نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 13 روز سن داره

روزنه های امید

سیسمونی نازنین زهرا

1392/8/28 18:30
3,358 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم زحمت این سیسمونی زیبا و کامل مامان جون فاطمه و پدری کشیدن ...

 

نمای کلی اتاق نازنین زهرای نازم

لباسهای سایز صفر نازنین زهرای نازم

لباسهای سایز 1 و بادی های نازنین زهرا

لباسهای سایز 2 و 3 نازنین زهرا

سرویس حمام

سرویس حوله

سرویس غذا خوری

شیشه شیر و پستونک

گوش پاک کن , پد سینه , پوشک , دستمال مرطوب

 

برس مو و برس شیشه شیر

جغ جغه , دندونی , مسواک , تور میوه خوری , تب سنج

استخر آب , بازی فکری , کیسه بوکس شنی

قطره چکان و پوار بینی

کیسه خواب , تشک تعویض 

تشک بازی

کالسکه , کریر ( صندلی ماشین ) , آغوشی , ساک

صندلی غذا و روروئک

پتوی اسپانیایی , بالش شیردهی , بالش فرم دهی سر , بالشک کنار تخت

سنجاق سر , کش مو نازنین زهرای گلم

جوراب, جوراب شلواری , پاپوش , وارمر پا

کفش های نازنین زهرا

کلاه ها ( کلاه زرد برای بچگی های خودمه ) , پیش بندها

نمای کلی داخل کمد

حروف چوبی اسمت که بابایی برات خریده دختر گلم

پیشبند ها

شیردوش


کیسه اسباب بازی

سرویس سه تیکه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آبان 92 8:00
مبارکه مامان ایشالاه به سلامتی و خوشی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست گلم خیلی وقت بود بهم سر نزده بودیا
بهار
28 آبان 92 8:16
انشاءاله مبارکش باشه .وسالم وشاداب به دنیا بیاد. وعکسای نازشو برامون بزاری .من وبلاگتونو دوست دارم . اعتقادات تو دوست دارم.(زود به زود آپ دیت کن.)
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... انشالله با دعا شما ... خیلی محبت داری دوست گلم چشم سعی میکنم
ماماطهورا
28 آبان 92 10:42
عزيزم چه سيسموني خوشگلي مبارك نازنين زهراي عزيزممممممممممم باشه با تن سالم و به خوشيها استفاده كنه انشالله دست مامان جون و پدري هم دردنكنه زحمت كشيدن زينب جون انشالله روزبدنيا اومدن فرشته كوچولو باشه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام سعیده جان مرسی خیلی محبت داری خانوم گل ... انشالله با دعای شما
نفیسه
28 آبان 92 13:59
به سلامتی به دنیا بیاد نازنین زهرا خانم گل و دل مامان باباشو شاد کنه... چقدر صبور ی بانو.. وبلاگ امیر عباس جان را هم خوندم. انشاءالله خدا فرزندانی صالح سالم و گل بهتون ببخشه s
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ... محبت داری خانوم گل ... انشالله عزیز دلم
مریم.خوزستان
29 آبان 92 1:56
قربونت برم نفسم به امیدخداصحیح وسالم به دنیابیای به شادی استفاده کنی مبارکت باشن عشق خاله بیا بغلم جیگرم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
قووووووولبونت خاله جون
شميم
29 آبان 92 18:08
الهي من قربونه نازنين زهرا بشم؛همشون خيلي نازن زينب مبارك زهرا جوني باشه و ايشالا به سلامتي ازش استفاده كنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممرسی گلم انشالله
نفیسه
30 آبان 92 0:10
سلام عزیزم به سلامتی به بپوشه دوباره تبریک واسه گل دختریت با این لباسای چین چینیش دل من و بردی برا منم دعا کن بعد این نی نی خدا بهم یک دختر سالم و زیبا بده
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم انشالله خدا همین و برات سالم و صالح حفظ کنه بعدش یه دخمل سالم و خوکشلم بهت بده
.::مادر خانومی::.
2 آذر 92 13:53
سلاااام عزیزم.خوبی؟ همه چیز خــــــــیلی خوشگل و شیک انتخاب شدن,انشالله مبارک باشه و بسلامتی و دلخوشی ازشون استفاده کنی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام عزیزم چه عجب خواهر یه سر به ما زدینانشااالله به زودی شما عکس سیسمونی نازنازیتو ببذاری
نغمه بانو ،مامان غزل
3 آذر 92 21:38
