نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

روزنه های امید

عید 93 با نازنین زهرا

1393/1/9 1:44
1,956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

نازنین زهرای عزیزم شما عیدی امسال من و بابایی از جانب خدای مهربون هستی گل من ...

نازی زهرای مامان امسال با بودن شما به من و بابایی خیلی خوش گذشت کلا عید یه حال و هوای دیگه داشت هم برای ما هم برای همه ی اعضای خانواده ... امسال سفره ی هفتسین خونه ی ما هم رنگ و بوی بهاری داشت ... اینم از الطاف خداست ... زهرا گلی مامان امسال سال تحویل من و بابایی پیش آقا جون اینا بودیم عمه فاطمه اینا هم بودن خیلی خوش گذشت عزیز دلم ،‌ کلی عیدی گرفتیم نیشخند آجیل خوردیم و خوش گذروندیم ... راستی قبل سال تحویل یه پیرهن ناز تنت کردم که مامان جون فاطمه (‌مامان مامانی )‌برات خریده بود خیلی هنوز چند دقیقه مونده بود به تحویل سال که شما جیغت رفت هوا و مارو مجبور کردی که لباسات و در بیاریم خیلی ناراحت شدم که نشد وقت تحویا سال لباس نو تنت کنم ،‌ خانوم خانومای ما گرمایی تشریف دارن ، وقتی می خوایم بریم بیرون باید قبلش در و پنجره رو باز کنم که خونه خنک بشه بعد لباس تنت کنم غیر این جیغت گوش فلک و کر میکنه ،‌ خوب بگذریم دختری ، بعد سال تحویل که ساعت 20:27 دقیقه 29 اسفند بود ما ساعت 23 شب رفتیم خونه پدر جون (‌بابای مامانی )‌ شما کل مسیر رفت و برگشت خواب بودی عزیز دلم ،‌ فردای عید یعنی 1 فروردین 92 با بابایی رفتیم خونه خاله مهین مامان جون فاطمه و عزیز مامان عید دیدنی بعد اون هم رفتیم لاهیجان خونه مادر بزرگ بابایی که خیلی خوش گذشت همه خاله های بابایی اونجا بودن و تا 1 شب موندیم و شما خانومی کرذی و آروم بودی تو مسیر برگشت هم خوابیدی خدارو شکر خوابت هم تنظیم شده ، 2 فروردین همه خونه خاله لیلا (‌خاله مامانی )‌شام دعوت بودیم که خیلی خوش گذشت ،‌خاله شهرزاد (‌دختر دختر دایی مامان جون فاطمه )‌هم اونجا بود خیییییییییییییییییییییلی دوست داره ،‌اینکه میگم خیلی دوست داره بهم ثابت شده ها ، کلا بچه دوست نداره ولی به گفته خودش یه علاقه خاصی به شما داره کلا همه دوست دارن و نازت و میکشن گاهی بهت حسودیم میشه نیشخند اون روز که کلی بغل خاله شهرزاد و آخشین داداش خاله شهرزاد بودی و بعد هم رو پای بابایی خوابیدی و  بماند که شب بی قراری کردی و فکر کنم نفخ داشتی ، 3 فروردین هم خونه حاج خانوم( دختر دایی مامان فاطمه )‌ انزلی دعوت بودیم اونجا هم عالی بود ...دیشب یعنی 7 فروردین هم خودمون میزبان بودیم .. شما هم خانومی کردی ،‌دست بابایی درد نکنه نذاشت دست به سیاه و سفید بزنم حتی شام رو هم خودش درست کرد  امروز هم کل خونه رو تیز کرد آخه مامانی سرما خورده ،‌دست بابایی درد نکنه ،‌ امروز 8 فروردین 93 شما 3 ماهت تموم شد شکر خدا و رفتی تو 4 ماه ماشالله بزرگتر و شیرینتر شدی ، تو این ایام تعطیلی چون بابایی خیلی خونه بود شما وابستگی شدیدی بهش پیدا کردی و دوست داری همش ببینیش و تو اوج گریه تا بابایی صدات میکنه می خندی ... دیگه با صدای بلند می خندی و اعضای خانواده رو میشناسی مثلا وقتی میگم دایی محمد کو سرت و بر میگردونی طرف دایی ،‌ تو کریر می خوابونمت تا کارتون ببینی  یه عادت بد ولی بامزه ای که پیدا میکنی اینه که همش دستت تو دهنته و داری جفت دستاتو باهم میخوری ... وقتی روی بالش بزرگ میذارمت سعی میکنی بلند بشی خیلی بامزه میشی یه کار دیگه اینه که وقتی میذارمت رو بالش میام میبینم بالش هست و شما نیستیچشمکنیشخند اینقدر ووول خوردی که بالش یه طرف و سرت یه طرف دیگه ... کلا عاشق کاراتم دوست دارم بمیر برات ،‌خیلی دوست دارم زهرا خیلی ،‌خیلی ناز و معصوم می خوابی فرشته ی ناز من ،‌عاشقانه دوست دارم ،‌ خیلی خوشحالم که خدا تور بهم داده همه سختی هارو به جون میخرم برای اون لحظه ای که تو بخندی ...

