نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

روزنه های امید

دختر زمستانی من

1392/11/14 19:43
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین زهرای گلم ...

هستی مامان ...

عمر مامان ..

با اینکه شما تو زمستون به دنیا اومدی ولی با گرمای وجودت زندگی ما و فضای خونه رو گرم گرم کردی ...

خیلی دوست داریم , همه وجود ما شدی عزیز دلم ...

هر روز با نگاه کردن بهت بیشتر شاکر خدا میشم ... نمیدونم با چه زبونی میتونم شکرش بگم ...

این روزا با همه خستگیهاش وقتی به روم میخندی انگار همه دنیا با همه سختی هاش به روم میخنده ...

وقتی از روی گشنگیت اشک تو چشات جمع میشه و وقت خوردن شیر خودت و محکم بهم میچسبونی بوسه بارونت میکنم و تو بهم خیره میشی و تند تند شیر می خوری اون لحظه محکم بغلت میکنم و بوت میکنم ... بوی تنت من و دیوونه میکنه ... خیلی دوست دارم اینقدری دوست دارم که با گریه هات اشکم در میاد حتی وقتی زیاد شیر میخوری و سک سکه میکنی دوست دارم بمیرم ...

زهرای نازم این روزا خیلی بهم وابسته شدی ... دوست داری وقتی بیداری همش کنارت باشم و باهات بازی کنم , وقتی گریه میکنه تا بغلت میکنم آروم میشی و بهم خیره میشی تا بوست میکنم آروم میشی و آروم آروم چشات و میبندی , منم برات میمیرم ...

دخترم خییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم ...

راستی دخملی 11 بهمن که شما یک ماه و 3 روز داشتی بعد مدتها برف مهمون شهر ما هم شد , و شما اولین برف زندگی و تجربه کردی , انشالله وقتی بزرگتر شدی با هم میریم برف بازی , ... نشد با شما بریم بیرون آخه هوا خیلی سرده ولی برای یادگاری از حیاط برفی خونه پدری اینا عکس گرفتم  .

اینم از نازنین زهرای زموستونی من , انگاری لباسی که بافتم برات بزرگ بود نیشخند

اینم عکس 34 روزگیته وقتی پدری داره برات شعر میخونه و شما به عادت همیشگیت وقت شعر خوندن پدری این شکلی میشی و دهنت و باز و بسته میکنی

