نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

انتظار داشتنت

1391/8/1 11:35
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ...

خیلی دوست دارم ... خیلی بهت نیاز داریم , هم من و هم بابایی .... برای اومدنت لحظه هارو میشماریم... امروز ٤٠ روز که داداش امیر عباست مارو تنها گذاشت و اسه همیشه آسمونی شد ... همه امید ودلخوشیم به اینه که خدا فرشته نازی بهم بده که از داشتنش لذت ببرم و افتخار کنم ... عزیز دلم به خاطر اومدنت کلی راه و رفتم تا تهران تا تحت نظر دکترای خوب باشم ... امید دارم به اومدنت .... امروز به بابایی گفتم که دلم روشنه خدا جواب صبرم و میده ... دلم روشنه امیر عباسم برام دعا میکنه و از خدا می خواد که من و باباش شاد باشیم... مامانی میشه شما هم واسه اومدنت دعا کنی... میشه از خدا بخوای که خودش به حق بزرگیش , کریمی کنه , رحیمی کنه و تو رو سالم و صالح بهمون بده...

مامانی دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیرین
7 خرداد 92 16:51
سلام دارم وبلاگتو میخونم به اینجا که رسیدم یه سوال تو ذهنم اومد که امیر عباس چرا فرشته شد ؟؟؟