نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

مامانی دورت بگرده ...

1392/1/10 21:06
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فدات بشم ...

مامانی امروز برات دو دست لباس سفارش دادم ...

انشالله به زودی به دستم برسه ...

مامانی جون نمیدونی چقدر نازن یه بلوز شلوار و یه سرهمی سرمه ای ناز نازی ...

من که نمیدونم خدا می خواد بهم دختر بده یا پسر واسه همین همه چیز میخرم ...

مامانی کی می خوای بیای ؟

نشد خبر اومدنت هدیه ای بشه برای تولد بابایی اما من باز امید دارم 27 فروردین سالگرد ازدواجمونه اامیدوارم تا اون وقت بیای ...

خیلی دلم می خوادت ...

این چند روزه عید از بس تنها موندم دلم گرفته ...

انشالله زودی بیای تا منن هم تنها نباشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی چشم به راه
11 فروردین 92 21:11
الهی که به زودی تنش کنی مهربونم.


انشااااالله
مامان سارا
14 فروردین 92 10:55
سالگرد ازدواجتون پیشاپیش مبارک ، انشاا... بهترین هدیه در سالگرد ازدواجتون یه نی نی کوچولو تو دلت باشه


سلام سارا جووووونم انشالله
الناز
21 فروردین 92 15:43
سلام خانمی قربون دلت

چه تنفاهمی

منم 26 فروردین سالگرد عقدمه

عزیزم غصه نخور منم 7-8ماهی هست که هرماه منتظر اومدن نی نی تو دلمم ولی خوب کار خداست چیکارمیشه کرد

انقد غصه نخور نی نی وقت میاد که تو استرس نداریو انقد غصه نمیخوری بیخیال باش تا بیاد مامانی خیلی زود میاد روزیکه تو اصلا فکرشونمیکنی






سلام الناز جان انشالله این ماه هر دوتامون نتیجه میبینیم ... من یه بچم و بعد تولد از دست دادم واسه همین یه خورده کم طاقت شدم