سفره هفت سین 93 خونه ی ما

همیشه زندگیت به شیرینی سیب باشه و قرآن پشت و پناهت

اولین عید دیدنی  ساعت 11 شب آماده شدیم بریم خونه پدر جونی

صبح  1 فروردین 93

اولین حمام سال 93 ، 2 فروردین

2 فروردین آماده شدیم بریم مهمونی خونه خاله لیلای مامانی

6 فروردین 93

اولین عیدی بابایی و مامانی به نازی زهرا 

عیدی بابایی به مامانی

دقایقی بعد سال تحویل سال 1393

نازی زهرا اگه دستت کمه رو دستای من هم حساب کنی مامانی نیشخند

دووووووووووووووووووووووووووووووست داریم

 

پسندها (1)

نظرات (48)

مریم.خوزستان
9 فروردین 93 1:57
سلامممممممممممممممم من اومدمممممممممممممم امیدوارم دلتون شاد ولبتون همیشه خندون باشه انشالله اولادلممممممممم براتون خیلییییی تنگگگگ شدددددد ههههههههههه بود دومازحمت میکشی ازاین عکسهای زیادت که میذاریبابا خیلی بذارکه بشترفیض ببریم ازدخملی سوما دخملی یادت نره که خاله مریم خیلی دوستتون داره ها چهارماعکساش فوق العاده س عاشق خوابیدنشم الهی بگردم دورش ودراخر خدایا به حق بی بی فاطمه زهرانگهدارابجیم ونی نی نازش وخانواده ش باش به حق فاطمه زهرا(س)
mahtab
9 فروردین 93 14:29
ماشالله، لا حول و لا قوه الا بالله خیلی ناز شده دخملتون خدا حفظش کنه بد نیست اگر به ما یه سری بزنین ناسلامتی عیده و هر دیدی یک بازدیدی هم داره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مهتاب جون با معرفت. .. حق داری هر چی بگی ولی خدا شاهده بهت سر زدم فقط چون با گوشی بالا میام نمیتونم نظر بذارم درسته بی معرفت هستم ولی یه نیمچه معرفت هم دارم. انشالله سال خوبی داشته باشی در کنار خانوادت عزیزم خدا دختر گلت و حفظ کنه برات
darya
9 فروردین 93 15:44
سلام زهرا عزیز و زینب مهربانم الهی همیشه شاد باشین و خوش سال نو مبارککککککککککککککککککککککککک ان شالله سال 93 بهترین ها رو براتون داشته باشههههههههه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم سال نو شما هم مبارک انشالله سال خوبی براتون باشه. شما هم همیشه بخندی و شاد باشی در کنار همسر و مهرسام عزیز
lمرمر
9 فروردین 93 17:07
عسیسم چقد ماه شدی ماشالا
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام چشات ماه میبینه مرمری جون. راستی نی نی مونا چی هست دخمل یا پسمل ؟ چند وقتشه ؟ کی انشالله دنیا میاد
مهدیه
10 فروردین 93 13:50
انگشتای منم هستا خاله تعارف نکن. اگه یه وقت مال من و مامانی تو دهنت جا نشد بگو مال فاطمه سادات رو بدم خدمتت!!! هزااااااااااااار هزااااااااار آفرین به علی آقا. دستشون درد نکنه. ایشالا همیشه از این کارا بکنن.!!! دست بابا و مامان هم درد نکنه .4 ماهش که شد ببرش طاهره گوشش رو سوراخ کنه. اصصصصصلا درد نداره!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
واقعا یه باریک الله این علی اقا داره با این همه سود ریز کردناش. .. جدی ببرم درد نداره؟ دلم میسوزه براش. طاهره کجا هست. کلینینک نصر ؟
مامان زهراناز
10 فروردین 93 18:21
ای جاااااااااااااااااااااانم این دختره خیلی خوردنی شد سال نو مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم. چشاتون خوردنی میبینهعید شما هم کبارک انشالله سال خوبی باشه براتون
نفیسه
11 فروردین 93 11:43
ماشاا....هرروز خوشگلتر از دیروز
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
چشات قشنگ میبینه گلکم. تاریخ زایمانت کی هست
مامات آیلین
12 فروردین 93 17:41
سلام ممنون که به من سر زدی ماشااله چه دخملی گه دوست داری منو لینک کن راستی اون ساپورت گلی رو از کجا گرفتی؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم با کمال میل گلم. والا ما خونمون رشته از رشت خریدم ترکه 15 خریدم . دوست داری ادرس بده بخرم با پست بفرستم
