نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره

روزنه های امید

بدون عنوان

1391/8/22 22:41
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه ی امید من...

امروز ٢ ماه که داداش امیرعباست فرشته شده و تو آسمونهاست...

٢ماهه که همه امیدم به اومدن توست...

دلم گرفته...

فکر کنم هنوز نیومدی تو دلم ...

اشکال نداره اینم رسم روزگاره..

من بازیچه خوبی هستم براش ...

شکستن دل من شده اسباب خوشحالیش...

دلم تنگه برای نداشتنتش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس
22 آبان 91 23:53
زینب دوست دارم دعوات کنم...چی به سرت تومده؟؟؟یه جایی دیدم یه خانمی که مشکل نازایی داشت و بعد از کلی دوا دکتر و هزار جور کار مختلف تنها امید اون همه درمان یه ازمایشو نتیجش بود اگه منفی میشد اون هیچوقت مادر نمیشد...رفت ازمایشگاه با ترس و دلهره زیاد ...جواب منفی بود دلش شکست اروم از ازمایشگاه دراومد.سوار ماشینش شد نگاهی به اسمون کرد و گفت خدا بازم دوست دارم شکرت هنوز ماشینو روشن نکرده بود که متصدی ازایشگاه بدو بدو دوید بیرون و گفت جواب ازمایش اشتباه شده بود.


دلم گرفته دوست من... کسی درکم نمیکنه ...سخته هر روز اتاق خالی امیرعباس و میبینم و میگم کاش بودی... کاش خدا جات یه بچه سالم و صالح بهم بده تا اط غصه هام کم شه ... منم آدمم دلم میگیره
نرگس
23 آبان 91 0:40
عزیزم تو که تا حالا خوب صبوری کردی نزار بی اجر شی گلم. خدا پشت و پناه همه بندهاشه. ما از دید خودمون خیر صلاحمون رو از خدا طلب میکنیم دریغ از اینکه خدا صلاح ما رو بهتر میدونه.نمیتونم بگم درکت میکنم ولی صبوری کن گلم.خدا با بندهاشه.
مامان بی تاب
24 آبان 91 20:52
سلام مامان امیر عباس .سلام مامان یه فرشته زمینی و اسمونی .من هم مثل تو داغ یه بچه دارم داغ یه پسر .من هم مثل تو اسم عزیزای خدا رو روش گذاشته بودم اما نموند رفت پیش خدا .من خیلی داغونم مثل تو. .مثل هزاران مادر دیگه اما راهی نداریم یا کافر بشیم یاشاکر خوب ما شاکریم به اسم همون دو تا فرشته ایی که رفتن تو اسمون ما قسم میخوریم که به داده ونداده هاش شاکریم .حخالا بگذریم این وبلاگت اصلا بوی روزنه های امید نمی ده.من که خوشم نمیاد اصلا شاد نیست مثل وبلاگ دردونه من .مثل مامان امیرعباس داری مینویسی مثل مامان بی تاب مامان طاها می نویسی .همش غمه .اگه حرفمو باورر نمی کنی از بقیه می پرسم ای مامان ها ترخدا شما بگید آیا این وبلاگ ادمو شاد میکنه اصلا نظرسنجی میکنیم چند نفر موافقن که این وبلاگ باید شاد باشه ؟ایا بین این وبلاگ و اون وبلاگ نباید تفاوتی باشه؟
نانا و نینی جون
25 آبان 91 12:13
خدا این ماه هم دل تو رو شاد میکنه هم دل منو با دادن یه میوه بهشتی.غصه نخور هر کی یه جور امتحان میشه منم دوماهه تو شکم مامانم بودم یتیم شدم مطئن باش خدا صداهامونو میشنوه
مامانی برای همدیگه دعا کنیم شاید با دعای هم مامان شیدیم


انشالله عزیز دلم ... من بعد فرشته شدن پسرم فقط امیدم به خداست