نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

آسمان

1391/9/25 17:02
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ....

نمیدونم چه زمانی می خوای از آسمون دست بکشی و بیای زمین ...

اما میدونم هر لحظه که بیای , اون ثانیه برام قشنگترین لحظه هاست ...

نمیدونم دلت برای با من بودن تنگ میشه یا نه ...

اما من همیشه همیشه ها دلتنگ داشتنت هستم...

دوست داشتم خبر اومدنت بهترین هدیه تولد برای بابایی باشه ...

اما فردا تولدشه و من هنوز هم منتظر رحمت خدا در ماه های آینده هستم...

نمیدونم خدا چه زمانی و چه روزی تورو به من میده ...

اما همیشه همیشه برای داشتنت دست به دامان خدا شدم..

..................................

خدایا

 تو را به آیه آیه های قرآن ...

توا به همه خوبیها....

تورا به همین وقت مقدس اذان قسمت میدهم ...

به من فرزندانی سالم و صالح عطا کن ...

ای مهربان مهربانان ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر عباس
25 آذر 91 22:24
سلام عزیزم.حتما خدا جون صداتو می شنوه.یه نی نی سالم و خوشگل و تپل مپلی هدیه می گیری از خدا ی مهربون.اون روز هم روز تولد زندگی می شه.بالاخره هر وقت بیاد اون روز تولده ناراحت نباش.زود زود زود
برات دعا می کنم.
اون روز که نوشته هاتون رو خوندم خیلی دلم گرفت شبش خواب حضرت رقیه رو دیدم .نمی دونم چه مناسبتی داشت شاید از ته دل واست دعا کردم و تو خواب جواب گرفتم تو خواب می خواستم آش بپزم و حالا می خوام تو بیداری آش بپزم و حتما برات دعا می کنم.تعبیر خوابمو نمیدونم.
ولی خواب خوبی بود.چیز های گرم زیاد بخور به همسرت هم عرق کاسنی بده.
آرزومند آرزو هات


اشک تو چشمام جمع شد...
مرسی از این همه محبت...
خدا پسر نازتو برات نگهداره و شماروبرای اون...
خدا ازت قبول کنه ...
خیلی دعام کن ...
میگن دستهای کوچیک خانوم رقیه گره گشاست بخواه گه منم باز کنه
مامان سارا
30 آذر 91 9:59
الهی آمین