نفیسه
13 فروردین 93 1:09
عزیزم تاریخ زایمان 27/1 برام دعا کن
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام به سلامتی نفیسه جان. انشالله گل پسری و صحیح و سالم به دنیا میاااری و دامادیش و میبینی 27 سالگرد ازدواج من و علی هم هست
فاطمه مامان زهرا
13 فروردین 93 13:06
سلام زينب جان عيدت مبارك عزيزم . ماشالا دخترمون روز به روز زيباتر مي شه ، ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله ، خدا حفظش كنه گلدونه رو تشريف ببريد خصوصي پليز!
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااااااااام فاطمه جونی چقدر خوشحالم که خوبی ؟ دلم برات تنگ شده بوووودا چررا بهم سر نمیزنی چرا اپ نمیکنی چرا چرا ؟ چشات ناز میبینه خاله جون. زهرای من خوب شد؟
سمیرا
13 فروردین 93 14:19
الهی فداش بشم چقدر ناز شده ماشاءالله ماشاءالله لاقوةالابالله العلی العظیم... خیلی خوشحالم که امسال برات حسابی بهاری بود التماس دعا...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سمیرای من مرسی گلم. انشالله به حق صاحب این شب خانوم حضرت زهرا سال دیگه سر سفره ی هفتسین گل دخملت یا شاه پسرت تپو بغلت باشه شایدم هر دو انشالله سال دیگه با داشتن نی نی مثل امسال من نتونی خونه تکونی کنی و بیخیال همه چی بشی
مرمر
14 فروردین 93 19:57
پسله خاله جون.شش ماهه فعلا.دعا کن خاله جون خیلی زیاد.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ای جااانم خدا نگهداره انشالله از طرف من به مونا تبریک ویژه بگو. انشالله به حق صاحب ای روزا مونا دامادیش و ببینه. یه وبلاگ برای این شا'ده درست کنید دیگه بابا . اگه لایق باشم حتما. به مونا بگو خیلی مراقب باشه. خیییلی. اول بچه بعد ددانشگا ه و درس و گردش
زهرا
15 فروردین 93 14:31
ماشالاش باشه ایشالا خدا براتون نگهش داره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ممرسی عزیزم. خدا انشالله عزیزای شمارو هم نگهداره براتون
مامان اهورا(شهرزاد)
16 فروردین 93 12:39
نازنين زهراي خوشگل و دوستش داشتني من . انشاله صد سال از اين عيدا رو ببيني و هرسال برات بهتراز سال قبل باشه. عيدياتون مبارك باشه خيلييييييي قشنگه انشاله به سلامتي استفاده كنيد. من عاشق اين دخترم . خدا نگهش داره انشاله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام شهرزاد جونم. عید شما هم مبارک انشالله سال خوب و قشنگی همراه با سلامتی داشته باشین. خدا گل پسرت و برات نگهداره انشاااااااالله دامادش کنی. ما هم دوست داریم. شما وبلاگ نداری؟
مامان اهورا(شهرزاد)
16 فروردین 93 12:40
عروسم ميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان اهورا(شهرزاد)
17 فروردین 93 12:06
وبلاگ دارم والا بخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. آدرسشو ميذارم برات
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم چشم میام
مامانی
17 فروردین 93 13:22
به به چه عیدی های قشنگی مبارکت باشه عزیزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه
مغز بادام
18 فروردین 93 15:17
فتبارک الله احسن الخالقین ماشاله چه معصومه ... خدا برات نگهش داره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامی امیرحسین
18 فروردین 93 22:21
ماشاالله لا حول و لا قوه الا باالله عاشقتم عسل طلا
فاطمه (مامان محمدسجاد)
19 فروردین 93 13:30
فقط میگم هزار هزار هزار ماشاالله[پاسhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gifخ]مرسی فاظمه جونم
مامان راضیه
19 فروردین 93 14:29
