نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

روزنه های امید

دوستت دارم گل همیشه بهارم

1392/12/1 1:14
2,065 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارم زهرای نازم ...

ابان که دارم برات مینویسم شما 52 روزت هست و رو پاهام هستی و دارم تکونت میدم ...

دختر گلم تو این 52 روز همه زندگیم شدی , گاهی دلم می خواد محکم بغلت کنم و بوسه بارونت کنم اخه از عسل هم برام شیرین تری به خدا ... ببخش که دیر به دیر میام تا برای شما مطلب بذارم آخه همه وقت در اختیار شما هستم گل مادر , تا زمانی که بیداری باید کنارت باشم و باهات حرف بزنم یا بازی کنم زمانی هم که خوابی خودم یا بیهوش میشم یا به کارای عقب افتاده برسم ...

الهی مامان دورت بگرده وقتی با صدا میخندی دلم میخواد بخورمت ... خیلی ناز میشی صبح ها که از خواب بیدار میشی از خودت صدا در میاری و میخندی و با دستهات به صورتم میزنی تا بیدارشم بغلت کنم تا چشام و باز میکنم بلندتر داد میزنی و ذوق میکنی ...

چلت شده بود که برای اولین بار رفتیم خونمون تا وارد شدم با دقت به دور و برت نگاه میکردی بغلت کردو بودم ماشالله 180 درجه سرت و میچرخوندی همه جارو با دقت دید میزدی , وقتی بغلت می کنم پاهات و محکم میکوبونی به شکمم و میخندی البته یه خورده غرغرو هم هستی اگه بیدار بشی پیشت نباشم غر میزنی یا وقتی داری شیر میخوری حواسم بهت نباشه نگاهت نکنم لج میکنی , الهی دورت بگردم که هر روز شیرینتر میی برامون ...

پدر جون یک هفته هست رفتن مکه حدود یک ماه دیگه میان , هر وقت زنگ میزنن یا اس ام اس میدن اول از دخملی میپرسن بعد احوال مارو میگیرن ...

راستی دخملی چون شما هنوز کچولو هستی شبا نمیذاشتم رو تختت تازه عادت داری شبا رو پاهان باید تکونت بدم تا بخوابی واسه همین آقا جون ( بابای بابایی ) زحمت کشید برات گهواره خرید دستشون درد نکنه خیلی راحت شدم اوایل میذاشتمت رو گهواره تکونت میدادم می خوابیدی ولی جدیدا لج میاری و دوست داری رو پاهام باشی , حتی رو تشک بازیت هم بیشتر از 10 دقیقه دووم نمیاری و گریه میکنی نه به اون ذوق اولش و نه به داد و بی داد آخرش توکریر که دیگه اصلا 5 دقیقه اونم به زحمت ...

الانم که دارم مینویسم به زحمت لالایی خوابیدی و من همچنان دارم تکونت میدم , مثل فرشته ها می خوابی , خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست داریم , بابایی که نفسش برات میره همین که میاد حتی اگه خسته هم باشه اول باید بغلت کنه یه خورده باهات بازی کنه بعد غذا بخوره ...

 

خییییییییییییییییییییلی دوست داریم یه دنیا فرشته ی زمینی من ...

عاشق اینجوری خوابیدنت هستم

اگه بیدار باشی نمیتونم دمر بذارمت گریه میکنی ولی وقتی خوابی منم از فرصت استفاده میکنم

هر کاری کردم نتونستم بهت پستونک بدم اصلا قبول نمیکنی اینم یه باز به زور 2 دقیقه تو دهنت نگهداشتی, من و باش چقدر پستونک خریده بودم برات

اینجا 41 روزته گل مادر با صدای پروانه بالای سرت میخندی,من فدای خنده هات , انشالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه

اینجا هم 47 روزته آماده شدی تا مهمون بیاد خونه مامان جون اینا , این تل ناز و عمه جون فهیمه برای شما بافته مامانی ببین چه نازه , دستش درد نکنه

این دوتا عکس هم 49 روزته عزیزم خونه خودمون , تو عکس اولی خونه رو گرم گرم کردم و گذاشتم با بادی باشی یه خورده اینقدری ذوق کرده بودی که لباسات و در اوردم و همش میخندید معلومه مثل مامان گرمایی هستی ...

