نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 روز سن داره

روزنه های امید

92 به یادماندنی

1393/1/4 19:51
2,474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

الان که دارم برات مینویسم ساعت 7:2 صبح آخرین روز سال 92 یعنی28 اسفند هست و شما بعد 2 ساعت بیداری تازه رو پاهای مامانی لا لا کردی ... نازنین زهرای گلم سال 92 برام خیلی شیرین بود چون خدا تو این سال شما فرشته ناز و به من و بابایی به امانت داد و من هر لحظه شاکر خدا هستم ... پارسال توروزهای آخر سال حال و حوصله هیچ چیزی و نداشتم چون جای خالی شمارو خیلی احساس میکردم ،‌سر سال تحویل به همه وجود شماروصحیح سالم از خدا خواستم و خدای مهربونم مثل همیشه بنده نوازی کرد و من و به آرزوم رسوند و امسال من قشنگترین سال تحویل زندگیم و جشن میگیرم ، پارسال سفره هفتسینم خیلی به رنگ و روح بود ولی شکر خدا امسال کلا یه چیز دیگه هست هم برای من و بابایی و هم برای همه ی خانواده با اومدن شما یه شادی وصف نشدنی تو خونه هامون وجود داره و اینها قشنگی های زندگی و همه و همه مدیون عنایت خدای مهربونم هستم ... با اینکه امسال انشالله سال تحویل خونه آقا جون اینا هستیم ولی من می خوام به نام شما سفره هفتسین پهن کنم ،‌بیشتر لوازم و خریدم بقیه رو هم انشالله عصر من و شما و عمع فهیمه که این چند وقت خییلی بهش زحت دادیم میریم خرید ... راستی دیروز صبح بابایی بهم پول داد که برای دختری اولین عیدی زندگیش و بخرم البته بابایی برای مامانی هم عیدی خرید دستش درد نکنه ،‌ عمه جون هم زحمت کشید مارو برد بازار و برای شما یه جفت گشواره ناز نازی خریدیم برای مامانی هم به سفارش بابایی که دوست داشت به سلیقه خودم باشه طلا خریدیم ... نازنین زهرای گلم میگن دختر نعمته و برکته واقعیت داره با اومدن شما خیلی اتفاقات خوبی افتاد مامان جون فاطمه (‌مامان مامانی )‌ارتقا شغلی گرفت ،‌بابایی ارتقا شغلی گرفت ،‌عمه فهیم جون عروس شدو انشالله کارشم داره جور میشه ،‌و از همه مهمتر ما صاحب خونه شدیم شکر خدا البته هنوز تو خونه ای که آقا جون داده داریم زندگی میکنیم تا با اجاره خونه بتونیم قسط بانک و بدیم خدارو شکر ... اینم از برکات وجود نازنین زهرای نازمه دیگه انشالله قدمت باز برامون بسازه من و بابایی و عمه جون تو سال جدید ارشد قبول بشیم ، و مامانی سر کار بره انشالله ...                  ماشالله روز به روز داری بزرگتر میشی حالا دیگه با صدای بلند میخندی و همه رو میشناسی وقتی دایی محمد یا عمه فهیمه بغلت میکنن خودت و لوس میکنی براشون وقت گریه تا بابایی صدات میزنه و نازت میکنه آروم میشی مگه اینکه خدای نکرده دلت درد بکنه دیگه وقتی پیشت نیستم و دارم به کارای خونه میرسم برای خودت رو تشک بازیت بازی میکنی و کم کم خوابت میبره ،‌خدارو شکر از آب و حمام نمیترسی و مثل جوجه اردکا عاشق آب هستی گاهی وقتی خوابی میبرمت حموم که بیدار بشی و شب بخوابی ولی تکون نمیخوری و تو حموم هم می خوابی یعنی عاشق کاراتم ،‌مثلا اگه میلت نباشه از خواب بیدار بشی بغلت گوشت بمب هم بترکه تکون نمیخوری و خودت و به خواب میزنی عمه که می خواد بیدارت کنه اینقدر ناز میکنی و چشات و محکم میبندی آدم دلش می خواد گازت بگیره ...

هر روز بیشتر از دیروز مارو عاشق خودت میکنی ...