سلاااااااااااااااااااااااااام بعد از 8 ماه به وبلاگ غزلم سرزدم از لینک دوستهام اولین جایی که رفنم وبلاگ امیرعباس بود . وقتی دیدم که زده بودین وبلاگ خواهر امیر عباس. از شوق اشکهام در اومد. مثل اولین باری که اومدم به وبلاگ امیر عباس. اون موقع من هفته های اول بارداری ام بود الان شما باردار هستین. دعا میکنم نازنین زهرای عزیز سالم به دنیا بیاد و شادی به خونتون بیاره. انشالا خیلی زود این روزها در آرامش بگذره و شما دوست عزیز من دخترتو در آغوش بگیری. این چند ماه خیلی به یاد شما بودم. هر بار که دلم غصه داشت و غزل مریض بود به یاد شما می افتادم. و از خدا میخواستم که بهم صبوری بده و همین طور به شما. مواظب خودتون باشید. دعاگوی شما هستیم اگر لایق باشیم.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دوست گلم. خیلی ممنون که بهم سر زدی. همین دعاهای شما دوستای خوبم من و اروم کرد. بازم دعا کن که دخترم سااالم باشه
دریا
4 آذر 92 11:59
سلام عزیزم همه چی خیلی نازن ان شالله مبارک دختر گلت باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنههه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام. دریا جان. مرسی از محبتت. انشالله گل پسری شماهم به سلامتی از همه ووسایلش استفاده کنه
مامان اهورا(شهرزاد)
4 آذر 92 13:27
عزززززززززززيزم مبارك باشه انشاله . شماهم مثل من هول بودي رفتي كلي لباس گرفتي . انشاله كه همه رو به سلامتي تنش كني ولي پسر من ماشاله توپولي بود واسه همين خيلي از لباساش اندازه اش نشد
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام شهرزاد جونم مرسی از اینکه اومدی به وب ناازی زهرای من سر زدی. خداپسر گلت و برات نگههداره. خرید برای نی نی ها خیییلی میچسبه انشالله اندازش بشن تا مامان جون باباجونش ضرر نکنن
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
6 آذر 92 1:32
خيلي خيلي زيبا بودن و چون من نازنين رو خيلي دوست دارم ديگه خيلي خيلي خيلي به چشمم خوشگل اومدن ، دست مامان وبابا هم درد نكنه زحمت زيادي كشيده بودن ، همه چي خيلي قشنگ بود ، خيلي !
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام فاطمه جووون فکر کردم قهری پیام نمیدی. دلمون. برات تنگ شده بود
مامان امیرحسین جونی
8 آذر 92 1:29
الهی عزیزم همه چیزش قشنگ و تکمیله به شادی استفاده کنی دخمل طلای خاله دست مامانی درد نکنه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلاااام عزیزم بابا چه عجب روشن کردین خانه ی مجازی مارو عزیزم. خیییلی ممنون
مامان زری ترانه
18 آذر 92 10:42
به به مبارک باشه.چه سیسمونی قشنگ . ایشاا... به حق علی دخترتو سالم تو بغل بگیری و این دختر زندگیتو سرشار از سرور و شادی کنه.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم. انشالله با دعای شما
مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 آذر 92 12:21
جیغ دست هوراااا وای عزیزم مبارک باشه خیلی قشنگه همه چی عالیه امیدوارم بسلامتی استفاده بکنی اینروزها خیلی لذت بخش و شیرینه سعی کنید کمال استفاده را ببرید منم با دیدن عکس سیسمونی نازنین زهراجون دلم برای اونروزها تنگ شد چقدر شوق داشتم برای خرید وسایل امیرمحمد خیلی خوبه دیگه تکرار نمیشه جای ما را هم خالی کنید امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید مواظب دخمل خوشگلمون باشید یه بوس آبدار از طرف من و امیرمحمد
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دوست جونی خیلی محبت داری. انشالله یه نی نی دیگه بیاری باز سیسمووونی بخری
مامان شیما
14 اردیبهشت 93 11:32
وااااااااااااااای الهی قربونش .... سیسمونی فندقت منو کشته زینب جون همه چیزاش رو با سلیقه گرفتی گلم خیلیییییییی خوشم اومد الهی فندقت120 ساله شه
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام شیما جونی محبت داری گلم. انشالله عکس سیسمونی نازنازی و بذاری ما ببینیم
میم مثل مادر
26 اردیبهشت 93 12:21
سلام ممنون از حضور گرمت. چه سیسمونی قشنگ و کاملی داره.انشاءا...از همشون به خوبی استفاده کنه.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام دوست خوبم. چشات قشنگ میبینه