نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 21 روز سن داره

روزنه های امید

لباسهای نازنین زهرا

1392/8/28 17:54
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ...

تو این پست می خوام عکس لباسهای نازت و بذارم ...

یه چندتاش هدیه هست ...

این دوتا پیراهن ناز و عمه فهیمه جون برات خریده

این بلوز شلوار و مامان جون زهرا ( مامان بابایی ) از مشهد برات خریدن

این تاپ خوشگلم خاله مهدیه ( مامان فاطمه سادات ) زحمت کشیدن

این پیراهن ناز هم طهورا دختر خاله مامانی از مشهد برات خریده

این پیراهن پاییزی ناز و من و بابایی و مامان جون زهرا برای روز دختر برات گرفتیم

بقیه لباس هارو مامان جون فاطمه و پدری زحمت کشیدن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آتنا جون وشازده پسر
30 آبان 92 14:36
سلام زینب عزیزم خوبی نازنین زهرا خوبه خدارو شکررررررررررررررر عزیزم مبارک باشه الهی به سلامتی این 7 هفته بگذره ودختر گلت رو بغل کنی وروزی یه دست از لباسهاش رو تنش کنی واون هم برات دلبری کنه همیشه بیادتم دوست عزیزم ودعا گو تو رو خدا برا من هم دعا کن سخت محتاج دعام
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم انشالله گل پسر شما سالم به دنیا بیاد حتما اگه قابل باشم دعاگو هستم
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
6 آذر 92 1:29
خوشگل و ناز مثل خودش و مامانش
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
قوووووولبوووونت