نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 23 روز سن داره

روزنه های امید

تولد یک عشق

1391/9/26 12:35
269 بازدید
اشتراک گذاری

باز کن پنجرهها را .....

که نسيم روز ميلاد اقاقي ها را جشن ميگيرد...

 و ...

بهار روي هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است ...

 

همسرم ,‌ تو بهترین هدیه از جانب خدا برایم هستی ....

عاشقانه هایم همه از آن توست..

هستی ام همه ازانی تو ...

وجودم مملو از عشق توست ...

تو را دوست دارم , چون تو لایق دوست داشتن هستی...

همه ی شادی هایم برای تو , و همه ی غمهای روزگار برای من...

تو بخندی , دنیا برایم بهشت می شود...

همسرم, زیباترین بهانه زندگی من تولدت مبارک....

همیشه همیشه ها دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فسقلی مامان وبابا
28 آذر 91 13:37
سکوت را تجربه کن و آیینه صفت شو

زندگی را در خود منعکس کن


ذهن خود را به آلبوم خاطرات مرده تبدیل نکن

همچون آیینه باش و لحظه لحظه زندگی کن


آیینه هرگز عکسی را در خود نمی گذارد همواره خالی است

عشق رایحه و روشنایی شناخت خویشتن و خود بودن است


عشق لبریزی شور و مستی است...سهیم شدن خویشتن با دیگران است

وقتی در میابی که از هستی جدا نیستی عشق تحقق میابد


عشق رابطه نیست مرتبه ای از وجود است

عشق به هیچ کس تکیه ندارد



سلام ...
خیلی زیبا بود
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 14:36
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک



سلام عزيزم
يلداي شما هم مبارك
سعیده(مامان آقا سید)
30 آذر 91 9:10
شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره شب شادی وشـــور و مهربانی است زمـــــــان همدلی و همزبانی است یلدا مبارک عزیزم