سلام مامانی مهربون ..اول تشکر کنم که به وبلاگ دخمل منم سر زده بودین...دوما بگما ....من اگه اومدم این وروجک را قورتش دادم خودت میدونیااااااا.....قربونش برم من الهی چقدر جیگره......خاله راضیه فداش بشه....بااجازه لینکت میکنم تا هرروز این خشگل خانم را نگاش کنم.......ماشاااااااالا چشم بد دور.......راستی دوست داشتی منم لینک کن
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام راضی جومنم شما محبت داااری منم با کماال میل لیتک میکنم
مریم.خوزستان
20 فروردین 93 13:13
سلام به عزیزای دل خاله خوبین جه خبرا؟بادخملی خوش میگذره ابجی جونممممممممممممم مثل قبلابیا پست بذارچقدرتنبل شدی دلم براتون تنگ شده خیلییییییییییییییییییی زیادددددددددددددددددددددد دوستتون دارمممممممممممممممممممممممممممممم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مریمی چشم باور کن نمیشه ولی چشم سعی میکنم
مریم.خوزستان
20 فروردین 93 15:41
قالب جدید مبارک نفس خاله مریم[دست صاحب اسمت همیشه نگهدارت گل خوشبوی من
مامانی چشم به راه
20 فروردین 93 21:13
سلام عزیزم ببخش منو که کم بهت سرنمیزنم...دیگه حال وحوصله ای برام نمونده..ایشالله سال نو سالی پرازشادی وبرکت براتون باشه...ازمادرخانومی خبرندارم ..خیلی وقته بهم سرنمیزنه ..اما انشالله که حالش خوبه..نگران نباش عزیزم بووووووووووووووس واسه نازنین زهرا ماشالله ....اون عکس دوم که ازصورتش انداختی ونوشتی صبح 1فروردین انقد با انرژی ونازشده ادم میخواد بخوردش...ای جونم فدای چشمات عزیزخاله...بوووووس..ماشالله
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام قربون دلت خونه مجاری مارو روشن کردی با اومدنت . سعیده بهم پیغام داد گفت خوبه شکر خدا نمیدونم چی بگم فقظ دعا میکنم به حق عمع سادات خوشی برگردو تو دلت
مامان آروین-مریم
21 فروردین 93 8:45
با آرزوی سالی خوش و خرم توام با سلامتی برای خانواده محترم
مهدیه
21 فروردین 93 10:28
آره عزیزم کلینیک نصره 5 شنبه عصر و جمعه صبح اونجاست!
مامان پرنیا
21 فروردین 93 11:59
سلاااام عیدتون مبارک ماشاالله چه دختر نازی با اجازه لینک شدی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شماهم مبارک منم انشالله با لب تاپ ان بشم لینک میکنم
مهسا مامان نفس
24 فروردین 93 10:47
زینب الان بی بی چک گذاشتم + شددد
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااااام تلهی بمیرم برات وااایی نمیدوونم چی بگم خیییلی خوسشحاالم خیلی. انشالله به سلامتی دنیاشش بیاری با ناز پدر مادر بزرگ.بشه انشااالله
یثنا
25 فروردین 93 11:48
سلام عزیزم خوبی نازی زهرای ما چطوره هزار ماشالله هزار الله اکبر چقدر ناز شده بخدا عکسشو سیو کردم تو گوشیم و یه وقتایی که دلم میکیره نگاش میکنم انگار رنگ و بوی بهشتی داره چقدر دلم میخواد بغلش کنم و کلی بوووووووووووووسش کنم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم. انشالله به حق شهدا خدا یه فرشته ناز برات بفرسته از اسمون عزیزم
مهتاب
25 فروردین 93 16:14
مامان صبا
25 فروردین 93 19:38
سلام ممنون از حضورتون در وبلاگ بهار محفل کوچک ما...انشالله خدا دختر نازنینتون رو بهتون ببخشه ومثل اسمش زهرایی باشه همش برای نازنین زهرای عزیز
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی محبت کردی پیشم اومدا. .. خدا دخملی و نگهداره
مهسا مامان نفس
25 فروردین 93 20:25
زینب جوون خصصی داری
نیلوفر
26 فروردین 93 0:58
هزار ماشاالله .خدا واست نگه داره .تورو خدا اسپند یادت نره.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم چشم
اسماء♥مامانِ فسقل♥
26 فروردین 93 8:57
مبارکه زینب جونم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مهسا مامان نفس
27 فروردین 93 0:21
شیشمین سالگرد ازدوجت مبارک خواهر بزرگه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام کهسا جونم باورم نمیشه ک یادت مونده. خیلی ممنون اولین نفر بودی. خیییلی خوشحالم که داری مامان میشی گلکم
