و خودم هم که پدر فاطمه هستم عمل کردم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام. نمیدونید چقدرر خوشحالم از اینکه من و قابل دونستید و برام نظر گذاشتید. واقعا خوشحالم. چشم. انشالله من و همسرم هم لیاقت پدر و مادر بودن همچین زهرای نازی و داشته باشیم. انشالله امانت دارهای خوبی باشیم.
مامان محیا
11 دی 92 22:44
وای هزار ماشاالله, انشاالله خوش قدم باشه, انشاالله خدا واسه مامان باباش حفظش کنه, زینب جون مبارکه, خیلی خیلی خوشحال شدم, هزار ماشاالله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دووست خوبم خیلی ممنونم
مریم.خوزستان
11 دی 92 23:11
ای جانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مریم.خوزستان
11 دی 92 23:16
سلاممممممممم سلاممممممممممم صدسلاممممممممممم فرشته جونم خوبی؟خوش اومدی عزیزدل خاله مریم جیگل من قندمن عسل عسلی من خیلیییییییییییی دلتنگت بودم مامانی امیدوارم حالت خوب باشه گلم خیلیییییییییی خوشحالمممممممممممم نازنین جونم خیلیییییییییییی میخوامت قربون چشای سیاهت که شبیه خاله مریمن
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام خاله جون. دیدی بالاخره اووومدم
مهدیه
11 دی 92 23:40
سلام چقدر خوشحالم... ان شاءالله سالم و صحیح و سلامت باشه و زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه. ماشاءالله لا حول و لاقوة الا بالله العلی العظیم محض یادآری: روز هفتم عقیقه حتما براش بکنید...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام. چشم انشالله خاله ی مهربوووون. الان ساعت 4صبح زهراخخانومم ششیرش و خورده جاش تمیز لالا کرده منم وقت کردم با گوشی ان بشم تا جواب بدم
مامان امیررضا
12 دی 92 1:10
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکررررررررررررررررررررررررررررررررت خیلی خوشحال شدم قدمش هزاران بار مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااااااااام مرسی. خاله جون
مامان زهراناز
12 دی 92 1:12
سلام عزیزم مبارک باشه انشالله زیر سایه خدا و پدر و مادر بزرگ بشه و حضرت زهرا نگهدارش باشه از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم
مامان زهراناز
12 دی 92 1:31
زینب جان شهد شیرین مادر شدن گوارای وجودتخیلی دلم می خواست شماره تماست رو داشتم و بهت تلفنی تبریک میگفتم آخه نزدیک یک ساله که میام همیشه مطلبت رو میخونم
مامانی چشم به راه
12 دی 92 7:13
ماشآلله... شکر خداوندی را که همچین.فرشته کوچکی را به این زیبایی خلق کردوبه توهدیه دادزینب..خدایا سپاس!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام زینبم ... خوبی خانومم .. خیییییییییییییییلی یادت کردم ... شب قبلش ... صبح قبل اینکه برم برای بیماریتان سر نماز صبح ... تو اتاق انتظار رو تخت اتاق عمل وقتی که با نکونای دکتر متوجه شدن الانو که دخترم به دنیا بیاد ... وقتی دیدمش همش اسمت و بردم و از ته دل دعات کردم ... انشالله مادر شدنت نزدیکه ... یه روزم آفتاب زندگی قشنگت طلوع میکنه ... به خدا همش به یادتم ... وقتی به زهرا نگاه میکنم گریم میگیره ... خیلییییییییییییییییی شباهت به امیر عباس داره خییییییییییییییییییییییلی انگار دوقلو بودن انشالله عمرش مثل اون نباشه ... وقتی اشک میریزم یادت میارم خدا صدای دل شکسته رو میشنوه
شميم
12 دی 92 9:34
اي جانم الهي من قربونش برم هزار ماشالا؛تبريك ميكم زينب جوني خيلي خوشحالم برات؛جقدرم شبيه علي آقاست اين دختري
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیزم ... قربووونت ... آره کپی برابر اصله ... ولی خانومیش به من رفته
