نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

بی صبرانه منتظرتیم

1391/7/23 23:09
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...

فرشته قشنگم... امروز دلم خیلی گرفته بود , امروز 33 روز از فرشته شدن داداش امیر عباست میگذره , خیلی دلم براش تنگ شده ... خاطره آخرین لبخندش به روم واسه همیشه ها تو ذهنم به یادگار میمونه ... عزیز دلم امروز سر نماز از خدای مهربونی ها تورو خواستم , امید دارم به خدا , میدونم امیرعباس مهربونم با اون دستهای کوچیکش برای مامانش دعا میکنه و از خدا می خواد که زودی تورو به من و باباعلی بده تا از داشتن و بودنت لذت ببریم .... راستی عزیز دلم چهارشنبه این هفته سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س) است ... منم به این مناسبت که روز عشق هست برای بابا علی یه کادوی کوچولو خریدم ... دلم طاقت نیاورد تا چهارشنبه واسه همین امشب بهش دادم ...کلی سوپرایز شد ... بابا جون خیلی برام عزیزه خیلی خیلی....... برام خیلی زحمت کشید وقتی ناراحت بودم و اشک می ریخت بهم دلداری میداد اما می دیدم که یواشکی با آستین اشکهاشو پاک میکنه ... گلم من و بابا جون 4 سال با هم ازدواج کردیم و من اولین باری بود که اشک باباتو دیدم ... وفتی می خواست بهم بگه داداشت رفته پیش خدا شونه هاش میلرزید و با هر لرزش دل من خالی می شد ... اما به خاطر من خودشو جمع کرد ... بابات خیلی خوبه ...این کادو ذره ای از محبتهاشو جبران نمیکنه .... من خیلی بهش مدیونم .... عزیز دلم بابایی خیلی دوست داره بابا بشه میدونم کمرش شکست اما به روم نیاورد ... عزیزم از خدا بخواه به حق خوباش تو رو زودتر به من وبابا بده  تا زندگیمون قشنگتر باشه ....

خدایا................

خدای مهربونم ....

به حق خوبات به من و علی فرزندان سالم  و صالح بده ...............

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)