نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

دلم همه ی لحظه ها تورا می خواند...

1392/1/11 17:04
268 بازدید
اشتراک گذاری

کجایی دردانه ی من ...

دلم هر لحظه تو را می خواند ...

داشتنت همه ی آرزوی من است ...

چقدر سرزمین آرزوها دور بود و من نمی دانستم...

روزنه امید من ... پس کی دست از آسمان میکشی و آغوش مرا جایگاه خود میسازی ...

عزیزم ... میوه دلم ... من دوستت دارم ...

لحظه های با تو بودن را دوست دارم ...

برای داشتنت هر لحظه خدارا صدا میزنم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی چشم به راه
11 فروردین 92 21:11
چقدبااحساس بود دوستم ...


مرسی اینها همه حرفهای دلمه
مامان سارا
14 فروردین 92 10:39
کوچولو بیا دیگه خواهش می کنم


سلام خاله جون
نمياد ديكه انكاري قهره