نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 22 روز سن داره

روزنه های امید

مامانی و یا بافتنی دیگه

1392/8/28 1:52
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

عزیز دلم ... الان که دارم برات مینویسم شما 29 هفته و 2 روزته ... ماشالله مامانی دیگه داری بزرگ میشی ... انشالله این هفته های باقی مونده هم یه خیری میگذره و شما به سلامتی میای بغل من و بابایی ...

دختر گلم چند روز پیش دیدیم کاموا دارم تصمیم گرفتم باز برات چیزی ببافم ...

میدونی که مامانی عشق میکنم وقتی چیزی برات میبافم ... البته واسه خاطر سنگینیم یکسره ننشستم واسه همین طول کشید ولی بالاخره امشب تموم شد ... راستی مامانی یه هورا و آفرین هم داره ها آخه قلاب بافی هم یاد گرفتم فقط به عشق شما ... خودم یاد گرفتم مامانی خیلی ذوق کردم وقتی تونستم گل روی سارافون و خودم ببافم لبخند...

این سارافون و هم سایز کوچیک بافتم که انشالله امسال تنت کنم نور چشمم ...

انشالله یه دنیا اومدی اولین بار که تنت کردم عکس میگیرم میذارم ...

تو عکس زیاد قشنگ نیوفتاده رنگشم زیاد مشخص نیست ...

 

این عکس سارافون نازنین زهرا که صورتی و سورخابی هست ...

راستی مامانی یه کلاه هم برات بافتم که ست اون ژاکت قرمزه هست ... البته فکر کنم خیلی کوچیک باشه ...

خیلییییییییییییییییییییییییییی دوست داریم نازنین زهرای نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهتاب
15 آبان 92 0:56
الهیییییییییییییییییییی زینب جونم تو اخرش منو میکشی واقعا خوشگل شدن چقدر نازنین زهرا تو این لباسا خوردنی میشه


قووولبونت برم. انشالله سالم به دنیا بید تنش کنم
مهسا
15 آبان 92 15:57
ماشالله به این مامان هنرمند
طرفدارزهراگلی(مریم)
15 آبان 92 16:58
قربونت برم الهی انشاالله زودی بیای وتنت کنی نی نی کوچولو
ماماطهورا
16 آبان 92 10:40
وااااااااااااااااااااااااااي زينب جون دلم و آب كردي بااين بافتنيا نازنين زهرا چه خوردني بشه بااين لباسايي كه مامان جونش براش ميبافه دستت دردنكنه گلم


قوربونت برم عزیزم انشالله