نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره

روزنه های امید

خدایا دوستت دارم به اندازه بزرگی خداییت

1391/8/13 0:11
551 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوبم به وسعت بزرگیت دوست دارم....

مهربونم ... به نگاهت نیاز دارم ...

میدونم بنده پرروئی هستم ... اما آخه جز تو با کی میتونم درد و دل کنم ... جز تو از کی می تونم آرزوهام و بخوام... خدای مهربونم ... امشب چه کسی و واسطه بفرستم تا صدام  و خوب بشنوی ؟ ... خدایا من ازت عیدی می خوام ... اصلا می خوام امام رحمت , امام مهربونی و واسطه کنم تا نگاهم کنی... خدایا قسم به یزرگی اما علی , خدایا قسم به یتیم نوازیش ...خدایا اصلا قسم به خوبیش ... به منم یه نگاه بنداز و تو این شب عزیز ... شب عید ولایت , تو کیسه عیدی من بچه های سالم و صالح بذار ...

خدایا به بزرگیت قسم که همه ی دار و ندارم امیدی که به تو دارم ....

خدای مهربونم امید این من کوچیک و نا امید نکن ....

خدایا من به اندازه ی همه ی عرش خداییت دوست دارم ... من به اندازه همه مهربونیت بهت نیاز دارم ..

لطف خودت و از من دریغ نکن , ای مهربان مهربانان , ای رحیم و ای کریم خدای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس
13 آبان 91 23:46
زینب جون ندیده دوست دارم.اما ... راستش خیلی بهت حسودی میکنم.الان دیگه تقریبا نازایی خیلی کم شده هزارتا راه وجود داره تا کسانی که مشکل باردار نشدن دارن نی نی دار شن.اما اینکه تو ناراحتی و از دست دادن پسر عزیزت توکلت رو از دست ندادی خیلللللللللللللللللللی ارزش داره.تو یه مومن واقعی هستی کاش منم مثل تو بودم توکلم قوی بود


سلام نفس جونم ... خیلی خوشحال میشم هر دفعه میام میبینم برام پیغام گذاشتی... تو لطف داری ...من خیلی گنهکارم این یه واقعیت تلخه اما خدای خوبی دارم ... همین که مهرشو از دلم نگرفته یعنی هنوز دوستم داره ... تورو هم دوست داره که نگران این هستی که از خدا دوری این یعنس دوسش داری و اونم دوستت داره ... انشالله هر دوتامون زودی باردار میشیم و بچه های سالم و صالح به دنیا میاریم
مامان نفس
15 آبان 91 22:19
ان شاا.. .فقط نترس و استرس حامله شدنو نداشته باش ایمان داشته باش زود باردار میشی.نفس اسم نی نی اینده منه من مهسام.


مرسی مهسا جون انشالله