نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

خرید برای نی نی که هنوز مامانی و بابایی و قابل اومدن نمیدونه

1391/9/14 14:36
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزنه امید من

امروز می خوام عکس وسایلی که برات خریدم و بذارم شاید از اون بالاها دل بکنی و بیای پیش من و بابایی...

ببین چقدر عزیزی برام که هنوز که نیومدی برات وسایل می خرم ... مامان فدای دست و پای کوچولوت زیاد منتظرم نذار دلم خیلی کوچیک شده ...

 

این دستکش ناز و وقتی بابایی برای اینکه دلم باز بشه

بعد فرشته شدنه داداشی من و برده بود آستارا خرید

اینم کیسه بکس عشق مامان که همون روز بابایی برات خرید

 

حالا دیگه وسایلی که جمعه رفته بودم آستارا برات خریدم و میذارم...

نمیدونم خدا ایندفعه کدوم فرشته نازشو برام قرار کنار بذاره ... برام فرق نمیکنه دختر باشی یا پسر ... هر چی باشی من  دوست دارم ... برای داشتنت لحظه شماری میکنم ...

اون روز سعی کردم هر چی میخرم رنگش جوری باشه که هم پسر بپوشه هم دختر اما نمیدونم چرا رفتم کلی گیره خریدم که فقط دخترونه استنیشخند

اگه پسر هم شدی ایراد نداره که مامانی این گیره  ها رو نگه میدارم برای عروسمنیشخند

 

......................................................................

 

.....................................................................

 ...............................................................

این جوراب های نازو مامان جون زهرا (مامان بابایی)‌ برات خریده هم پسرونه هم دخترونه ... مامان جون گفت دو تا خریدم که انشالله خدا بهت دوقلو  های سالم بده پسر و دختر (انشالله)

...........................................

این هم از لباس سقایی .... انشالله که خدا تورو زودی سالم بهم بده و

سال دیگه تنت کنم بریم مراسم شیر خواره ها

 

الهی آمین

 

به خودم قول دادم تا زمانی که انشالله بیای هر ماه برات یه چیز بخرم .... حتی اگه چیز کوچیکی باشه ...

روزنه امید من همه وسایل داداش امیر عباست دست نخورده مونده .... اما باز برات وسایل می خرم مامانی.. تو بیا من دنیا رو برات هدیه میارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرنازجان
14 آذر 91 14:46
سلام فرناز خانم در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید بهش رای بدین خوشحال میشیم کد عکسشم 0061 است ادرس سایتشم اینه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php حتما بهمون خبر بدین تا ازتون تشکر کنیم
مامان سارا
14 آذر 91 14:58
وای مبارکه مبارک
چقدر نازن اینا ، اون کلاهه که عروسک رو گوشاش داره شبیه کلاه کیانه ولی مال کیان آبیه


مرسی سارا جون ...
چشات قشنگ میبینه
...
بابا تفاهم