عاااشق این مدل ژستت هستم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

لیلا سادات
1 اسفند 92 1:20
وبلاگ قشنگی داری، به من هم سر بزن، خوشحال میشم. ماشالله خدا حفظش کنه/
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام لطف دارین چشم حتما
مریم.خوزستان
1 اسفند 92 1:34
سلام به عزیزای خودم خوبین؟امیدوارم سلامت ودلتون شادباشه زینب جونم بادخمل طلا خوش میگذره؟ کم پیدایییییییییییی دیگه مثل اول پست نمیذاری ها؟ ماشالله هزارماشالله داری خانوم میشی هاعزیزکم دلممممممممممممم براتتتتتتتتتتتتتون تنگگگگگگگگگگگگگ شدهههههه بودددددددددددددددددددددددد خیلیییییییییییییییی دوستتون دارمممممممممممم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ماهم خییلی دوست داریم خاله ی مهربون
نفیسه
1 اسفند 92 15:05
جونم چقدر ناااااااااااااااااااز. منم میخام بخورمش انقدر که شیرینه. هر روز سپنچ و اینا فراموش نشه. 2 تا بوسه محکم هم از طرف من بکن نازنین زهرا جونم رو
عمه جون فهیمه
1 اسفند 92 16:17
واااااااااااااااااااااااااای عمه واسه خوشگلیت بمیرم... عاشقتم نفسم...
جوهر
1 اسفند 92 22:11
سلاااااااااااااااااااااااااام خدا حفظش کنه براتون... ولی، سغی کنید دمر نخوابونیدش، به اندام های داخلی فشار میاره وبرای بچه ضرر داره... مواظب فرشته آسمونی تون باشید
مامانی
2 اسفند 92 9:17
قلبی کوچولو
darya
3 اسفند 92 10:24
ماشالللللللللللللللللللله به نازنسن زهرای عزیزم خیلی نازه خدا برات حفظش کنه خاله جون من دخملتو برا پسرم میخوام یادت باشه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامی امیرحسین
4 اسفند 92 0:23
زینب جون خسته نباشی. اوایل تا بچه از آب و گل در بیاد یه ذره سخته!! انشاا... خدا پشت و پناه هر 3تون باشه... من اینروزا خیلی کم میام وب ولی همون اندک هم معمولا" چراغ خاموش به شما سر میزنم. عکسای نازنینم خیلی دل میبره... خیلی دوسش دارم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دوست جونی شمااا محبت داری ما چراغ خاموش هم شمارو دوست داریم. شما لطف داریثدووست خوبم. بوووس برای شما و امیر جیگری
سمیرا
4 اسفند 92 19:05
الهی قربونت برم چه خانمی شده,ماشاءالله هزار ماشاءالله چقدر خوشگل شده ماشاءالله لاقوة الابالله العلی العظیم زینب جون براش آیة الکرسی و4قل زیاد بخون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
شلااام سمیرا جونم چشات قشنگ میبینه چشم عزیزم
سکوت
5 اسفند 92 15:10
سلام.مامانی .مبارکت باشه. من توی وبم یه ختم قران برای مامان های منتظر دارم. هر دوره به نیت یکی از اعضای لیست .خوشحال میشم تشریف بیاری و با خوندن یک حزب سهیم بشی. و اگه برات مقدور بود به مامان های منتظری که میشناسی اطلاع رسانی کنی.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم خواستم بیام وبت باز نشد.
سمیرا
5 اسفند 92 20:03
زینب جونی خصوصی
مامان اهورا(شهرزاد)
6 اسفند 92 12:22
هربار كه ميام وبتو ميخونم خدارو هزااااااااااااااااااااارران بار بخاطر نعمتي كه بهت داده شكر ميكنم و براي سلامتي خودت و ني ني عزيزت دعا ميكنم . واقعا دوستت دارم . احساس ميكنم خدا خيلي دوستت داشته . كيف كردم واسه اون عكسش كه دمرو خوابيده. انشاله هميشه سالم باشه گل دختر ناز و دوست داشتنيت عزيزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام ششهرزاد ج.نم خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون از محبتت ما هم دوست داریم
سمیرا
6 اسفند 92 15:08
آجی خصوصی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام دیگه از این حرفها. نززنی دوست جونی ممن
بابای امیرحسین
7 اسفند 92 0:23
خدا رحمت کند عزیز ما را( پیرزن نابینایی از اقوام دور که چندسالی با ما زندگی کرد)همیشه دعایمان میکرد. یکی از اقوام می گفت همیشه یک مفاتیح دعا پشت سرت هست. حالا به این نازنین زهرا( اسمی که من خیلی هم دوستش دارم) باید بگویم دختر گلم! یه مفاتیح دعا پشت سرت بوده تا به دنیا اومدی. قدر پدر و مادرت را خوب بدون.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام خیلی ممنون از دعای زیباتون خدا رحمت کنه عزیزتونو
اعظم مامان عسل
7 اسفند 92 18:56
ماشالله چه گل شده این خانم
مرمر
8 اسفند 92 16:14
سلام دوماهگیت مبارک خوشگله.وای روزی ده بار میام عکسای این دختر نازو نگاه میکنم.خدا حفظش کنه.بوس واسه مامان ودخترناز
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرمر جونم خیلی ماااهی
فاطمه مامان زهرا
10 اسفند 92 2:13
دو ماه و ٠ روز و دوازده ساعتگيت مبارك گل خاله زينب جون من اينجا ميام و مي رم ولي با چراغ خاموش ، عكس جديد كه مي ذاري به آقاي همسر نشون ميدم و هر دو كلي ذوق مي كنيم . يك بار هم عكسا رو به زهرا نشون دادم كلي بلند بلند خنديد و ذوق كرد براي ني ني تون !!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام فاطمه جونی نمیدونی چقدر ذوق کردم وقتی دیدم برام پیام گذاشتی. خیییلی دلم براتون تنگ شده بود. .. نمیدونم چرا پیاموای تبریک تولد زهرا گگلیت. اوکی نمیشد. اس ام اس هم دادام چهار اسفند نشد. مرسی که به یادمون هستی
نفیسه
10 اسفند 92 19:02
خانمی کجاییییییی بابا یه چندتا عکس از این گل پری بزار تا ماهم حالشو ببریم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام نفیسه جونم اینترنتم چند مدتی قطع بود چشم میام میذارم