نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روزنه های امید

همه ی زندگی ام در یک لبخند تو خلاصه می شود ...

1392/10/24 0:10
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

بالاخره طلسم شکسته شد و بعد 7 روز اومدم تا خاطرات زایمان و بنویسم ...

الان که دارم برات مینویسم ،‌ شما کنارم رو تخت آروم خوابیدی و منم فرصت پیدا کردم بیام نت ...

امروز 7 روزت ساعت 13:50 دقیقه کامل شد ... صبح بردمت چکاپ پیش دکتر یونس پور (‌دکتر بچگی های خودم )‌با اینکه بعد 25 سال رفته بودم پیشش ولی من و که دید شناخت تعجب... وزنت خدارو شکر بالا رفته بود 2700 شده بودی عزیز دلم ...

...........................................

نازنین زهرای گلم از روزی که چشم های قشنگت و به روی دنیای ما باز کردی رنگ و بوی زندگیم بهاری شده ... دیگه اشکهام از سر دلتنگی نیست ... دیگه تنهایی آزارم نمیده ... هر روز ساعتها به  صورت معصومت خیره میشم و اشک میریزم ... اشک شوق ... ذکر روز و شبم شده الهی شکرت ... شکر بابت این نعمت زیبا ... خدایا شکر بابت این امانت دوست داشتنی ... این فرشته معصوم که کنارمه واقعا دختره منه ... بارها این سوال و از اهل خانه می پرسم ... واقعا من مادر شدم ... واقعا این فرشته ی تو آغوش من ،‌دخترم ،‌نازنین زهرای منه ؟...یعنی سالهای انتظار تموم شد ... روزهای پر از استرس و اضظراب ... یعنی واقعا منم مادر شدم ... چقدر شیرینه داشتنت ... بو کردنت ... به آغوش کشیدنت ... ذات شب بیداری آزار دادن و خسته کننده است  ولی وقتی شبهارو تو بیداری به عشق دخترت به صبح برسونی و نگات به دخترت باشه که کی شیر می خواد ،‌نکنه گشنه بمونه ،‌نکنه جاش خیس باشه و اذیت بشه ... همه ی اینا برات شیرین میشه مثل عسل ... زهرای من بعد خدا تورو تو دنیا از همه چیز و همه کس بیشتر دوست دارم ...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مهسا مامان نفس
15 دی 92 21:38
زینب اومده بودی خاطرات زایمانتو بنویسی پس چی شد؟دلمون برات تنگ شده تند تند بیانازنین زهرا رو از طرف من ببوس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مهسا جونی از خدامه بیام بذارم اگه این جوجه بذاره چش
darya
16 دی 92 0:28
سلام عزیز دلممممممممممممممممم زینب عزیزم خیلی خوشحالمممم از اینکه خوشحالی خداجونم هزار مرتبه شکرت چه دخمل نازییییییییییییییییییییی خدا حفظش کنه مامان زینب حتما برا منم دعا کن که ان شالله منم به سلامتی زایمان کنم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
انشااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله گل پسری و صحیح و سالم بغل بگیری
مامان امیررضا
16 دی 92 0:57
زینب جون مامان شدنت مبارک چه دخمل نازی وای که چقدر خوشحالم از دیدن روی ماه دخترت
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی خاله جون چشات ناز میبینه
مامان آتناجون وپسملی
16 دی 92 2:09
سلام عزیزم شهد شیرین مادر شدن گوارای وجودت خدا رو شکر که همه چیز خوبه خداروشکر که دخترت حالا پیشت و دیگه تنها نیستی همیشه بهترینها رو برات از خدا می خوام نازنین زهرا جونم عسلم خوش آمدی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام زهره جان ...خدا آتنای گلت وحفظ کنه برات انشالله گل پسرتو سالم بغل بگیری انشاااالله
mahtab
16 دی 92 7:43
خدا رو شکر بابت همه چیز و هدیه این روزهاتون، این دختر ناز و معصوم روزهاتون شاد شاد و لبهاتون خندان خدا حفظش کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خییییییییییییییییییییییییییییلی محبت داری گلم
عمه جون فهيمه
17 دی 92 14:33
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي الهي واسه جانت بميرم من عشق عمه... عاشقتم نازي زهراي من با اينكه ديشب ديدمت ولي دلم واست 1ذره شده نفس عمه...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عمه جون. ما هم دوست داریم. خوب بیا دیگه عمه جون
مهدیه ( مادر دختری)
17 دی 92 18:19
سلام عسیسم پس کو خاطره ی زایمانت؟؟؟ منتظریم کماکان!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام باورت میشه هر وقت بیام بنویسم نمیذاره
سمیرا
17 دی 92 18:27
خدارو هزار هزار مرتبه شکر خدابرات حفظش کنه و زیر سایه حضرت زهرا باشه إن شاءالله إن شاءالله خداوند این نعمت بزرگشو روزیه همه بکنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سمیرا جاان خخیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون گلم
