نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

خدایا عیدی من یادت نره...

1391/8/4 13:53
606 بازدید
اشتراک گذاری

عیدی... کاش بشه امروز , فردا از خدا یه عیدی خوب بگیرم...

خدا کنه خدا تورو به من عیدی بده فرشته ینازم...

کاش روز های قشنگ زندگی من و بابات برگرده...

کاش عیدی من از این روز ها وجود فرشته ای ناز تو زندگیمون باشه...

ای خدا میشه ؟ میشه صدام وشنیده باشی؟

میشه دلت به حالم بسوزه و درهای رحمتتو به روم باز کنی و باز یه فرشته بهم بدی , اما سالم که از داشتنش لذت ببرم؟ میشه ؟

خدایا ... من ازت انتظار دارم , از تو که خدایی انتظار دارم آرزوهام و بشنوی و برآورده کنی...

خدا جون حالا که یه فرشته مثل امیرعباس و داری میشه ؟ میشه یه فرشته بدی واسه خودم ...

خدایا داشتن روزهای خوب رویا شده واسم .... یه رویایی که فکر میکنم از من دوره...

خدایا ... التماس میکنم ... به من و علی هم بچه سالم و صالح بده...

خدا جون ١ سال و ٩ ماه برای داشتن امیر عباس صبر کردم , اما فقط بعد تولد ٥ دقیقه دیدمش ...

خدا جون مگه نمیگی صدای دل شکسته رو میشنوی ....

خوب منم دلم شکسته ....

خدای مهربونم من منتظر عیدی امسالم هستم...

بچه سالم و صالح بهترین عیدی منه...

.......................................................................................

 فرشته ی ناز مامان ...برای اومدنت دعا کن... مامان با وجود تو زنده میشه.... زندگی من و بابایی با وجود تو کامل میشه...

..................................................

من برای داشتنت همه ی ثانیه ها دست به دامان خدا می شوم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)