متن شعر پدری هم اینه

نازنین زهرای من

ای گل خوشبوی من

ای گل بی خار من

نازنین زهرای من

ای گل بابای من

ای گل زیبای من

نازنین زهرای من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مرمر
14 بهمن 92 20:37
نمیدونم چرا اشک تو چشام جمع شد.وای قربونت برم نازی جون.ایشالا جمع خانوادگیتون شادوسلامت باشه.اسپند دود کن واسه خوشگل خاله یادت نره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مرمر گلم چچشم عزیزم انشالله خواهرزاده گلت و صحیح و سالم بغل بگیری
سمیرا
14 بهمن 92 22:29
الهی من فداتون بشمخداروشکرکه باعث آرامش همدیگه هستید...خدارو هزار هزار هزار مرتبه شکرکه نی نی سالم وصالح روزیت کرد ماشاءالله چه ناز شده ماشاءالله لاقوة الابالله العلی العظیم
مامان راضی
14 بهمن 92 22:34
خدا را شکر که همه چی خوبه گلم منم زایمانم نزدیکه واسم خیلی دعا کن زینب جونم از افسردگی خیلی دارم اذیت میشم . راستی ما هم اسم هستیما من دو اسمم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیم انشالله به سلامتی فارق بشی استرس نداشته باش انشالله دخملی نازو صحیح و سالم و صالح بغل میکنی دوووست جونم
مامانی
15 بهمن 92 0:02
سلام مامان خوب وبلاگت خیلی قشنگه میشه خواهش کنم به منم سر بزنی؟ ممنون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داری. .. عزیزم اومدم سرزدم ببخش نتونستم نظر بذارمانشالله به زودی خدا بهت فرزند سالم و صالح بدهچشم بازم کیام
.::مادرخانومی::.
15 بهمن 92 11:30
الهی قربونت برم خیلی ناز شدی خوشگل خاااانومی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سسسسسلام خاله جون چشاات ناز میبینه
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 12:46
ماشاالله خیلی داره نازتر میشه
مامان محمد رضا و امیر رضاl
15 بهمن 92 14:04
سلام زینب جون .واقعا خوش بحالت سعادت دختر داشتن را داشتی خدا برایت حفظش کند و زیر سایه پدر و مادر باشد فقط خواهشا اسفند و صدقه فراموشت نشود.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم خدا گلات و برات نگهداره عزیزم
mahla
15 بهمن 92 15:58
salam zeynabi naze man oooo mohkam beboooooooooooooooos topoliiiii fadatshamچششششششششششششششم
darya
15 بهمن 92 19:06
سلام عزیزمممممممممم ماشالله دخملت بزرگ شده خانوم شده ماه شده هزارتا بوسش کن منم مثله توام با هر حرکت مهرسام میمیرمو زنده میشم و اشک می ریزم خیلی لحاظات خوبیه خدا قسمت همه منتظرا کنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دریا جونم اینم از حسنات مادر شدنه دیگه
نگاری
15 بهمن 92 20:39
سلام زینب جون من چقدر دیر رسیدمممم ای وای من دختری به دنیا اومد جونمممم یه ماهشم شد ؟؟؟ وای خدای من کلی بوس واسه جفتتون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
salam negar joooni khoobi ? baba che ajab tashrif avordin are khale kam kam daram 40 rozam mishe
مامانی دخمل بلا
15 بهمن 92 21:47
نگذارید صدای دنیا شما را از شنیدن صدای ” خدا ” باز دارد . . . ----------------------------------------------------------------------- ای انسان، قدر خود را بدان؛ به حدی گرانی ، که فقط خدا توان خریدت را دارد , پس خود را به قیمت حسرتی تلخ ، به تاراج مده.
مامانی دخمل بلا
15 بهمن 92 21:48
1 ماهگیت مبارککککککک نازنین زهرا جان عزیزم. انشاالله 120 سالگیت گلم در کنار مامانی مهربون و بابایی خوبت .
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام خاله جون خدا فاطمه نازو برات نگهداره
یه دوست
16 بهمن 92 8:54
وای عززززززززززززیزدلم.ایشاالله خدا حفظش کنه زینب جان.زیر سایه مامان بابای مهربونش بزرگ شه. روز به روز داره خانم تر میشه این دخمل خوشگل ما.چقدر لباسایی که مامان گلش واسش بافته بهش میاد.دست مامان جونش درد نکنه.از طرف من گل دخترتو ببوس زینب عزیزم.باورت میشه وقتی میام اینجا یه عالمه انرژی مثبت میگیرم؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم انشالله همهمیشه انرژی مثبت داشته باشی
مهدیه
16 بهمن 92 10:13
ای جاااااااااااااااااااااااان بخورمش؟!! وارمر پاشو ببین!!!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام خدایی خیلی بامزه شده بود باهاشووون
mahtab
16 بهمن 92 14:44
سلام روز به روز زیباتر از دیروز خدا حفظش کنه
اعظم مامان عسل
16 بهمن 92 17:47
من همیشه میام به وبتون سر می زنم ماشالله این خانم چقدر ناز شده خدا رو شکر نی نی صحیح و سالم به دنیا اومد قدر این لحظاتو خیلی بدون تا چشم روهم بذاری دخملی بزرگ میشه و دلت برا این روزا تنگ میشه البته بزرگ شدنش هم شیرینی های دیگه ای داره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم حق باشماست
فرشته مامان محمدرضا
17 بهمن 92 0:19
سلام زینب جون. واقها از اینکه میبینم وبت پر شده از عکسهای نازنین زهرای عزیز خیلی خوشحال میشم.خدابراتون حفظش کنه
اعظم مامان عسل
17 بهمن 92 14:39
با اجازه لینکتون کردم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم لطف کردی منم انشالله با کامپیوتر ان بشم این کارو میکنم
فرزانه مامان علی اکبر
17 بهمن 92 16:05
واااااااای ماشالله چقدر بزرگ شده، زینب جان زیادم بچه رو نپوشون عادت میکنه اونروزم که علی اکبر رو بردن بیرون برف بود اما زیاد سرد نبود ببرش عکس بگیر واسه یادگاری بمونه
مامانی چشم به راه
17 بهمن 92 20:21
قربونت برم الهی مثل ماه شدی زهرا کوچولو....نازتو برم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم مرسی خاله جون. خیلی ماهی دلمون برات تنک شده کجا باهات حرف بزنیم
مامانی
19 بهمن 92 0:03
ای جانم چقده تو شیرینی
آرام
19 بهمن 92 11:41
وایییی خدای من..اصلا از خوشحالی نمیدونم چی بگمممممم...فقط خدا رو شکرررررر شکررررررر شکررررر تو رو خدا برای منم دعا کن اون روز رو ببینم که دارم ب دخترم شیر میدمممم بوسسسس برای خودت و نازنین زهرااای نازتتتت
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیییزم انشالله سر وقت دختر سالم دنیا بید بغلش کنی خاله جون همیشه به یادتییییم. همیییشه
مامان صدیقه
23 بهمن 92 8:19
وای ماشاله چه دختر نازی دارین . از راه دور میبوسمش خوشحال میشم به وبم سر بزنید
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم محبت داری چشات ناز میبینه ... چچچشم عزیزم
مــآمــآنـے
23 بهمن 92 16:40
ای جونم ماشالله ش باشه خدا حفظش کنه نانازه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام دوست گلم. خدا کسری شمارو نگهداره عزیزم
مریم.خوزستان
25 بهمن 92 0:47
زمستونیت سردولی همیشه دلت گرم شیرین خاله چه شعرقشنگی قدرباباتوبدون یکی یه دونه ی مامان بابا
مامان امیرحسین جونی
25 بهمن 92 18:20
جانم م م م م تو عکس اولی خیلی مظلومه تو عکس دومیم آدم میخواد بخورتش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دوست جووونی من گاهی واقعا خوردنی میشه
الهام مامی امیر علی
25 بهمن 92 21:38
سلام عزیزممممممممممم چطوری خوبی ببینم مارو فراموش کردی ماشالااااااااااا به دخمل گلت خیلی نازه خدا برات حفظش کنه عزیزم چه خبرا زینبببببببببب دلم برات تنگ شده
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم ماهم دلمون تنگ شده برات گلم. باور کن.اصلا وقت نمیکنم وبلاگ و اپ کنم. چشااات ناز میبینه
مامانی
25 بهمن 92 22:09
عزیزم تونستی وارد بشی؟؟ منتظر حضورتم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم بله اومدم پیغام هم گذاشتم
مامانی
26 بهمن 92 17:44
هزاران ماشالله دخملی پیش من بودی میخوردمت چقد لپ هات خوشمزه اس
مامانی
30 بهمن 92 14:10
خدا حفظت کنه عسل
نفیسه
30 بهمن 92 22:41
سلام زینب جون کم پیدایی چقدر دلمون براتون تنگ میشه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام گلم به خدا دلم می خواد بیام بنویسم ولی این جغله مگه میذاره وقتی بیداره که باید کنارش باشم باهاش حرف بزنم.بازی کنم وقتی هم که خوابه از خستگی بیهوووش میشم