نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

شروعی جدید

1392/2/2 13:26
330 بازدید
اشتراک گذاری

خدا همین نزدیکیست ....

کافیست دلت را روانه کنی به استقبالش.....

شاید این ماه بیای ....

نمیدونم خدا چه تقدیری برام نوشته .... اما هرچی باشه من تسلیم دستان پرمهرش هستم ...

دیگر گلایه ای نیست ...

دلم را برایش پیشکش فرستاده ام ...

خدا که باشد گره هایم باز میشود ...

او که باشد همه چیز را امتحان میکنم ...

امیدم را از دست نداده ام ...

کمی ضعیف شده ام ...

اما باز امید دارم ...

و دیشب....

درمانم را برای ورودت برای داشتنت شروع کرده ام ...

من همه ی نگاه ها ،‌همه ی حرفها را برای داشتنت تحمل میکنم ...

همه ی دردهارا به جانم میخرم تا اسم مرا نیز مادر بنامند ...

.....................

ثمره ی عشقم دیشب اولین آمپولو زدم به امید این که خدا با دستهای خودش این ماه تورو بهم بده ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فسقلی مامان وبابا
2 اردیبهشت 92 23:36
به امید خدا موفق باشی
سعی کن آروم وبی استرس و بدون انتظار درمان رو پشت سر بذاری تا نتیجه مثبت رو بگیری موفق باشی زینبم


چشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
نگاری
12 اردیبهشت 92 13:48
امیدوارم زودی نی نی گولو خودشو نشونت بده