نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

روزنه های امید

بی مقدمه دوستت دارم ...

1392/12/11 19:27
2,020 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین زهرای گلم ... الهی دورت بگردم من , الهی من فدای خنده هات بشم ...

ببخش که مامانی دیر به دیر میام آخه همه وقتم با شما پر شده دخملی من ..

ماشالله بزرگتر شدی ... پنجشنبه 8 اسفند با مامان جون فاطمه رفتیم مرکز بهداشت و واکسن دو ماهگیت و به سلامتی زدی اولش یه کوچولو گریه کردی و بعد زودی آروم شدی , من قربون اون خانومیت بشم ... به مناسبت دوماهگیت مامان جون فاطمه به من پول داد تا برات برم لباس بخرم منم رفتم دو دست لباس خوشگل خریدم , بعد واکسن خیلی بی حال بودی و تب کردی خیلی نگرانت بودم ولی خدارو شکر با خوردن قطره استامینوفن تا شب تبت اومد پایین و کلی با هم بازی کردیم , تو این روزا دیگه وقتی باهات بازی میکنم کاملا میخندی با صدای بلند وقتی میام پیشت کلی غاغا میکنی وقتی هم می خوام برم سرت و کامل ماشالله بر میگردونی , خیلی بهم وابسته شدی گل خوشبوی من بیدار باشی جز بغل من یا بابایی دوست نداری پیش کس دیگه ای باشی , بابایی هم که میمیره برات یعنی نفس هستی براش چند روز پیش بابایی کنارت دراز کشیده بود داشت نگات میکرد اینقدری عاشقانه برات لالایی میخوند و نگات میکرد که اشکم در اومد بابایی همش بوست میکرد و میگفت نازنین زهرای بابا عاشقتما دوست دارما یه وقت بزرگ نشی بری دیگه مارو محل نذاری , من و بابایی خیلی دوست داریم , مامان جونا و پدر جونات و عمه ها ت و دایی و عموت هم دوست دارن خیییییییییییییییییلی زیاد ... عاشقتیم به خدا ... امروز شبکه قرآن داشت صلوات میفرستاد شما با دقت داشتی نگاه میکردی  و گوش میدادی کلی ذوق کردم ... از کارهای دیگه که انجام میدی وقتی دمر میذارمت  و دستهام و کف پاهات میذارم مثل کرم راه میری و میخندی البته زودی خسته میشی و جیغت در میاد , اصلا هم که دوست نداری دمر بذارمت ... با دایی محمدت جور جوری وقتی باهات حرف میزنه بلند بلند میخندی ...

اینجا وقتی پسر میشی , خیلی با مزه شده بودی, داری اعتراض میکنی منم دارم نازت میدم

وقتی محو تماشای آویز بالای تختت شدی

وقتی بعد 6 ساعت بیداری گرم خواب شدی

اینم عکسهای دوماهگیت ...

تو اسن عکس لباس پوشیدیم بریم خونه عزیز من

اینجا وقتی واکسن زده بودی بی حال بودی الهی دورت بگردم مامان , تب داشتی

اینم لباسی که مامان جون فاطمه برات خرید به مناسبت 2 ماهگیت ... عروسک میشی ماشالله

ماشالله یادتون نره دوست های گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

