نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

بابا جونی زودی میاد

1391/8/9 12:14
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ....

مامان فدات بشه الهی ....

امروز تقریبا خوشحالم چون بابایی زندگ زد و گفت انشالله ٥ شنبه نهار میرسه ... خیلی دلم براش تنگ شده بود اما وقتی زنگ می زد نمی گفتم که دلش بیشتز نگیره ... چون من اینجا همه دور و برم هستن اما بابایی تک و تنهاست ... اما  یه خورده هم نگران شدم ...آخه حالش خوب نیست الان ٣ روزه که زنگ می زنه صداش گرفته است با کلی خواهش و تمنا بهم گفت که کلیه هاش باز درد گرفته ... خیلی غصه خوردم ... انشالله زودی بیاد بریم پیش دکتر ... مامان فدای دل پاکت برای سلامتی بابایی دعا کن ... بابا جون خیلی دوست داره شما زودی بیای تو دل مامانی ... دعا کن خدا صدای فرشته هارو زودی میشنوه....

همیشه لحظه ها برای داشتنت دستانم را گره به آسمان می بندم و از صمیم قلب دعا میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس
9 آبان 91 17:44
عزیزم مشکل نازایی داری؟


سلام ...تقریبا گلم... یکسال طول کشید باردار شدم ...لاپراسکوپی هم کردم ... دکترم بعد عمل باز به مامان گفت که هنوز تنبلی تخمدان دارم ... باز دلم گرفت ... امام امیدم به همون قاضی و الحاجات ... انشالله خودش کمکم کنه
مامان نفس
9 آبان 91 22:43
یه سال که نمیشه نازایی زینب جان.مشکل تنبلی تخمدانت هم حل میشه به زودی دلم روشنه


انشالله عزیزم ... خدا از دلت بشنوه ...