نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

حج فقرا

1391/8/20 13:29
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقای مهربونم

سلام درد و بلات به جونم

مهربونم , خوبم , دلم هواتو کرده ....

هوای صحن و سرات ... هوای سقا خونت ,‌ هوای , هوای حرمت ...

آقا جون داره کم کم یک سالی میشه که ندیدمت...

آخه فدای مهربونیت من ب غیر حرم تو کجا برم که دلم آروم بگیره .؟....

بدم ,‌ میدونم ... گنهکارم ,میدونم ... زدم زیر قرارم ,‌ به خدا میدونم,‌اما غریب نواز طوس یه دنیا دل تنگم , میدونی؟

امام رضا چرا دعوتم نمی کنی ؟ مثل هرسال ؟...

قهری باهام ضامن آهو

من به اندازه ی همه ی مهربونی هات دلم برات تنگ شده

آقای خوبم .... بیا و خوبی کن , من دلشکسته رو تو حرمت ما بین خوبات راه بده ...

دلم شکسته ... بیا و پیش خدا ضامن این دل شکسته من شو ,‌راه دوری نمیره

 من همیشه ی همیشه ها دستام دخیلن به پنجره فولادت ....

بیا و دستان بی رمقم را بگیر ای مهربان رضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شاهزاده كوچولوي من
20 آبان 91 13:45
سلام زينب جون . وبلاگ زيبايي داري با مطالب زيباتر .... موفق باشي به ديدن وبلاگ ني نيه منم بيا خيلي خوشحال ميشم عزيزم