darya
11 اسفند 92 19:45
سلام زینب عزیزم و ماشاللللللللللللللللللللللللللللللللللله به دخمل گل خودمون هزارتا بوووس خیلی نازه عزیزممممممممممممممممممممممممم بووووووووووووووووووسسسسسسسسسس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی دریا جونی
مهسا مامان نفس
11 اسفند 92 22:41
ماشا.. زینب جونم.دردش به جونم فرشته کوچولووووووو.خدا از چشمبد دور نگهش داره.زینب برام دعا میکنی؟خیلی شکسته امممم خیلی...دلم برات تنگ شده خواهر بزرگه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خوبی مهسا چی شده که دلت گرفته. حتما با کامپیوتر بالا میام میام بهت سر میزنم دوست خوبم
ف یوسفی
11 اسفند 92 23:37
سلاااااام... من یکی از خواننده های خاموشتون هستم....خیییییییییییییییییلی وقته که میام و ب وبتون سر می زنم... از ز مانی که اون وب قبلی تون رو برا امیرعباس نااااز ساخته بودین... اتفاقا تو اون وبلاگم ی بار نظر گذاشته بودم و به صبرتون افتخار می کردم.. به این که در اون لحظات بد هیچ وقت خدا و لطفش رو فراموش نمی کردین... حالا اومدم بگم که منو تو تک تک شادیاتون سهیم بدونین... نمی دونین چقدر از دیدن این روزهاتون خوشحالم... ماشالله به این دختر گل خودمون... من که عاشق چشمای مشکی خوشگلش شدم... انشالله خدا براتون حفظش کنه.... انشالله همیشه شاد شاد باشین... مامان جونی نازنین زهرا جون التماس دعا داریما.... دست حق به همراتون...از طرف من روی مااااه دخملی ماهتون رو ببوسین..
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام شما محبت دارید. انشالله شماهم همیشه شاد باشید. چشمممم
نفیسه
11 اسفند 92 23:45
زینب جون وقتی گفتی 2 ماهگی باورم نمیشد چه زود 2 ماه گذشت .انگار همین دیروز بود که عکس تخت خالی نازنین زهرا رو گذاشته بودی اما الان یک فرشته کوچولو رو تخت بود.واقعا چقدر زود گذشت.
ترنم
12 اسفند 92 15:21
هزار ماشالله به دخمل نازتون امیدوارم همیشه صحیح و سلامت و خندون باشه این گل زیبا ،با اومدن به وبت و خوندن این مطالب زیبا و دلنشین حس آرامش میکنم
زهرا
12 اسفند 92 16:07
ماشاالله ماشاالله... خیلی خیلی ناز شده... خدا نگهش داره... مثه ماه می مونه
مامانی
12 اسفند 92 16:10
هزاران هزار ماشالله
خاله ترانه
12 اسفند 92 17:05
سلام هزاااار ماشاالله این خانوم چقدر نازه مبارک باشه قدمش
آرام
12 اسفند 92 20:42
ای جانمممم عزیزمممممممم..ماشالا هزار ماشالا به این گل دختر..خدا حفظش کنه
مهدیه
13 اسفند 92 9:33
خاله فداششششششششش بوووووووووووووووووووووس
مریم.خوزستان
13 اسفند 92 23:47
سلامممممممممممممم به عزیزای دلم شرمنده دیراومدم تبریک بگم اخه گیرخونه تکونی منزل مامان بزرگمم پوستموکنداین پیرزن دلمممممممممممم براتون تنگ شده بود 2ماهگیت مبارک نفس خاله انشالله 120سالگی قربونت برم داری روزبه روزخانوم ترمیشی گل من عاشققققققق عکس اخریتممممممممممممممم خیلییییییی دوستتون دارم راستی تایادم نرفته قربون اون دستت بره خاله که اوف شد جیگلم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خانوم خانووووما خسته نباشی ماهم دلمون تنگ شده
اعظم مامان عسل
14 اسفند 92 12:59
به به مبارکا باشه واکسن اول یه خورده سخته ولی دیگه دوتای دیگش اصلا اذیت نداره چقدر ماه شده این خانم گل حسابی براش اسپند دود کن مامانی ایشالله همیشه شاد باشین
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم. مرسی دوووست جونم خیلی محبت داری چشای خوشگلت ناز میبینه
مامی اميرحسين
14 اسفند 92 17:56
چه عسل شیرینی! چه خوشمل اعتراض میکنه عشق من
سمیرا
14 اسفند 92 20:00
الهی قربونش برم ماشاءالله تند تند چهره عوض میکنه و ناز تر میشهلباسای خوگشلش مبارک باشه دست مامانی درد نکنه فالله خیر حافظا وهو أرحم الراحمین...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم چشات خوشگل میبینه
مریم.خوزستان
16 اسفند 92 0:07
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی د و س ت د ا ر ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دخمللللللللللللللللللللللللللللللل پاک ومعصوم من
مریم.خوزستان
16 اسفند 92 22:57
دوستان برای سلامتی دخمل طلا وخانواده مهربونش یه صلوات محمدی بفرستید مرسی فدات بشه خاله
مامان اهورا(شهرزاد)
17 اسفند 92 10:32
آآآآخ كه من قوربون اون خوابيدن برم. ماشااااااااااااااااااااااااااااااله. هزار ماشاله اين دخملي خيلي ناااااااااااااااااااااااازه. شبيه خودته ؟؟؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام خاله جون شبیه باباشه
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:16
ماشالله. فتبارک الله احسن الخالقین. جدی جدی خیلی نازی
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:16
راستی عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه
مامان بی تاب
19 اسفند 92 0:53
ماشالله به مادرو دختر .زنده باشید و لبتون خندون
یثنا
19 اسفند 92 13:30
سلاااااااااااااااااااام من اومدم خیلی دلم براتون تنگ شده بود الهی خاله یثنا قربون اون دست و پای کوچولوش بره الهی خاله یثنا فدای خنده های شیرینش بشه خدایاااااااااااااااااااا شکرت که زینب جونم خوشبخته و ناز گلش براش دلبری میکنه و زندگیش را شاد کرده
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم قربونت خوش اومدی گلکم. انشالله به زودی دلت شاااد شاد بشه
سمیرا
21 اسفند 92 7:20
خصوصی
گل نرگس19
21 اسفند 92 20:10
سلام .ماشالله به دختر ماهتون وبلاگتونو قشنگ کرده به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
فاطمه مامان زهرا
22 اسفند 92 1:25
عسلي ، نفسي ، جيگري ، عشقم
مرمر
25 اسفند 92 23:26
زینب جونم هرروز واسه عسلی اسفتد دود کن دوس دارم بخولمش.پیشاپیش سال نو هم مبارک ایشالا در کنار عسلی عید خوشی داشته باشی.
فرزانه مامان علی اکبر
26 اسفند 92 23:01
سلام زینب جان تنبل شدی هاااااااااااااااا بیا عکس گل دخترمون رو بذار پیشاپیش عیدتون مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام فرزانه جونم ... میدونم ولی از تنبلی نیست باورت میشه آرزوی یه دل سیر خواب و دارم زهرا از 3 صبح بیدار میشه تا 7 8 غروب هر کاری میکنم نمی خوابه یه چیز عجیبی ...
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 20:10
هزارماشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
mamane kasra
19 فروردین 93 10:50
ماشااله ،، زنده باشه این خانوم خوشکل،میبوسمش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییی عزیز دلم خدا کسری ناز و برات نگهداره
مامان افسانه
26 اردیبهشت 93 16:18
عروسکمممممممممممممممممممممم کلا دوست داشتنی هستی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوووست خوبم. خییییلی محبت داری. دختری من به پای خوشگلی دنیا جونم.نمیرسه. فکر نکنی نمیام وبلاگتا نه میام فقط چون با گوشی ان میشم اکثرا نمیتونم.نظر بذارم ببخش