نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره

روزنه های امید

یعنی میشه منم دوباره مادر بشم ... اما یه مادر واقعی؟؟؟

1392/7/7 13:54
1,822 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شب های دور/کودک من پا به دنیا می نهد/آن زمان بر من خدای مهربان/نام شور انگیز مادر می نهد/بینمش روزی که طفلم همچو گل/در میان بسترش خوابیده است/بوی او چون عطر پیک یاس ها/در مشام جان من پیچیده است/پیکرش را می فشارم در برم/گویمش چشمان خود را باز کن/همچو عشق پاک من جاوید باش/ در کنارم زندگی آغاز کن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه
16 مهر 91 10:16
اره عزیزم
ایشالا شما هم مادر میشی
همین الانش هم مادری!


سلام ...مرسی عزیزم انشالله ... مادر نصفه نیمه هستم ... خیلی حسرتا رو دلم موند ... انشالله خدا به حق همون فرشته ای که پیشش دارم به حق علی اصغر امام حسین (ع) به من هم بچه سالم بده و بتونم عروسی و خوشبختیشو ببینم
مامان بی تاب
16 مهر 91 13:16
به این شعر ایمان دارم .خوبی زینب کجایی؟



سلام ... شکر ... هیچ جا و همه جا شما خوبی ... خبر نمیگیری.... وبلاگ جدید درست نکردی
مامان تنها
6 آذر 91 0:07
واییی من عاشق این شعرم


منم دوست دارم