مامی امیرحسین
12 دی 92 11:52
ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله زینب جون قدم نو رسیده مبارک مواظب عروس گلم باش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزم ... مرسی دووووووووووووووووووووووست خوبم ... چشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششم
مریم.خوزستان
12 دی 92 12:30
خوش اومدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدات خیلی خوشحالمون کردی بانومومشکی من الهی فدای چشای قشنگت بشم الهیییییییییییییییییی مامان جون برامون هرروز ازدخملیییییییییییییی عکس بذارکه انرزی بگیریم همیشه تورویا بودم گفتم دخملی چه جوریه ولی بعدازچهله ت تموم شدانشالله بازتغیرمیکنی ببینیم شبیه کی میشی؟ الان اینجااذانه ظهروروزشهادت اقاعشقم امام رضاوبرات دعاکردم که زیرسایه خداوامام رضاباشی دخملی خدایا به حق این روز عزیزبه حق امام رضاهرحاجتی که داره ابجیم حاجت رواش کن وهمیشه نگهدارشون باش هرکجاکه هستن هرکجاکه میرن نی نی کوشولو دوست دارم...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزززززززززززززززززززززززززززم ... خیلی ماهی خاله ی مهربون ... بازم دعامون کن ماهم دعات می کنیم ... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان محمد حسین
12 دی 92 12:39
سلام مبارک باشه انشاءالله زیر سایه آقا امام زمان وپدرومادرنازنینش زندگی کنه. امیدوارم با اومدنش از غصه های مامانش کم کنه...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام عزیزم انشاااالله ...خیلی محبت دارین
سمیرا
12 دی 92 14:47
خدارو هزار مرتبه شکر إن شاءالله خداوند روزیه همه بی اولادا بکنه... انشاااااااااااااااااااااااااااااااااالله
مرمر
12 دی 92 20:29
سلام زینب جون .قربون عسل خاله برم .خدا حفظش کنه.نازنین جونی قدر مامان خوبتو بدون.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم. مونارو خیلی یاد اوردما
مامان امیرحسین جونی
12 دی 92 21:06
وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی هزار ماشاالله زینب جونم خیلی بهت تبریک میگم خیلی خوشحالم برات خدا رو شکر الهی که قدمش خیر و پر برکت باشه از طرف من ببوسش این ناناز خانومو
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون ...
مرمر
12 دی 92 21:26
اتفاقا میخواستم بگم مونا دعا کن دیگه نت قطع شد نشد بگم.مرسی زینب جون مهربون.خدا فرشته نازتو حفظ کنه.بووووووس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... انشالله بو زودی خبر بارداری مونا
انسیه
12 دی 92 21:38
ای جاااااااااااااااااانم هزار ماشالا چه نازی خاله جون مممممماچ ای خدا تقریبا 7 هفته دیگه منم پسرمو میبینم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ...خیلی ممنون . انشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله گلم
زهرا
12 دی 92 22:51
ماشالله. واقعاً از خبر سلامتیش خوشحال شدم... خدا حفظش کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون
مهسا مامان نفس
12 دی 92 22:52
زینب پس نظر من کوووو؟مهسا فداش شه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خاله جون خدا نکنه انشالله به زودی هبر بارداری شمااا
.::مادر خانومی::.
12 دی 92 23:47
سلام زینب جان,خوبی عزیزم؟ ممنون که برام دعا کردی قدم دختر خوشگلت مبارک و میمون باشه انشالله عروسش کنی عزیییییییزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
انشااااااااااااااااااااااااااااااالله
.::مادر خانومی::.