نوبتی هم باشه نویت عکسهای آخرین روزهای سال

 تو این دوتا عکس شما67 روزت هست 

عاشق این مدل ژست موتور سواریتم نیشخند

اینم عکس 68 روزگیته یعنی دیشب 27 اسفند گذاشتم رو کریر تا شبکه پوبا کارتون ببینی دیدم صدایی ازت نمیاد اومدم دیدم لالا کردی

اینجا بیدار شدی و خودت محکم چسبوندی به کریر از ترس که نیوفتینیشخند

 

نازنین زهرا و عروسک های انگریبرد و آتلیه مامانیقلب

اینم عکس دیشب ساعت 1 شما در خوای ناز و من محو تماشای معصومیتت قلب

 اینم که عکس امروز صبح ساعت 5 شما محو تماشای تلویزیون ... از مدل موهات مشخصه که تازه از خواب بیدار شدیزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مهدیه
28 اسفند 92 9:49
خاله فداش بشم الهیییی! زینبی میای کربلا؟؟ خرداد ماه میریم. تا اون زمان زهرا هم کلی بزرگ میشه! هوایی میریم که بچه ها هم اذیت نشن. 500 تومنش قسطیه!
مامان اهورا(شهرزاد)
28 اسفند 92 11:52
الهي كه من قوربونش برم هزار ماشاله . خدا برات حفظش كنه اين عروسكه زينب جون . پيشاپيش سال نو مبارك باشه . پر از سلامتي و شادي باشه براتون انشاله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام شهرزاد جوووونی مرسی خانومی به نازی اهورای شما که نمیرسه. شرمنده ام میکنی بهم سر میزنی ببخش که نمیام وبت یا میام خاموش برمیگردم خداشاهده وقت نمیکنم با این جوجه سال نووو شماهم مبارک باشه انشالله سال خوبی داشته باشی در کنار خانواده
شمیم
28 اسفند 92 13:54
الهی من قربونش برم هزار ماشالا روز به روز داره ناز تر میشه.پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم زینب جونی.ایشالا سال خوبو سرشار از شادیو موفقیت باشه برای خودتو و خانواده ی محترمت بوووسسسس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام شمیم جونی. شیطونترم میشه هااا ماشالله. سال شما هم مبارک انشالله عروس بشی نو سال جدید
مامانی
28 اسفند 92 18:04
اجازه با اون ژست موتور سواری بخورمش؟؟؟؟؟؟ ای جانم سال نوتون مبارک باشه
عمه جون فهیمه
28 اسفند 92 19:26
وااااااااااااااااااااااااااای من واسه خوشگلیت بمیرم الهی...
مریم.خوزستان
29 اسفند 92 0:29
سلام عزیززززززززززززدل خاله الهی قربون نازکردنت لالا کردنت خندیدنت بشم ابجی خوبی خانواده خوبن؟ پیشاپیش سال نومبارک انشالله سال خوب پرازخیروبرکت همراه باسلامتی واسه خودتوخانوده عزیزت داشته باشی دلمممممممممممممممممم براتون وحشتناک تنگ شده بود خیلیییییییی دوستتون دارم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام گلم سال نو شما هم مباارک باشه
مرمر
29 اسفند 92 18:24
زینب جون سال نو پیشاپیش مبارک.سال خوب وخوشی داشته باشی با همسرت و دختر نازت.لحظه تحویل سال ما هم دعا کن.بوووووس
سمیرا
1 فروردین 93 9:32
الهی فداش بشم من ماشاءالله عزار ماشاءالله داره نازتر میشه دخترمونهلوووووووووووووووو... خداروشکر که امسال ناز گل خانم بغلته... خیلی دعام کن آجی...سالتون فاطمی...سلام سمیرا جان عیدت مباارک خانومی انشالله سال خوبی ذداشته باشی. و به ارزوهات برسی گگلی جان. رمز چیز خاصی نیست یکی می خواست عکس داداشم و ببینه عکسش و گذاشتم 112233
سمیرا
1 فروردین 93 12:48
إوااااااااااببخشیدفکر کردم متن رمز دار گذاشتی
mahla
1 فروردین 93 17:40
man fadat sham ruz be ruz naz tar mishi azizam
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام عزیزم. مرسی محبت داری
نفیسه
1 فروردین 93 23:45
ای جونم سال نو مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
فسال نو شماهم مبارک انشالله گل پسری و سالم و صالح بغل بگیری
