نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

بافتی هنر دست مامانی با کمک مامان جون زهرا

1391/12/25 17:29
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرزوی من ...

یادته چند ماه پیش چندتا کلاف خریده بودم ...

شب قبل رفتن به کربلا تموم شد یه پلیور ناز نازی برای شما ...

بنده خدا مامان جون زهرا ( مامان بابایی)‌خیلی کمکم کرد دید ن خسته ام تا 3 صبح بیدار موند و تمومش کرد ...

خیلی دوست داشتم ببرم کربلا و به حرم امام های مهربون بزنم که خدارو شکر این طور هم شد ...

البته کلاهداره که بلد نیستم کلاهشو ببافم مامان جون زهرا هم قول داده که هروقت اومدی تو دلم تمومش کنه ...

مامانی زود بیا بی تو روزها خیلی سخت میگذره...

جلو پلیور...

 

پست پلیور

انشالله زودی بیای تا مامان جون کلاهشم ببافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز
25 اسفند 91 21:23
عزیززززززززززززززززززززززززم انشالله میادو بااومدنش مامانش کلی ذوق میکنه و یکی ازیکی قشنگترشومامانش براش میبافه


سلام عزیزم انشالله
مامان نفس
25 اسفند 91 21:40
سلام زینب ...قشنگ شده


سلام مرسی
مامان سارا
27 اسفند 91 13:45
ای جون دلم ، ایشاا... زمستون سال آینده این لباس خوشگل رو می پوشه و عکسشو تو وبلاگش می بینم


سلام انشااااااالله
مامان سارا
27 اسفند 91 13:47
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت و خوشی برای شما و خانواده گرامیتون آرزو دارم . از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا
مامان بی تاب
5 اردیبهشت 92 18:40
سلام من تازه دیدمش چه خوشکل شد هوس کردما


تنبل خانمی دیگه ..
من برای نی نی نیومده کلی کار کردم ...
اما تو واسه نی نی تودلت هیییییییییییییچی نبافتی