نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره

روزنه های امید

دلتنگ

1391/9/3 0:05
252 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم امشب دلتنگ آمدنت شده ام...

باز هم دلم هوای داشتنت را میکند...

ثانیه ها برایم ساعتها طول میکشد که بگذرد...

چقدر دلم به حال خود ,‌تنهایم می سوزد...

غریبم ... با این همه آشنا اما غریبم..

همه ی دنیا را برای داشتنت نذر کرده ام...

کاش حداقل نذرهایم , کاری برای دل تنگم کنند...

تو همه ی امیدم هستی...

تو خود روزنه امید زندگی من هستی...

دلم راضی است به رضای خدا...

اما کاش رضایش بودن تو در کنار من باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آذر 91 1:51
عزیزم قربون دل تنگت
ازته دلم دعامیکنم به حق این شبهاخدامراددلتوبده دوستم
عزیزم رمزخصوصی برات گذاشتم


مرسی دوست خوبم ... انشالله
حسينيه علي اصغر
3 آذر 91 10:21
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو ++++++ امروز مصادف است با همايش شيرگان حسيني به روزم و منتظر ضمنا تصاوير حسيني فرزندان خود را در وبلاك تان قرار دهيد سپس به من اطلاع دهيد تا در يك پست جداگانه همه فرزندان شما را با ذكر نام بياورم ياباب الحوائج ياعلي اصغر