نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

روزنه های امید

تازه هایی درباره ی نازنین زهرای 10 ماهه

1393/8/2 21:39
1,449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبا روی من ...

فرشته ی نازم  حدود 2 ماه از جشن دندونی شما میگذره ... ببخش که نتونستم از این زودتر وبلاگت و به روز کنم الانم  که دارم به روز میکنم شما خواب هستی و من از فرصت دارم استفاده میکنم ... خوب عزیزم بیدار شدی داری به ذستات نگاه میکنی ،‌الانم لب تاپ و دست من دیدی دستت و بلند کردی که بغلت کنم...  خوب یه خورده شیر خوردی و داری با اسباب بازی هات بازی میکنی  منم میخوام تند تند برات پست جشن دندونیت و بذارم ... قبل هه بگم امروز جمعه 2 آبان 93 شما تو 10 ماه هستی و ماشالله روز به روز بزرگتر و شیرین تر شدی و کارای جدید میکنی یه دو روز هم هست سرما خوردی مامان و بابا غصه دار کردی  اما خدارو شکر الان بهتری ... زهرا خانمی مامان 6 تا دندون در آوردی 4 تا بالا 2 تا پایین ... ضداهای بامزه از خودت ذر میاری و خنده های الکی میکنی و وقتی باهات بازی میکنیم بلند بلند میخندی و چهاردست و پا فرار میکنی جدیدن هم پاهای من و میگیری که بلند بشی ... اولین دندونت و 2 مرداد 93 در آوردی کلی من و بابایی از خوشحالی جیغ زدیم خونه پدر جونی بودیم . 11 مرداد 93 هم ساغت 1:26 بامداد گفتی بابا ، وقتی بابا گفتی بابایی پرید بغلت ورد منم اشک تو چشام جمع شد ...21 شهریور 93 هم اولین مسافرت خارج از استان شما بود به سمت سلمانشهر یکی از شهرهای مازندران خیلی خوش گذشت... اولین باری که با هم رفتیم رستوران 6 شهریوز شب قبل جشن دندونیت بود با بابایی رفتیم رستوران حاتم من و بابایی پیتزا خوردیم شما سوپ خوردی ... اولین باری هم که رفتی شهر بازی 21 شهریور تو سلمانشهر بود که هم اسب سوار شدی هم با مامان قطار سوار شدیم .کلی ذوق کردی. دختر گلم کلمات جدیدی که میگی :

بابا

مااااااما ( این و میکشی )

بغوم بغوم ( معانی مختلفی داره یعنی بغلم کن ، غذا می خوام ...)

نعم نعم

دس دس

وقتی اذان میگه با دقت گوش میدی ... مامان نماز میخونم نگام میکنی ... عاشق تبلیغ بالا بالا هستی و با

اهنگش دست یزنی و خودت و تکون میدی

از همه کارای قشنگت عاشق دوتا کارتم یکی خندیدن الکی و یکی سرفه الکی

 

پسندها (10)

نظرات (18)

