نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره

روزنه های امید

اولین هایی از جنس پدرانه

1392/10/25 0:34
1,637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ...

الهی دورت بگردم عزیز دل مادر ...

الان که دارم برات مینویسم ساعت 12:20 نیمه شب سه شنبه24 دی ماه هست و شما عزیز دلم لالا کردی ...

من فدای چشای معصومت که هر وقت نگام میکنی دوست دارم صورتت و بوسه بارون کنم ...

مامانی شما 5 روزت بود که بابایی رفت برای اولین بار برات خرید کرد ... من که کلی ذوق کردم وقتی دیدم با دست پر اومد خونه و برای دختری کلی لباس خوشگل و مارک خریده بود ... این برای اولین بار بود که بابایی میرفت و خودش برات وسایل میخرید ... تا حالا هر چی لوازم داری یعنی سیسمونی و مامان جون فاطمه و پدری برات خریدن و بعضی از لباسات هم هدیه هایی که عمه مهربونت هر ماه برات میخرید به هر بهانه ای , وقتی دیدم بابایی رفته بازار گشته و برات 3 دست لباس خریده کلی ذوق کردم ... یعنی ببین چقدر دوست داره ... آخه بابایی شما یه خورده اخلاقش منحصر به فرده نیشخند کلا ابراز احساساتش ضعیفهنگران ولی واقعا کولاک کرد برات ... البته به خاطر تولد شما برای مامانی هم یه زنجیر پلاک خرید که دستش درد نکنه هم قشنگه هم سنگین ... خوب دخترم اسم این پست و گذاشتم اولین هایی از جنس پدرانه حالا می خوام عکس این اولین هارو برات به یادگار بذارم تا وقتی بزرگ شدی قدر بابایی و بدونی و همیشه قدردانه زحماتش باشی ...

 

ببخش نشد از این یکی جلوتر عکس بگیرم واسه همین عکس لباس و تو تنت میذارم

مبارکت باشه عزیز دلم , انشالله به شادی تنت کنی گل مادر

 

و حالا عکس دخملی ...

این عکس و صبح ازت گرفتم کلی زحمت کشیدم تا بیدار بشی , آخه همه عکسهات وقت خوابه ... ماشالله صبح و ظهر می خوابی ولی شب تا صبح بیداری منم اون وقت خسته ام نمیتونم ازت عکس بگیرم...


