نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

روزنه های امید

صل الله و علیک یا اباعبدالله

1392/8/14 23:05
899 بازدید
اشتراک گذاری

فانوس اشکهایتان را روشن کنید , ماه غریبی شهدای کربلا آمده است ...

دلهایتان را روانو کنید ... زینب تنها مانده است ...

رباب آغوشش خالیست ... 

تیر سه شعبه ای گلوب شش ماه ای را دریده است ...

مشک ها خالی از آب است ...

سه ساله ای زانوهای تنهایی و بی پدریش را بغل کرده است ...

سلام دختر گلم ...

امروز اول محرم بود ...

هر سال وقتی محرم میاد دلم هوایی میشه ...

پارسال تو محرم برای اومدنت خیلی خدارو صدا زدم ...

خدا هم به حرمت امام حسین بو من و بابایی داد ...

این اولین محرم عمرت البته تو دل مامانی هست ...

نازنین زهرای من ... دختر گلم  پارسال مراسم شیر خواره ها یا هر جایی که روزه علی اضغر و میخوندن خیلی دلم میشکست ... 

انشالله اگه آقا بطلبه و اجازه بده امسال هم میریم مراسم شیرخواره ها که جمعه تو مصلا برگزار میشه ... امسال تو دلمی و همراهیم میکنی انشالله سال دیگه لباس سقا میپوشونمت و با خودم میبرم ...

انشالله همون آقایی که تورو از خدا برای من گرفت , همون آقای مهربون سلامتی شما رو هم از خدا برای من و بابایی میگیره ...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهتاب
15 آبان 92 0:53
السلام علیک یا ابا عبدالله
تو این روزا ما رو فراموش نکنید التماس دعا عزیزم


شما هم برای ما دعا کنید
مهدیه ( مادر دختری)
15 آبان 92 12:49
زینبی اگه موافقی قرار بذارم تو مصلی همو ببینیم!


سلام اره انشالله خوشحال میشم
مریم خوزستان
15 آبان 92 16:56
سلام برحسین سلام برعلی بن حسین سلام براولادحسین سلام براصحاب حسین دعام کن خیلیییییییی توااین شبای عزیز... هرچی خواست خداست همون میشه التماس دعا...
مریم.خوزستان
15 آبان 92 17:12
خدایابه حق این شبهای عزیزقمت میدم به امخامحسین نگدارابجیم ونی نیش باش یا الله...