مرضیه
17 دی 92 18:30
سلام زینب جان خوبی؟ نازنین زهرا خوبه؟ وایییی خدا چه عکس خوشملی ازش گرفتی خیلی نازه و خیلی نازتر خوابیده باز هم واسمون عکس بزار با چشمهای باز هم بزار از طرف من کلی دستاشو ببوس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرضیه جون. قربونت چشات ناز میبینه گلم. . چشم خاله جون
مریم.خوزستان
17 دی 92 19:43
سلامممممممممممممممممم قربون هردوتایتون برم الهیییییییییییی... امیدوارم درسلامتی کامل به سرببریدامین فدای اون دستای کوشولوت بشم نازدختر... نگاه لباش ای جونممممممممممممم وای زینب جون من عاشق بچه ام خوشبحالت فهیمه جون که عمه شدی این داداش مازن نمیگیره که بچه شوبغل بگیرم توحسرتش موندیم اشک توچشام جمع شده ولی اشک شوق ازته ته ته ته قلبم دوست دارم فرشته 9روزه ی من بوس بوس بوس
مریم.خوزستان
17 دی 92 19:47
دوستان برای سلامتی نی نی کوچولوومامان مهربونش که خیلی دوستش دارم یه صلوات محمدی بفرستین مرسی عزیزان.... اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم حضرت محمدنگهدارتون...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خاله ی مهربووون خیلی ممنون مهربووونم
حمیده
17 دی 92 19:48
فرشته کوچولوی آسمونی زمینی شدنت مباااااارک.... هیچ خبری غیر این خبر نمیتونست خوشحالم کنه.... انشاالله زیر سایه بابایی و مامانی و در پناه خدا بزرگ شی نازنین زهرای عزیز...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام حمیده جان. خیلی محبت داری عزیزم. مرسی گلم با دعای شما انشالله
شیما
18 دی 92 0:50
سلام عزیزم من وبلاگتو اکثر اوقات میخوندم منتظر بودم عسل خاله به دنیا بیاد تا واست نظر بذارم بهترین ها رو واسه شما و همسرت و کوچولوی نازت آرزو دارم شاید باورت نشه خیلی خوشحال شدم خیلی. الهی عروسش کنی این خوشگل خانومو مواظب خودت باش واسه نازنین زهرا
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام شیمای عزیزم ... خیلی محبت داری ... خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ... انشالله خدابه هرچی می خوای برسوندت
مامان بی تاب
18 دی 92 1:11
الهی شکر خدایا سپاس که پاسخ صبوری و شکور بودنم معجزه ای و هدیه ای بی نظی از سمت خودت بهم دادی .با دیدن دخترت دوست دارم بپرم بالا و خدارو بماچم .شوهرم مهدی هم گفت اول شکر و دوم تبریک جانانه هم به شما هم به اقا باباعلی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سمیه جون ... واقعا شکر ... روزای تلخ زندگی ما هم با لطف خدا به شیرینی تبدیل شد ... هر چقدر خدارو شاکر باشم بازم کمه ... اصلا نمیدونم چه طوری تشکر کنم ازش ... از آقا مهدی هم تشکر کن ... انشالله خدا گل پسر نازت و برات نگهداره
مریم.خوزستان
18 دی 92 1:23
دنیاشامل بعضی هانمیشه! بعضی هاخودشون یه دنیان درست مثل تو...........
مریم.خوزستان
18 دی 92 1:25
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دخمل نانازی من خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااابیشتر
بهار.
18 دی 92 7:58
مبارک باشه
مامان راضی
18 دی 92 10:59
ای جوووونم چه خواب قشنگی خدا را شکر که هر دوتون سالمید زینب جونم این لبای ناز دخملتم ببوس ماشالا
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... خیلی ممنون ... کاش این خواب ناز و تو شب هم داشت ... پدرم در اومد
nafiseh
18 دی 92 11:16
تبریک عزیزم... ... ماشا الله...خوشحالم که سلامتید....
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... خییییییییلی ممنون
مرضيه (مامان محمدمهدي)
18 دی 92 12:22
سلام ماماني خيلي خوشحالم كه حس زيباي مادري رو چشيدي قدر اين روزا رو بدون كه خيلي سريع ميگذره و دلتنگ تك تك اين لحظه ها ميشي براي دختر خوشگلمون هم اسفند فراموش نشه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرضیه جان خیلی محبت داری گلم. چشم
mahla.
18 دی 92 15:14
akhey ghorbune surate nazet azizam zeynab jun bebusesh in juje kuchuluye maho
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام محلا جووون چشششششششششششششششششششششششششششششششششششم
نفیسه
18 دی 92 15:59
وای زینب جان واست خیلی خوشحالم .منم واسه خوشحالیت گریم گرفت. دیدی روزهای تلخ و سخت تموم شد .دیدی تو زمستون خونتون بهاری شد .خیلی دوستون دارم و واسه هردو تا تون خیلی خوشحالم .....