خییییییییییییییییییییییلی دوست دارم بهانه زندگی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان امیررضا
25 دی 92 1:11
مبارکت باشه نازنین زهرا جونم . دست بابایی خوش سلیقه درد نکنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام. قربونت. واقعا دستش طلا
مهسا مامان نفس
25 دی 92 1:41
ایشالا همیشه سالم و شاد زیر سایه مامان زینب و بابایی مهربونت زندگی کنی نازنین زهرای گلم.زینب کلی ذوقیدمبرای لباسای خوشملشششش دست بابایش درد نکنه.عسلم داره بزرگ میشه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم. اره خاله داره بزرگ میشه ماشالله. انشالله نی نی شما
یه مامان
25 دی 92 3:20
نصفه شبی اشکم در اومد خدا نگهدارش باشه این نینیه نازو
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی گلم انشالله عزیزم
مامان بی تاب
25 دی 92 3:38
سلام خوبی منم مثل تو تا الان بیدارم .از طرف من دستای پرنیازشو ببوس و شکرکن.فدای لبخندش بشم .ماشالله اقا علی مبارکتون باشه
ضحی
25 دی 92 7:46
ماشالله نازی نفسی خدا حفظت کنه عروسک مامان بابا
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام گلم انشاااالله
مامان اهورا(شهرزاد)
25 دی 92 10:40
ماشاله هزار ماشاله خدا حفظش كنه عزيزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام مرسی خاله. انشالله
یه دوست
25 دی 92 13:34
وای ماشالله به این گل دختر.عززززززززززززززززیزدلم..... انشاالله همیشه سایه مامان بابای مهربونت بالای سرت باشه.خدا میدونه چقدر خوشحال شدم از دیدن عکس ای جوجه طلا.خدا حفظش کنه دوست گلم.خوش به حال این خانمی با این پدر مادر خوبی که داره.از طرف من نازنین زهرای عزیز ببوس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام. مرسی دووووست گلم. خوش به حال ما با داشتن نازی زهرا. خیلی مهربووونی خاله جون
مرضیه
25 دی 92 15:16
سلام به روی ماهت هدیه های باباجونت مبارک باشه خانمی آخی هنوز تو چشماش خواب موج می زنه اما لبخند ملیحی به لبهاشه خیلی دوست دارم نی نی کوچولو کلی واسه نازنین زهرا و مامان مهربونش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم. ماهم دوووووست داریم خاله ی مهربوووووووووووونم
رستا
25 دی 92 23:31
سلام عزیزم وااااااااااااااااای الهی من فداااش بشم چه قدر خوشگل و نااااااااااااااازه زینب جون حساااااااااااابی ببوسش از طرف من و مارتیا تبریک میگم با اون اسم خوشگلش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام ررستا جونم. چشات ناز میبینه گلم. چشمممم
مامی امیرحسین
26 دی 92 2:32
انقدر لباسای خوشگل تن عروسم نکن! می ترسم چشم بخوره تازه رقیبای امیرحسین زیاد میشن
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
نکنه امیر حسین جیگر منم نمی خوابه که تا حالا بیداری خواااااهر. ؟ کی از امیرحسین قندی من بهتر. اقا از همین تریبون اعلام میکنم امیر حسین قندی ما رزرو شد
یثنا
26 دی 92 11:25
عزیزم الهی قربونش برم من ببین عین فرشته ها خوابیده ادم دلش میخواد محکم بوسش کنه بعد هم لپشو گاز بگیره عزیزم خدا را شکر که روزعای تنهاییت تموم شد خدارا شکر که زهرا گلی هست خدا شادیهاتونو 100000000000000000 برابر کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام خاله جونی. ما خوبیم شما خوبین. خانوم خانوما. چشات فرشته میمونه گلم. انشالله خدا به زودی دلت و شاد کنه
نفیسه
26 دی 92 13:49
جااااااااااااااااااان دلم قنج رفت خییییییییییییییییییلی جیگره سپند دود کنی هر روز واسه این عروسک راستی دست بابایی هم درد نکنه.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام چشم عزیییییزم. انشالله گل پسرت و سالم.بغل کنی
مامانی چشم به راه
26 دی 92 17:47
ماشالله ...معجزه خدا رو میبینم تو عکسا ...ومیگم خدایا شکرت...صد هزاربار شکربه خاطرا این رحمتت..این فرشته کوچولو الهی تو لباس سفید عروس ببینیش عزیزم..الهی صدها سال شاد وخوشبخت باهم زندگی کنین
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خواهر گلم. الهی به حق بزرگیش به زودی یه فرشته ناز بهت بده. چشم پیامت و گرفتم خیلی ممنون از اینکه منم قابل دونستی
سمیرا
26 دی 92 20:19
iهزار ماشاءالله به این گل دخترخداحفظش کنه لباسای خوشگلت مبارک عزیزم,إن شاءالله لباس عروس تنت کنی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مرسی عزیزم انشالله
مریم.خوزستان
27 دی 92 15:05
سلامممممممممممممممممممممم جون دل خاله دورچشاش بگردم دور موهای سیاهش بگردم قربان این دخترکه خوب خودشوجاکرد لباساتم مبارکت باشه دخمل گلی فدات بشم که همش خوابی مثل من خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارمممممممممممممممممممم دختری
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
کااااش شبا خواب بود روزا بیییدار
مریم.خوزستان
27 دی 92 15:10
دوستان عزیزماشالله یادتون نره برای سلامتی دختری گل وگلاب ومامان جونش یه صلوات محمدی بلندی بفرستید اللهم صل علی محمدوال محمدوعجهل فرجهم ولادت حضرت محمدروبه توابجی گلم ونی نی کوشولوتبریک عرض میکنم خدای بزرگ وحضرت محمد(ص)همیشه نگهدارتون باشه دلم براتون تنگ شده بود
مریم.خوزستان
28 دی 92 0:03
اجی گلم بعدازچهله خوابش بهترمیشه صبرداشته باش قربون دستای کوشولوت الهییییییییییی بگردم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
امیدواااارم مریمی
مامان آروین (مریم)
28 دی 92 7:26
مبارکت باشن عزیزم
مریم.خوزستان
28 دی 92 11:16
اجی نگاه موهای دخترت از÷شت فشن شدنعکس که خوابه قربان این دختر
zdV9ltyuFerVjhAg7-EnlmCPhNGL30rKVRuLogvxC-M.
29 دی 92 13:19
سلام عزیزمممممممممممممممممممممممممم خیلی نازن مبارکش باشه دست بابایی اتم درد نکنه خوش سلیقه ام هس وایییییییییییییی زینب دلم برات خیلی تنگ شدهههههههههههه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم. سلام گلم. چشات ناز میبینن.
مهدیه
30 دی 92 10:30
آفرین به علی آقای خوش سلیقه و دختر دوست!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام. مهدیه این وروجک باعث شد من بعد 6سال زندگی مشترک تازه علی و بشناااسم
مامان سارا
1 بهمن 92 4:30
نازین زهرای خاله سلام خیلی خوش اومدی گل خانوم ای قربونت برم من با اون موهای مشکیت عزیزکم خاله سارا خیلی منتظرت بود روزایی که پیش خدا بودی یادته که دعا کردیم با هم بیایی پیش مامان زینب خداروشکر که خدا دعاتو اجابت کرد خیلی خوش اومدی دختر نازم مامان رو غرق شادی کردی که هیچ وقت پایانی نداره از همون خدایی که دعامونو اجابت کرد می خوام بهترین لحظه ها و ظادترین روزها از آن تو ومامان زینب باشه می بوسمت گل خوشبوی من
مریم.خوزستان
1 بهمن 92 12:49
دلممممممممممممممممممممممممممممممم براتون تنگ شد ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
مامانی
27 بهمن 92 19:20
سلام عزیزم من شما رو لینک کردم و همیشه بهتون سر میزنم افتخار بدید و بیای وب ما رو ببینید
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم منم شمارو لینک کردم گلم