12 دی 92 23:48
راستی دیگه وقتشه اون گاه شمار رو تغییر بدیا! نی نی دیگه تو دل مامانش نیست! تو بغل مامانشه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... چشم حتما گلم ... کی میشه من بیام بهت تبریک بگم ... انشالله نزدیکه ... وقتی احساس کردم دارن زهرارو بیرون میارن براتون دعا کردم حتما فرشته ها شنیدن ... حتما خدا شنیده
مادر منتظر
13 دی 92 0:12
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااااام دوست خوبم ... ای جانم پس انشالله فردا این وقت دخملی سالم تو بغلته انشااااالله ... انشالله همیشه در کنار هم شاد باشید
زهره مامان زهرا
13 دی 92 1:55
سلام خانمی خیلی خوشحالم که سالم زایمان کردی جفتتون سالمین نمیدونین چقدر خوشحال شدم من خیلی وقته که وبلاگتون رو می خونم اما کامنت نمیذاشتم الان دیگه نتونستم خوشحالیمو ابراز نکنم خیلی برات دعا کردم انشاء الله زیر سایه امام زمان و بعد زیر سایه شما و باباش بزرگ بشه و خدا براتون حفظش کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام زهره جونم خوبی خانوومم مرسی گلم خدا دخمل گلت و نگهداره برات ... خیلی ممنون از دعای قشنگت
دریا
13 دی 92 2:12
سلام عزیزممممممممممممممممممم بازم بهت تبریک میگم چه دخمل نازی ان شالله خدا برات حفظش کنه ببخشید اگه دیر بهت پیام دادم آخه یکی دو روز حال نداشتم نتونستم بیام نت ببخشید عزیزممممم تو رو خدا برا منم دعا کن به خیر بگذرونم و منم نی نی مو به سلامتی بغل کنم[
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دریای گلم ... قربونت برم بهت حق میدم تا اون لحظه که بچت و ندن بغلت استرس همه وجودت و میگیره ...انشالله سالم و صالح میاد بغلت دووست گلم ... همچین بیاد مثل من وقت نکنی بیای آپ کنی
یثنا
13 دی 92 10:15
خدا جووووووووووووووونم شکرت شکرت تبریک میگم زینب جونم ماشالله چه فرشته سالم و نازی الهی خدا این دکترای بی تربیت بی فکر را به راه راست هدایت کته دیدی حرفاشون بیخود بود و زهرا گلی سالمه خدایا هزار هزار شکرت میبوسمش از راه دور
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام یثنا جونم ... قربونت برم انشالله به زودی نوبت شماست انشااااالله خدا شاهده که تو اتاق عمل همش اسمتون و بردم شما و مادر خانومی و زینب و شیما یک لحظه فراموش نکردم ... واااقعا گلم پدرم در اومد تو این ماه ها
مامان راضی
13 دی 92 15:15
عزیزم ماشالا چقدر نازه انشاله همیشه سلامت باشه دخمل ماهمونخیلی خیلی تبریک زینب جونم یه بوسسسسسسسسسسسس مخصوصم واسه نی نی خاله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی دوست گلم ...
مامان دانیال و.....