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام نفیسه جان ... قربون محبتت عزیزم ... انشالله شما گل پسر نازت وبغل بگیری عزیزم ... انشالله سر وقت صحیح و سالم به دنیاش بیاری گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 دی 92 18:47
واااای زینب جوووون یه خداروشکرازته دل گفتم عزیزم باورم نمیشدعکس نی نیتهاول فکرکردم اشتباه اومدم فکرنمیکردم فرشته کوچولواومده باشه ،عزییییزم چقدرنازه ماشالاایشالا قدمش پرازبرکت باشه براتون مامان شدنت مبارک دوست خوبم ، روزنه امیدت دیگه خورشیدنورانیه خونتونه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام. اینقدره کم لطفی نسبت به ما خانوم خانوما. قربوووونت عزیزم خدا ارمیتای گل نگهداره براتون
مهتاب
20 دی 92 12:56
خدایاااااااااااا شکرت
ضحی
21 دی 92 7:16
سلام زینب جان خیلی خیلی تبریک من الان اومدم وبت وفهمیدم نازنین زهرا جان به دنیا اومده از خوشحالی گریه ام گرفت خدا را هزاران بار شکر که دل زینب جانم را شاد کردی ماشالله هزارتا ... خدا برای هم حفظتون کنه یک عالمه بوس یرا دخمل طلا ومامانش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دووووووست مهربووونم. خیییلی ماهیععزیزم انشالله شما هم به زودی به حاجت دلت برسی. خودت گلی چرا این همه گل فرستادی عزیززززززززم. بوووووس ازطرف منو دختری
فاطمه مامان مطهره
21 دی 92 11:08
سلام زینب جون!تولد نازنین زهرای گل مبارک باشه! این تبریک از طرف من وهمسرم ومطهره است! راستش از پارسال تا الان من و همسری خیلی واستون دعا کردیم والانم خیلی خوشحالیم![پاسخسلااام فاطمه جان. شمااا خیییلی محبت دارین گلم. از همسر محترم هم تشکر کن روی.گل دخملی رو هم ببوس بازم دعا کنید برای دخترم]
Egy8h3jUUpOgTWVcBqn8wb600bCCpsINuEjjjpbfZcNW2HoX_3X6-She8ofF0tF9
21 دی 92 11:32
واااااای عسییییسم. ماشالله چه دخملی نازی. خدا ببخشه بهتون خانم گلو.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون
مامان اهورا(شهرزاد)
21 دی 92 12:03
زينب عزيزم خدارو هزاران مرتبه شكر ميكنم كه دختر ناز و دوست داشتني صحيح و سالم اومده تو بغلت. قدمش مبارك باشه عزيزم. اشك تو چشام حلقه زد. خيلي خوشحالم . مي بوسمتون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام شهرزاد عزیزم. خیلی ممنون دوست خوبم. محبت و دعای شما دوستای گلم همیشه من و شرمنده کرده
نفیسه
21 دی 92 12:21
سلام خانمی خیلی خوشحالم که آغوشت پر شده از بوی بهار بوی زندگی.خیلی برای هردو تا تون خوشحالم بهترین ها برای تو دوست خوبم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام نفیسه جون. مرسی.گلم انشالله گل پسرت و سالم بغل کنی خانوووم
.::مادر خانومی::.
21 دی 92 12:55
خدا حفظش کنه براتون انشالله همیشه خنده هاشو ببینی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مادر خانومی عزیز انشالله با دعای شما
نفیسه
22 دی 92 12:08
سرت شلوغ شده کم پیدا شدی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام به زودی خودت مبتلللا میشی
مامان زری ترانه
23 دی 92 8:18
خیلی مبارک باشه عزیزم . خدا رو هزار بار شکر . قدمش پر خیر و برکت باشه . خیلی خوشحال شدم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خدا دختر گلت و برات نگهداره انشالله
مرمر مامان محیا
23 دی 92 12:52
سلام عزیزم.قدم نورسیده مبارک... بهترین ها رو از خدا برای تو و نازنین دخترت آرزومندم...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزسزم خیلی ممنون
مریم.خوزستان
23 دی 92 13:03
سلامممممممممممممممممممم به عزیزای من... امدوارم حالتون خوب باشه چه خبراابجی نیستی؟بابا بیا عکس جدید ازدخملی بذارالهی فداش بشم دلم براتون تنگ شده عکس ازخودتم بذار
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خوببی امروز به یادت بودم. گفتم خبری از مریم نیست. اگه این وروجک بذاره چشم
مریم.خوزستان
23 دی 92 23:05
قربونتون برم الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازنین جون عزیزدل خاله مریم خیلیییییییییییی میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامی امیرحسین
26 دی 92 2:29
زینب جون من هنوز هم گاهی باور اینکه مادر شدم برام سخته...!!!! این حست طبیعیه!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام. خیلی شیرینه برام دوست جونم. واقعا ارزو میکنم همه زنها این حس و به شیرینی تجربه کنن.