نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

نیومدی که نیومدی

1391/8/26 20:04
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه امید مامان ...

مامانی یه خبر خوش برات دارم...

مامان الینا جون که مثل داداشی فرشته شده و الان تو آسمونهاست ...یه نی نی ناز تو دلش داره ...

عزیز دلم میشه برای سلامتیش دعا کنی...

خیلی خوشحالم , اینقدری خوشحالم که غم نیومدنت تو این ماه و فراموش کردم و امیدم به خدا بیشتر شده...

روزنه امید مامان ...این ماه که نیومدی...

اما نمیدونم این چه حسی که بهم میگه ... خدا تو این محرم ...جواب صبرتو بهت میده ...

حسم میگه خدا ماه دیگه تورو صحیح و سالم تو دلم میذاره ...

این حس و دوست دارم ...

میدونم که داداش امیر عباست هم برام دعا میکنه ...

......من بی صبرانه به انتظار قدمهای کوچکت هر روز ثانیه را کنار میزنم... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس
27 آبان 91 12:15
افرین زینب عزیزم.امیدت به خدا باشه


مگه میشه جز امید داشتن کار دیگه هم کرد