13 دی 92 16:44
سلام عزیز دلم تبریک میگم بهت هزار ماشالا خدا حفظش کنه براتون واسه منم دعا کن زایمانم نزدیکه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام گلم خیلی ممنون ... انشالله به سلامتی فارق بشی گلم ... انشالله گل پسرت و سالم بغل کنی
مامان امیررضا ومحمدرضا
13 دی 92 20:20
سلام زینب خانم هزاران تبریک و شادباش خیلی نگرانتان بودم واقعاداشتن دخترلیاقت میخواد روی ماهش راببوسید قول بدیدکه بیخبر حال خودتان و دخترگلتان نباشیم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی دوووست گلم
مامانی چشم به راه
13 دی 92 23:18
اینکه زهرا کوچولو شبیه امیرعباسه حکمت خداست...دیدی خداوند عوضشو بهت داد...؟ ممنون که به یادم بودی ابجی....خیلی ممنونم ازت..این نهایت محبت ومهربونی تو عزیزم ...راستی حال خودت خوبه ..جای بخیه هات که دردنداره ..؟ زهرا خوب شیرمیخوره ..؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
آره واقعا ... حتما مزد صبر تورو هم به قشنگی میده زینبی ... من دوست دارم ... همین حالا که این و نوشتم زهرا صبر زد ... شکر بد نیستم ... کمر درد شدید دارم همه استخونام درد میکنه فکر کنم واسه بی حسی رعایت نکردم ... اگه مسکن نزنم نمی تونم راست واستم ... درد بخیم چون تازه یکسال از عمل قبلی میگذشت واسه همین دردش زیاده ...زهرا شکر خوبه ولی پدرم و در آورد زینب ... شیر داشتم نمی خورد ... مردم گریه هاش زیاده ولی شکر ... انشالله به آبروی حضرت زهرا به زودی خودت نی نی تو بغل میگیری حالا ببین من کی گفتم .. راستی چرا وبت فعال نیست ؟ خودت چه میکنی دوره جدید درمانت چی شد ؟
مریم.خوزستان
14 دی 92 2:34
ماعکس میخواهیممممممممممممممممممممممممازدخملی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سرم خلوت بشه چشم
مریم.خوزستان
14 دی 92 2:37
سلام زینبی چطوری؟درچه حالیییییییی؟ بادخمل طلای خاله چی میکنی؟ الهی فداش بشممممممممم خوب خودتوجاکردی نازی جونم قربان این دختر یه ماچچچچچچچچچچچچچچچچ ابدارررررررررررررررررر
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
بووووووووس
فرشته مامان محمدرضا
14 دی 92 6:17
هزار ماشالله خیلی نازه. قدمش هزاران بار مبارک خدا براتون حفظش کنه و همیشه شاد باشین
مامان آروین (مریم)
14 دی 92 6:50
خیلی خوشحالم .... ایشالاه قدمشون براتون پر از خیر و برکت باشه
یه دوست
14 دی 92 14:01
سلام عزیزیم.وای خدارو صدهزار بار شکر.اگه بدونی چقدر خوشحال شدم وقتی عکس نی نی نازتو دیدم.دیدی دعاهات مستجاب شد و نازنینی زهرای گلت سالم و سلامت به دنیا اومد؟خدارو شکر که روزهای پر از اضطرابت تموم شد عزیزم.مواظب خودتو نازنین زهرای عزیز باش و از طرف من ببوسش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیز دلم خیییلییییی محبت داری عزیزم. خدارو شکر که سالمه. بازم با دلت پاکت دعا کن برامون
مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 دی 92 15:57
خدا رو صد هزار مرتبه شكر قدمش ميمون و مبارك باشه زير سايه پدر و مادر
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام گلم خیلی ممنون از محبتت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
15 دی 92 0:14
خدا رو هزاران هزار بار شكر .... واقعا برات خوشحالم ، خوشحالم كه الان لبخند روى لبانت هست و برق شادى توى چشمات ان مع العسر يسرا خداوند حفظ كند نازنين زهرايت را و سلامت بدارد تنش را از صميم قلب برايت آرزوى بهترين روزها و لحظه هاى مادرانه را دارم روى ماهت رو مى بوسم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خییییییییییییییییلی ممنون گلم ...منم میبوسمت مهربونم
مامانی چشم به راه
15 دی 92 7:41
رمزمطلب جدیدم روخصوصی فرستادم ببین اومده زینب جان؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم آره
مامان بی تاب
15 دی 92 17:16
سلام ماشالله الله اکبر اشکم در اومد ورودت به زمین مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خاله جون خیییییییییییییییلی ممنون
mahla
15 دی 92 17:40
zeynab jun az in khoshgele ma bezar matlab dg delemun ye zare shode سلااااااام عزیزم چشم اگه بذاره حتما
مامان سارا
1 بهمن 92 4:37
هزاران ماشاا...