نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

سوغاتی کربلا برای نی نی نیومده من ...

1391/12/21 23:13
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرزوی من ...

من اومدم با کلی امید دوباره...

با این که آرزو داشتم همسفر کربلام باشی اما نبودی..

عیبی نداره حتما صلاحی هست ....

خیلی دعا کردم و امیدوارم خدا به آبروی علمدار بی دست کربلا خودش تورو زودی بهم بده ...

راستی مامانی خاله سمیه مامان طاهای آسمونی هم نی نی تو دلش داره ...

حالا فقط من موندم و خاله زینب ...

انشالله ما هم به زودی مامان میشیم ...

اشالله بهار خوشبختی ماهم زودی میاد..

مامانی جون از کربلا برات سوغاتی آوردم...

کی میای انشالله که تنت کنم عزیز مادر....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فسقلی مامان وبابا
22 اسفند 91 7:13
سلاممممممممم زیارت قبول واسه من هم دعا کردید؟
مبارک باشه کوچلو زود بیا ومارو از چشم انتظاری دربیار خواهششششششششششش می کنم
واسه مامان سمیه هم خوشحال شدم
اما تو وبش خبری نیست ننوشته


سلام آره عزیزم دعا کردم واسه همه نی نی وبلاگیها نماز هم خوندم ...
انشااااااااااااااااااااااااااااااااااالله خیلی دلم می خواد بیاد اما ناز میکنه سپرد به دستهای سقای کربلا ...
آره ننوشته بهم زنگ زد گفت
مامان سارا
22 اسفند 91 13:02
ایشاا.. به زودی میاد و ظاهراً هم باید دوقلو باشن یه دختر ، یه پسر که پسرک کفشارو بپوشه ، دخترک گل سراشو بزنه
چقدرم عالی میشه
من عاشق دو قلوهام


سلام...
انشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله..
یعنی میشه انشاااالله...
مامان بی تاب
23 اسفند 91 12:24
انشالله عزیزدلم اینا رو پاش میکنی صبوری کن تاببینیم قسمت و لطفت معبودمون کی نصیبمون میشه
زهرا(ترنم عشق)
23 اسفند 91 18:56
زینب جونم زیارتت قبول باشه
ایشاالله بازم از این سفرها
و ایشاالله که خدا به واسطه بنده های پاک خودش که زیارتشون کردی حاجتتو بده


سلام عزيزم مرسي انشالله