مامان امیرحسین جونی
3 فروردین 93 4:42
سلام به مامانی و دخملی هزار ماشاالله دخملمون هم بزرگ شده هم با نمک خداحفظش کنه 3 ماهگیت مبارک نازنین زهرا خانوم زینب جون سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید سالی سرشار از شادی و سلامتی و آرامش باشه براتون در کنار دخملی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم سال نو شماهم مباااارک باشه انشالله سال خوبی باشه برای خودتو همه ی عزیزانت
مامان دخملی
4 فروردین 93 1:17
سلام اول از همه بدنیا اومدن این گل خوشگلو با کلی تاخیر تبریک میگم دوم عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین الهی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام دوست خوبم عید شما هم مبارک انشالله سال خوبی براتون باشه
فریده مامان هلیا
6 فروردین 93 16:08
سلام عزیزم سال نوتون مبارک. خدا کوچولوتو برات حفظ کنه ماشاا.. خیلی نازه.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم خیلی ممنون
الهام
8 فروردین 93 3:32
سلام سلام زینب جونمممممم چطوری یهو دلم هواتو کرد الان که مینویسم برات ساعت 3:30دقه شب است یهویی دلم برات تنگ شد ببینم اصلا منو یادت هست اصلا به ما سر میزنی زینب خانم ماشالا به دخمل نازتتتتت هزار ماشالا حسابی بزرگ شده عزیزکم زینب یادته روزایی که سنگ صبور هم بودیم الان داشتم وبای قبلیمونو نگاه میکردم خدارو شکر که نازنین زهرا و امیر علی هستن خیلی دوستون دارم یه ماچ گنده از دخملی بگیر جای من سال نوتونم مبارک باشه ایشالا سال پر از شادی باشه براتون
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااااام نمیدونی چقدر ذوق کردم وقتی پیغامت و دیدم ... خوبی دوست جونم ... سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشی ... امیرعلی نازم ماشالله بزرگ شده آقایی شده برای خودش ... خییییییییییییییییییلی دوستون داریم
نفیسه
9 فروردین 93 0:52
چراااااااااااااااااااا به من سر نمی زنی مارو فراموش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم این چه حرفیه همین امروز اومدم چون با گوشی آن شدم نشد پیغام بذارم عزیزم ... ببخشید
...
27 فروردین 93 0:56
ای کاش یه یادی هم از امیرعباس می کردی که وقتی نازنین زهرا بزرگ شد پیش خودش نگه مامان اون همه ناله و فغان رو به خاطر مهرش به امیرعباس نمی کرده به خاطر نداشتن بچه ناله و فغان می کرده پس اگه من هم مثل امیرعباس می شدم با اومدن یه نی نی سالم کلا فراموش می شدم و مامان حتی به وبلاگم سر هم نمی زد مامان امیرعباس رو نمی خواست نی نی می خواست بچه می خواست نه امیرعباسو
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام نمیدونم زن هستی یا مرد. حتی نمیدونم مادر شدن و حس کردی یا نه. اما اگه یه مادر بودی اطمینان داشتم اینارو نمیگفتی. چون متوجه بودی یه مادر حتی یه جنین سقط شده رو هم فراموش نمیکنه چه برسه بچه ای که با همه سختی دنیا اورده. من هر روز با پسرم حرف میزنم و برای مثال زدن اول پسرم و مثال میزنم بعد زهرانمو این و همه اونایی که من و میشناسن میدونن. دلیل ننوشتن وبلاگ امیرعباس این نیست که پاره تنم و از یاد بردم که اگه مادر بودی متوجه میشدی چی میگم. .. دختر منم میدونه که ماپرش هم داداششو هم خودش و چقدر دوست داره چون همیشه اسمش ورد زبونه مادرشه. کاش ادما یاد بگیرن با یه حرف با یه جمله اشک به چشم کسی هدیه ندن و قلبش و نشکونن
مهتاب
6 اردیبهشت 93 10:09
سلام زینب جونم حلما تو یه مسابقه شرکت کرده میای بهش رای بدی(عدد5) ممنت میشم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
جشم عزیزم