نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره

روزنه های امید

سری جدید لباسها

1392/10/4 23:25
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

البته هنوز کامل نیست ...

هر سری عکس میگیرم تو همین پست اضافه میکنم ...

اینم از بارونی که خاله لیلا جونی خودم از اصفهان برای شما زحمت کشیدن ...

خییییییییییییییییییییییییلی نازه من که عاشقش شدم ...

انشالله به شادی تن کنی ...

دست خاله جون خودمم درد نکنه ...

این پالتوی ناز نازی و عمه فهیمه به سفارش مامانی از شیراز برات خریده

این کاپشن شلوار نازنازی + شلوار 

+ کش سرهای نازنازی  سوغاتی عمه فهیمه جون از شیراز

  این پاپوش ناز سوغاتی عمه فهیمه از تهران

زیر سارافونی دخملی


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه مامان زهرا
20 آذر 92 1:31
مباركش باشه !
گلابتون بانو
20 آذر 92 14:23
سلام مبارکش باشه. انشاالله به سلامتی استفاده کنه.
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام مرسی دوست گلم
فرزانه مامان علي اكبر
20 آذر 92 18:29
سلاااااااااام زينبي خوبي عزيزم نازنين زهرا خانوم خوبه ه ه ه ه فداي محبتت راستش هم تنبل شدم هم يكمي بي حوصله ديگه اين روزهاي اخر واقعا ادم طاقتش كم ميشه . چشم قول ميدم 2,3 روز ديگه كه رفتم دكترو تاريخ دقيق سزارين معلوم شد حتما پست ميذارم احتمالا تاريخ زايمان بين 4 تا 8 دي باشه ميبوسمت دوست خوبم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خزیزم. واقعا حق میدم خخودم بدترم. خوب به سلامتی. راستی چرا عکس سیسمونی نمیذاری
آرام
21 آذر 92 16:01
سلام عزیزم خیلی برات خوشحالم..دیگه چیزی نمونده فرشته نازت رو بغل کنی...اانشالا همه چیز برات خوب پیش بره برای منم دعا کن گلم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
ارام جان خیلی محبت داری. به یادتم خانوم خانوما شما هم دعا کن استرسم زیاد شده دعا کن سالم باشه
یثنا
21 آذر 92 17:21
سلام نازی چقدر خوشگله لباس دخملمون انشالله بیاد و به سلامتی تن کنه و عکسشو برا ما بذاری و ما قربون صدقه دست و پاهای کوچولوش بریم
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سسلاام گلم مرسی یثنا جونی انشالله شما به زودی بیای و از.بارداریت بگی و عکس بذاری
darya
23 آذر 92 17:57
مبارک نازنین زهرای عزیزم باشه ان شالله به سلامتی ازشون استفاده کنه چقدر ماه میشه با پوشیدن این لباسای خوشکل مشکل عزیزم هزار تا بوووووس
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلااام دریا جونی. مرسی گلم از محبتت. چشات قشنگ میبینن. البته به خوکشلی لوازم گل پسری شما که نمیرسه
نفیسه
23 آذر 92 23:31
به سلامتی بپوشه خانمی چقدر براش لباس میخری قرتی میشه ها
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم. واقعاااااااااااااااا
مریم.خوزستان
27 آذر 92 1:26
قربان این دختررررررررررررررررررررررررررررررر