نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره

روزنه های امید

تولد دوسالگی

1395/7/2 23:09
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

تولد دوسالگی نازنین زهرای عزیزم 8 دی 94 تم زنبوری 

اینم از تولد 2 سالگی دخمل نازم با تم زنبوری که مامانی با عشق برات درست کردم . یکماه قبل از تولدت کلی عکس کیک بهت نشون دادم و خودت کیک زنبورو انتخاب کردی , بعد اون چندتا مدل کیک زنبور بهت نشون دادم و شما بین اونا این کیک و انتخاب کردی , من و بابایی هم همیشه به نظر شما احترام میذاریم و از وقتی که تونستی حرف بزنی و نظر بدی من و بابا تو انتخاب لباسا و لوازمت نظرت و میپرسیم و شما همیشه خوش سلیقه بودی به قول خودت مامانی بذار ست کنم ... قربون ست کردنت برم که همه چی و با هم ست میکنی دختر زیبای من ... راستی تل زنبوری هم خودم برات درست کردم وهر کی میخواست عکس بگیره تل رو  روی سرش میذاشت و با زنبور کوچولوی ما عکس میگرفت.

پسندها (5)

نظرات (0)