نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

ضربان قلب من سیدی یا ثارالله

1391/12/10 13:10
3,553 بازدید
اشتراک گذاری

ضربان قلب من سیدی یا ثارالله

هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله

سینه زن سینه بزن کرب و بلا نزدیکه

بیا تا پر بزنی عرش خدا نزدیکه

چند قدم بریم صحن و سرا نزدیکه

سینه زن سینه بزن ببین حرم نزدیکه

حرم حضرت ارباب کرم نزدیکه

السلام و علیک یا اباعبدالله ...

باورم نمیشه انگار واقعا کربلا نزدیکه ...

دل شوره دارم ...

قلبم مثل پرنده ای که قرار ازاد بشه تند تند میزنه ...

نمیدونم به کربلا میرسم یا نه ...

اما ضربان قلبم فقط نام حسین و صدا میزنه ...

نمیدونم , باورم نمیشه منه گنهکار قرار دور شیش گوشه ارباب عشق بگردم ...

باورم نمیشه قرار بین و الحرمین و از نزدیک ببینم ...

این چند روز همش با خودم میگم یعنی میرسم ...

یعنی آقا من و طلبیده ...

مگه میشه ...

این همه سال خواستم نشد ...

حالا چی شد یهو دعوتم کرد و همه چیز با هم جور شد ...

یعنی محرم امسال کار خودش و کرد ...

یا شاید امیر عباسم واسط شده ...

خدایا انگازی واقعا دارم میرم ...

فردا قرار سوار اتوبوسی بشم که مقصدش کربلاست ...

میدونی برام کربلا یعنی کجا...

خود خود بهشت ...

یعنی منم راه دادن ؟

من با کله باره گناه ...

من کجا و کربلا کجا ...

خدایا منم زائر دیار عشقم ...

منم زائر کربلام ...

خدایا خیلی خوبی ...

امام حسین خیلی خوبی ...

پسرم پاره تنم رفت اما جاش کربلارو دادی ...

اگه ضریحت و بغل کنم دلم آرومتر میشه ...

آقا جون منم راستی راستی دارم زائرت میشم ...

مرسی که برات کربلارو برام امضا کردی ...

خدایا کمک کن به کربلا برسم ...

از همه دوستهای عزیزم که تو این مدت باهام بودین ممنونم ...

اگه حرفی زدم که ناراحت شدین ببخشید ...

اه با نوشته هام دلتون شکست آسمون چشمهاتون ابری شد ببخشید...

اینها فقط حرفهای دلم بود که با ادبیاتی ضعیف می نوشتم..

اگه قابل باشم و دستم به حرم ها برسه و زنده باشم برای همه شما دوستان دعا میکنم ...

انشالله برگشتم خبر بارداری خیلی هاتونو بخونم ... مخصوصا سمیه و زینب و الهام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
10 اسفند 91 13:32
عزیزم التماس دعا خیلی به یاد من و ترانه و خانوادم باش........خوش به سعادتت

عزیزم توی همه حرم ها التماس دعای شدید دارم خصوصا حرم حضرت عباس..........


سلام عزیزم حتما مگه میشه یادم بره
زهرا(ترنم عشق)
11 اسفند 91 21:54
عزیزم ما رو هم خیلی خیلی دعا کن
ایشاالله ما رو هم بطلبن
راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد
گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام


سلام عزيزم من الان كربلا هستم روبه روي حرم اقا عباس هتل اي دي اس ال داره انشالله حاجت روا بشي
فسقلی مامان وبابا
18 اسفند 91 0:30
سلام خوبی برای من ودختری و شو شو هم دعا کنید ومارو از دعای خیر بی نسیب نذاری
امیدوارم به سلامتی و دست پر برگردی



سلام عزیزم ..
دیروز رسیدم .برات دعا کردم دوستم