نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

پست آخر سال 1391

1391/12/29 20:57
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام....

شاید که نه حتما این آخرین پست این سال هست ...

نمیدونم از چی بگم ... این سال 91 تو این روز آخری هم زهرش و به ما زد ...

امروز صبح خاله مامانم که مثل عزیزم دوستش داشتم از دنیا دست کشید ...

بنده خدا بچه نداشت اما برادر زاده و ها و خواهرزاده هاش از 10 تا بچه بیشتر بهش رسیدن...

کلا خانواده مادری من کم هستن ...

امروز دلم گرفت لحظه ای خودم و جای اون گذاشتم که اگه منم بچه نداشته باشم چقدر غریب هستم ...

نمیدونم دیگه از پیه سال 91 بگم ... از لحظه های شیرینش که زود گذر بودن و لحظه های تلخش که هنوز هم دارن عذابم میدن ...

امیدوارم سال 92 سال خوبی برامون باشه ...

امیدوارم خدا به جای عذاب های امسال یه شیرینی موندگار تو سال جدید بده ...

امیدوارم خدا روزنه امید من و تو همین سال سالم و صالح بهم بده ...

من واقعا بهت نیاز دارم ...

من فقط تورو خالصانه و عاجزانه از خدا می خوام...

خدایا تورو به حق خوبات سال 92 سال خوبی برام قرار بده ...

خدایا بهم یه فرشته ناز و سالم و صالح بهم بده...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
3 فروردین 92 3:33
عزیز دلم خوبـــــــــــــی عیدت مبارک


عید شماهم مبارک