نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

بافتنی ها

1392/8/28 18:23
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

این ژاکت و شال و کلاه و پاپوش و پارسال برای داداشی بافته بودم برای اولین بار میل دستم میگرفتم و با عشق می بافتم , نشد داداشی استفاده کنه موند برای آبجی گلش که انشالله به سلامتی تن کنه

و حالا لباسهایی که فقط فقط به عشق دختری بافتم

این ژاکت برای بچگیهای خودمه

این سارافون نازم همکار مامان جون فاطمه با قلاب برات بافته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه جون فهيمه
29 آبان 92 13:17
سلام عشق جون عمه وااااااااااااااااااااااااااييي نمي دوني چقد واسه اومدنت لحظه شماري ميكنم نفسم الهي كه به سلامتي بياي و با دل خوش همه اين لباساي نازو تن كني عشقم عمه جون خيليييييييييي دوست داره ها گل من
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عمه جونی ماهم دوست داریم
دریا
29 آبان 92 16:39
سلام زینب عزیزم خوش به حال نازنین زهرا که اونقدر مامان خوش سلیقه ای دارهههههههههههه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دریا جون شما لطف داری شما که خوش سلیقه تری
ناهید
30 آبان 92 15:22
سلام مامان مهربون.خوبی؟ نازنین زهرا جونم ایشالا مبارکت باشه.به سلامتی بپوشی. بوس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام مرسی عقشم شکر. انشالله خاله ی مهربون
مهتاب
3 آذر 92 0:46
یه دوست)
3 آذر 92 10:23
سلام عزیزم.وای چه مامان هنرمندی داره این جوجه طلا.ایشالا که نینی خوشگلت به سلامتی به دنیا بیاد و این لباسای خوشگل رو واسش بپوشی و همینجا عکساشو بذاری عزیزم.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوووست مهربونم. مرسی از محبتت. انشاااااااااااالله
مامان بی تاب
3 آذر 92 19:05
انشالله به دل خوش بپوشه .
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
مرسی خاله جون انشالله
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
6 آذر 92 1:28
خصوصي عزيزم،راستي زينب جان سايت چهل تكيه ( من لينكش كردم ) آموزش كلاه هندي گذاشته ، يه سر بزن اگر خوشت اومد ست ژاكت سارافون براي زهرا جون بباف. من دست به ميل شدم ببينم ميتونم ببافمش يا نه ؟افرییییییین خواااااهر ماشالله تو میتونی حتما میرم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ماشاااالله خواهر تپو میتونی