نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره

روزنه های امید

میشه اومده باشی ؟

1391/8/16 17:52
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه ی امید من ...

یعنی میشه اومده باشی تو دلم ؟

یعنی میشه خدای مهربونی ها تو رو بهم داده باشه؟

یعنی میشه من مادر بشم ؟

میشه ؟

میشه پایان تنهایی ها و دلتنگی ها نزدیک باشه ؟

یعنی خدا جواب این همه صبر من و میده ؟

.............

خدایا , مهربونم من امید دارم به مهربونیت ... ناامیدم نکن ای تنها امید من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس
16 آبان 91 19:22
زینب جون نمیدونم چرا اینقدر دلم روشنه که خیلی زود خبر بارداریتو میشنوم.


جدی انشالله
نرگس
17 آبان 91 19:55
توکل به خدا گلم. انشاالله هر چی خیره قسمتت شه. دعا برای منم یادت نره عزیزم.
مامان سارا
18 آبان 91 10:35
کیان : خاله زینب من مطمئنم زود زود زود یکی از دوستای فرشته ایم از آسمونها میاد خونتون . خودتونو آماده کنید .


سلام عزیز دلم ... انشالله کیان عزیزم ... سارا جون خیلی خوشحال میشم وقتی میام میبینم برام نظر گذاشتی
مامانی چشم به راه
20 آبان 91 3:42
انشالا که دوباره مادرشده باشی مهربونم.امین


انننننننننننننننننننشششششششششششاااااااااااااااااالله