مهدیه
3 آبان 93 6:23
عکساش کوووووووووووووووو؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مگه میذاره من دست به لب تاپ بزنم هر جا باشه چهار دست و پا خودشو میرسونه بهش جیغ من من . به زور ایتن پست و گذاشتم سر اخر هم دکمه کیبور لب تاپ و کند مهدیه باباش به زور گرفت ازش انشاالله به زودی عکس میذارم
مامی امیرحسین
5 آبان 93 15:22
عشق منه این کوشولو
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
قربونت دوست گلم
مرمر
6 آبان 93 14:02
اخ قربون این فرشته ناز برم زینب جون دلم خیلی تنگ شده بود.خدا این فرشته نازو حفظ کنه واست.بوووووووووووس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
فدات بشم شخدا خواهرزاده گلت و نگهداره
مامانی دخمل بلا
10 آبان 93 15:41
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله که کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو
سمیرا
14 آبان 93 2:11
عززززززززززززززززیزم هزار ماشاءالله... انگار دیروز بود به دنیا اومد... خداحفظت کنه عزیزدلم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سمیره جون قربونت نی نی ناز شما در چه خاله
مرمر
15 آبان 93 21:22
ای زینب جون این خواهر زاده ما که از وقتی بدنیا اومد اول زردی داشت بعد مشکل معده رفلاکس .اینقدم گریه میکنه دل ادم کباب میشه واسش.خیلی بچه حساسیه همه میگن همه بچه ها اینجوری هستن اما تا دوروز میبینن چه جوری گریه میکنه میگن واقعا حساسه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام به خدا زهرا بدتر بود همش نق میزد دکترش کیه من دکتر زهرا قویدله خیلی راضی هستم دوست مامانم یود
مرمر
18 آبان 93 11:02
دکترش اول قاهری بود بعد دربندی.چند جا دکتر بردن
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
تعریف دکتر هاشمیان و خیلی شنیدم خیییلی خییلی فوق تخصص اطفال شمارش و بگیر از 118 ساعت 3 زنگ بزن من زدم از 3 تا 5 اشغال بود بعد 10 شب نوبت داد الکی حرف نمیزنه ببریدش
مامان
20 آبان 93 12:33
سلام عزیزم خیلی دلتنگتون بدم هر روز میومدم ببینم جدید گذاشتی یانه از عکسای دخملی بزار که خیلی دلم تنگ شده براش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام قربون دلت دوست گلم به خدا از خدامه بیام ولی الا وقت نمیکنم ک نمیذاره اصلاااااا لب تاپ دستم میبینه د بدوووووووووو گوشی و لب تاپ جلوش نمیشه دست گرفت شب هم از فرط خستگی بیهوش میشم
الهه مامان سلما
24 آبان 93 2:25
خاله فداش بشه الهی.. نازی جونم این روزا مامانی خیییلی داره برات زحمت میکشه و از خواب و خوراکش میزنه تا تو خوب و سرحال باشی.. خداجونم مواظب دوست گلمو فرشته کوچولوش باش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااااااام واقعاااا خاله از قیافه افتادم ولی خوب بشه جونم میدم براش
دریا
3 آذر 93 0:39
مبارک دندوناش باشه گل دخمل نازمونننننننننن
مامان یه فرشته
11 آذر 93 15:35
من مثل تو دارم تو داغ پسر نازم می سوزم . با این تفاوت که پسرم 11 ماهش بود . برام دعا کن که خدا بهم یه پسر بده. ممنون امیدوارم دختر گلت همیشه سالم باشه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دوست گلم نمیدونم چی بگم . واااقعا نمیدونم خدا به هیچ مادری داغ فرزند نشون نده . برای دلت ارزوی ارامش دارم انشالله خدا دلت و اروم کنه و بهت فرزند سالم و صالح عطا کنه .
افسانه مامان فاطمه
15 دی 93 17:10
سلام زینب جونم پس کو پست تولد نازی ما هردومون تنبلیم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاام افسانه تنبل و خوب اومدی چشم به زودی پست تولد و دندونی و مشهد
امیرعلی
23 دی 93 23:00
سلام. لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم دندون پسر از قطره اهن سیاه نشه؟ شما قطره اهن دادید؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام از قطره خارجی استفاده کنیپد
فاطمه-مامان محمدسجاد
9 بهمن 93 23:15
سلام دیگه اینجا نمیاین. امروز اتفاقی اومدم و اینو دیدم.مبارکه نازنین زهرا تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 1 روز سن دارد
الهه مامان سلما
12 بهمن 93 10:57
زی زی بیا جان من در اینجا رو تخته کن..دیگه مهلتت تموم شد.. انصافاااااا کاری داره دو تا پست گذاشتن...چقدددد من حرص بخپرم از دست تووووو
mahtab
9 فروردین 94 12:45
سلام سال خوبي داشته باشيد ان شاالله من تاحالا بارها بهتون سر زدم اما انگار به.جا نياورديد منو تو واتساپ...
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک چرا دیگه به جا آوردم
مامان مینا واسرا خانوم
16 تیر 94 23:15
سلام خاله..میشه شما هم تو وبلاگتون ادرس وبلاگ مارو تو وبلاگتون ثبت کنین؟؟؟؟ماهم نظر بدیمو پسند کنیم شما هم؟؟؟؟؟