نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

دلم گرفته

1391/9/9 19:13
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه امید من...

دلم گرفته مثل همیشه...

از دستم نرنج که چرا همیشه از غم میگم...

آخه تنهام ...

آخه تو نیستی که با خنده هات بخندم...

آخه خدا صدام و نمیشنوه...

آخه تنهام...

بیا ... جون مامان بیا...

دیگه طاقت ندارم...

بیا, بذار بخندم...

خسته شدم ,‌به خدا خسته شدم...

مامانی بیا بذار دلم شاد بشه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا مامان امیرکیان
9 آذر 91 20:36
زینب جان من اتفاقی به وبلاگت سرزدم. خیلی ناراحت شدم برای اتفاقی برات افتاده عزیزم. خدا بهترشو بهت میده مطمئن باش


انشالله
سارا مامان امیرکیان
9 آذر 91 20:50
زینب جان امیدوارم خدا هرچه زودتر یه فرشته آسمونی بفرسته تو دلت
به وبلاگ من و پسرم سر بزن و اگه دوست داشتی برام کامنت بزار که بدونم کی اومدی. من ادت میکنم


سلام مرسی عزیزم .. انشالله
مامان تنها
11 آذر 91 4:38
مامان سارا
11 آذر 91 13:43
نی نی خوشگله که هنوز نیومدی و مامان زینب این وبلاگو برای شما درست کرده ناراحت نشو مامانی این روزا غمگینه .
ولی خوب می شه تو بخند گلم و زودی بیا تا مامانی از وجودت و با خنده هات جون بگیره و بخنده
( زینب جون این بچه دلش گرفت انقدر تو این وبلاگ غمگین نباش )


دست خودم نیست...
اگه به همه دروغ بگم و نقش بازی کنم ...
واسه خدا و این بچه نمی تونم