نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

تولدم مبارک

1391/9/6 23:03
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مادر...
نمیدونم که الان اومدی یا من بی خود دلم خوشه ...

اما اشکال ندارم این دلخوشی رو هم دوست دارم...

مامانی امروز ٢٤ سالم شد ...

کاشکی خدا تورو بهم هدیه بده ...

کاشکی الان تو دلم باشی...

خیلی دوست دارم ...

مامانی از خدا بخواه تورو زودی بهم بده من دیگه طاقت ندارم ... دلم از نبودن داداشت شکسته ...کاش تو مرحم دردهام بشی...

٢٦ آذر تولد بابایی جونه ... یعنی میشه تا اون موقع بیای و من خبر اومدنت و به بابایی هدیه بدم...

ای خدای بزرگ امروز که تولدمه از شما که بزرگی و مهربون , آروزی فرزندی سالم و صالح میکنم ...

انشالله به زودی بیای پیشم روزنه امید من

........

٦ آذر ٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آنی
7 آذر 91 0:08
سلام زینب جان
من و ویانای کوچولوم از ته دل دعا میکنیم که خدا به زودی یه نی نی ناز همانطور که می خواهی بهت عطا کنه نگران نباش عزیز دلم هنوز خیلی جوونی و خدا بی نهایت مهربون


سلام دوست خوبم ...
مرسی عزیزم ...
خدا دختر نازتو برات نگهداره
فسقلی مامان وبابا
7 آذر 91 10:51
سلام زینب جون تولدت مبارک
من نرفتم و باز مثل همیشه صبور وساکت سر جام نشستم و به نیش و کنایه ها گوش دوختم ببینم کی تمام می شه
الهی به حرمت آقا امام حسین اونی که می خوای بشه
دوست مهربونم


مرسی دوست جونم ...
تحما کن تو هم خدایی داری که همیشه بهت نگاه مبکنه...
انشالله ... امام رضا خودش کمکم کنه
مامان نفس
7 آذر 91 18:17
ان شاالله که میاد.و دلت پر از شادی میشه...توکلت به خدا باشه که مهربان ترین مهربان هاست.


انشالله دوست خوبم...
چرا یه وب درست نمیکنی...
دلم برات تنگ میشه کجا باید پیدات کنم
مامان نفس
7 آذر 91 21:40
راستش زینب جان دوست دارم هر وقت نفس مهمون دلم شد براش وب درست کنم نیتم اینه.هر روز به وبت سر میزنمو ایمیلمم بهت میدم دوستم


انشالله که زودتر میاد تو دلت عزیز دلم
مامان تنها
8 آذر 91 6:24
زینب جونم تولدت مبارک زنده باشی عزیزم منم بیصبرانه منتظر خبرای خوبم ازت


سلام عزیز دلم ...
مرسی ... انشالله ...
انشالله شما هم زودی خدا بهت نی نی سالم و صالح بده
نرگس
9 آذر 91 1:24
سلام عزیزم ......مبارک باشه.......دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام سلامی عرض کنم


سلام دوست خوبم ...
منم دلم تنگ شده ...
مرسی گلم....
مامان ریحانه
9 آذر 91 19:47
سلام زینب جان تولد مبارک
انشاالله توی این ماه عزیز و به حرمت کسی که هم اسم اون هستی خدا یه فرزند سالم و صالح به شما عطا کنه.


سلام دوست خوبم...
انشاالله
مامان بی تاب
9 آذر 91 23:47
واییییییی . ببخشد من نبودئم که تبریک بگم مبارک مبارک الهی سال دیگه تولدتو با کوچولو نازت باشی.انشالله تا شب یلدا خبر بارداریتو بشنوی و این سردی اول فصل که خاله سرما میادو با این خبر خوشت ذوب کنی.پارسال من شب یلدا باردار بودم و همه بهم تبریک می گفتن


انشالله تو هم باردار بشی زودی...
خبری ازت نیبود سمیه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 آذر 91 1:37
عزیزم ببخشیددیرمتوجه شدم .
تولدت مبارک آرزومیکنم سالی باشه که یه کوچولوتمام زندگیتونو پرکنه و همیشه شادباشی دوست خوبم
ایشالا بابایی هم خبرخوش هدیه میگیره


مرسی دوستم
انشالله
مامان سارا
11 آذر 91 13:40
خانومی تولد شما و همسری مبارک برای همسری برای شما .
انشاا... کادوی تولد شما به همسری پاکت جواب آزمایش مثبت بارداریت باشه با یه گل روز خوشگل


انشالله..سارا یعنی میشه ... چقدر آرزو میکنم او لحظه برسه ...
دیروز حالم بد شده بود گلاب به روت وضعیتم خراب بود..
بنده خدا میگفت الان تست بذاری نشون میده ... کلی دلم گرفت برای این همه انتظارش که بهم نشون نمیداد