نی نی نیومده
27 فروردین 93 21:10
سلام دوست خوبه من چه نی نی نازی داری ان شاالله برای مامان جونش وباباجونش خدانگه داره...ازطرف من فرشته کوچولوتو ببوس صورت شو نبوس چون صورت نازش لک می کنه دستهای کوچولوشو ببوس عاشق دستهای کوچولوشون هستم... اگه دوست داشتی به وب من هم یه سری بزن...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست خوبم خیلی محبت کرردی اومدی به خونه مجازی دخترم انشالله خدا به زودی به شما نی نی ناز میده.
مامان دنیا
28 فروردین 93 11:53
خدای من چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر فرشته ناری داری خیلی خیلی ماهه چه چشمای نازی داری مثل اهو می مونه هزار الله اکبر براش اسپند دود کنی ان شاالله همیشه کنار هم خوشبخت باشید
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام ععزیزم عزیزم شما چشات ناز میبینه. از دختر شما که نازتر نیست
سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 15:43
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
روز شما هم مبارک عزیزم
مریم.خوزستان
31 فروردین 93 23:32
سلام مادرمهربونم روزت مبارک حالتون چطوره؟انشالله که خوب باشید ابجی تنبل خانوم کی میخوای به خودت زحمت بدی ویه پست بلندوهمراه باعکس زیادبذاری چقدسربزنیم وهیچ خبری نباشه به فکردل منم باشکه هرلحظه براتون میتپه دلمممممممممم براتون تنگ شده خیلیییییییییییی این گل تقدیم به مادرخوبومهربون من
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مریمی حق داری بانو چشم عزیزم میام این وروجک بذاره میام و اپ میکنم
یثنا
1 اردیبهشت 93 20:16
سلام عزیزم چرا شما اینقدر کم پیدایید نمیگید ما دلمون برای زهرا نازی تنگ میشه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم گلم خوبی روزت مبارک انشالله سال دیگه همین روز نی نی نازت بغل باشه. شما حق داری چشم انشالله به زودی اپ میکنم
مامانی چشم به راه
2 اردیبهشت 93 22:16
روزمادرمبارک زینب جونم.. دعام کن ابجی ...دعاکن خداوندصبرم رو زیاد کنه ..
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دیگه مادری من میدونم
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 16:13
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
mom
5 اردیبهشت 93 16:51
مرسی جواب دادی عزیزم خدا دختر نازت و برات نگه داره
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم قابل نئاشت انشالله زایمان راحت داشته باشی راستی دکترت کیه؟
ترنم
6 اردیبهشت 93 13:39
این دخمل ناز چقدر خوردنیه ایشالله خدا نگهدارش باشه ،زینب عزیزم کلی دلمون براتون تنگ شده بیا از خودتون بنویس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام ما هم دلمون تنگ شده انشالله به زودی آپ میکن با کلی عکس جدید
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 19:35
شاید با هم بودن به سختی تکرار شود , اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد.
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 19:41
سلام مامانی گل و مهربون نازنین زهرای عزیزم خبری ازتون نیست مامانی؟ نکنه فقط پیش ما نمیاین دوست جونی خوبم؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم چرا از قضا میا پیام هم میدم ولی سند نمیشه.. فاطمه نازم خوبه ؟
mom
6 اردیبهشت 93 22:37
فرزانه وفا عزیزم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
اسمش و نشنیدم ... تو همین رشته؟
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 13:33
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
رای دادم دوستم