نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

روزنه های امید

سوغاتی پدری از کربلا

1392/8/14 23:23
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم پدری از کربلا به سلامتی برگشتن ...

انشالله ایندفعه که کاروان میبرن آقا دعوت کنن من و شما و بابایی و مامان فاطمه و دایی محمدم  باهاشون بریم ... خیلی دلم کربلا می خواد خیلی ... از وقتی از کربلا برگشتم دلم اونجا جا مونده ... دلم تو حرم باب الحوائج جا مونده ... دلم تو ایوان نجف جا مونده ... خیلی دلم کربلا می خواد ... خیلی ... انشالله آقا من و شما رو میطلبه و با هم میریم زیارت اقا ... خیلی دوست دارم ببرمت بین الحرمین ... انشالله ... خوب حالا عکس سوغاتی پدری و میذارم برات ... انشالله به سلامتی تن کنی دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نفیسه
15 آبان 92 16:57
مریم خوزستان
15 آبان 92 17:00
ای جا نمممممممممم چه نازه دستش درد نکنه به شادی تنت کنی عزیزکم
دریا
16 آبان 92 23:52
عزیزممممممممم خیلی نازه
ان شالله با نازنین زهرا میری کربلا و اونوقت برا ما سوغاتی میاری


سلااام انشاااااااااااااااااااالله
معصومه
19 آبان 92 18:28
آخه چرا به من سر نمیزنی مردم انقدر اومدم وبت و منتظر شدم بیایببخش معصومه جان با گوشی ان میشم نمیتونم سر بزنم ولی چشم حتما مزاحم میشم
ماماطهورا
21 آبان 92 15:14
سلام زينب جون خوبي نازنين زهراي گلم خوبه ؟ عزيزم دورجديد ختم حديث كسا از شنبه مصادف با شهادت امام سجاد شروع ميشه گفتم اگه خواستي توهم شركت كني التماس دعا
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سعیده جان مرسی خودم شروع کردم. میترسم نرسم
ضحی
21 آبان 92 15:31
سلام خانمی التماس دعا تواین روزها
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام.ضحی جان باور کن یاادت اوردم
مامان بی تاب
24 آبان 92 23:35
انشالله به دل خوش بپوشه اینقدر این لباس تکه ایی ها به دردت بخورن؟
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
انشالله با دعای خاله های مهربون
یثنا
27 آبان 92 13:04
سلام عزیزم خوبی دختر ناز ما چطوره عزاداریهات قبول باشه انشالله برای منم دعا کردی آبجی ؟ من که هرجا رفتم برای سلامتی نازنین زهرا و مامانش دعا کردم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مسلام عزیز دل قربونت برم. باور کن هرجا اشک ریختم برای مادر شدنت دعا کردم مخصوصا مراسم علی اصغر