نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره

روزنه های امید

کجایی عزیز دلم...

1391/9/15 22:53
348 بازدید
اشتراک گذاری

روزنه امید من سلام

عزیز دلم کجایی ؟

دلم تو را می خواهد...

همه ی آرزویم در آغوش کشیدن توست...

بوئیدن توست...

چرا با قلب شکسته مادرت بازی میکنی...

پدرت از بس آرزوی داشتنت را در دل مخفی کرده  که  غم همه ی وجودش را پر کرده...

نازنینم چرا نمی آیی ...

خسته شدم از بس هر جا رفته ام به هم گفته اند ... الهی بچه اش مرده است...

چرا تو نمی آیی تا غمهایم کم شود...

نمیدانم آیا اکنون در وجودم  ریشه دوانده ای یا نه ...

دلم را به امید خدا روشن کرده ام...

هر روز همه جا متوسل به خدا می شوم...

تورا سالم و صالح از او خواسته ام...

روزنه امید من امیدم  را از دست نداده ام اما دلم برایت می تپت ...

بیا فدای قلب کوچکت...

بیا و کم رنگی زندگی ام را با وجودت پر رنگ و ز یبا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس
17 آذر 91 11:16
زینب جان خیلی رو مساله بچه دار شدن فکوس کردی.خودتو ازاد کن از این همه فکر و خیال.بچه دار میشی نگران نباش از زندگیت لذت ببر.خودتو سرگرم کن.


سلام
دوست خوبم...
راست میگی اما خوب دل خوشیم همینه عزیزم
تو چه خبر نی نی نداری
مامان نفس
18 آذر 91 22:15
نه هنوز دعوتش نکردیم


خسته نباشی...
بسته دیگه تنبلی...
کی می خوای شروع کنی
انشالله هر وقت اقدام کردی ماه بعدش خدا بهت نی نی ناز و سالم و صالح بده
سجاد
15 فروردین 92 23:53
تقدیم به