نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

5 سال گذشت

1392/1/27 16:46
1,746 بازدید
اشتراک گذاری

٥ سال پیش یه سه شنبه ای من و بابایی و به عقد هم در اومدیم و قسم خوردیم که مال هم و با هم باشیم...

و امروزسه شنبه 27 / 1 / 92 گذر 5 سال زندگی مشترکمونو باهم جشن میگیریم ...

...

متن اس ام اس من به آقای پدر...

سلام عزیزم...

5 سال پیش یه سه شنبه ای مثل امروز من و تو یکی شدیم تا عاشقانه هایی از جنس خدا باهم و در کنار هم بسازیم ، من تو ماشدیم تا قشنگترین لحظه های ناب زندگی تو دستهامون آشیونه کنه ، 5 سال کنار هم و باهم بزرگ شدیم و روزهارو یکی یکی پس زدیم و به اینجا رسیدیم و امروز  گذر سالهای باهم بودن و جشن میگیریم...

علی عزیزم پشت سرگذاشتن 5 سال زندگی مشترک و شروع 6 سال باهم بودنمان خجسته بااااااااااد..

صمیمانه دوستت دارم حتی میان دعواهایمان...

.............................

پیوست : امیرعباسم اگه بودی امروزو با تو در کنار تو جشن میگرفتیم ...

اگه بودی امروز اینقدرسوت و کور برامون نمی گذشت ...

اگه بودی شاید خنده های روی لبهامون واقعی تر بود...

.............................

روزنه امید من اگه الان تو دلم بودی .... خبر اومدنت بهترین هدیه برای بابایی چشم انتظارت بود...

امیدوارم سال دیگه این وقت تو بغلم و کنارمون باشی

........

خدای من ، مهربونم نشد که بشه ..

نخواستی که بشه ...

اما من راضیم به رضات ...

حتی الان که بغض حسرت راه تنفسم و تنگ کرده ...

حتی الان که قلبم از شدت درد و رنج داره از جاش کنده میشه...

من همیشه راضیم به رضات حتی زمانی که از تنهاییهام و غصه هام پیشت گلایه میکنم...

................................

خدایا روزهای خوش زندگیم و بهم عیدی بده که من محتاج نگاهت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 فروردین 92 17:02
ســــلام زینب جان ؛


وقتی میام وبـــ (گل پســـر؛قندعســــل) بخاطـــــر اینکه دوست ندارم بیخودی و الکی دلداری بدم برات کامنت نمیزارم چند روز پیش که دیدم نوشتی هنوز پــــری نیومده کلی براتسلام دعا کردم که ایشالا این ماه خوشحال

بشی و خبر های خوب خوب بزاری تو پست بعدی ...


امروز که دیدم تو پست ثابت وبت نوشتی آدرس خواهر یا برادر نیومده امیرعباس جان نمیدونی چه حالی شدم فکر کردم حتما بارداری که ی وب دیگه درستـــ کردی ....


امیدوارم همیـــــــن روز ها ی خبر خوب با محتوای


(دوست جونـــــا من نی نی دارم)


آپ کنی ...


آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن


توکلتـــــ به خدا عزیزم ...












سلام دوست خوبم ...
انشالله که منم زودی میام و میگ مامان شدم ...
امید به خدا

مامانی چشم به راه
29 فروردین 92 1:22
سالگردازدواجتون مبارک عزیزم
انشالله به زودی سالگردآینده تونوبا نی نی نازت جشن بگیری


مرسی زینب جونم انشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله
مامی نی نی های ناز
29 فروردین 92 10:08
گلم دلم روشن که بزودی نی نی میاد و خوش خبر می شی


سلام عزیزم مرسسییییییییییییییییییی
مامانی چشم به راه
30 فروردین 92 17:45
سلام
اباجی کجایی؟
خبری نیست ازت؟


سلااااااااااااااااااام ...
هستم که عزیزم ...
زینب مامان ریحانه خانم
5 اردیبهشت 92 1:52
سلام زینب جون ,اول که سالگرد ازدواجتون مبارک



دوم اینکه بار چندمه میام خونت سر میزنم اما چراغ خاموش!.

سوم اینکه هر بارگذرم میوفته و مطالبت رو میخونم یه چیز از ذهنم میگذره !

اونقد در دل کردنت با خدا دل نشینه که اگه استغفراله جای خدا بودم هیچوقت به این زودیا دلم نمیومد دعاهات قطع بشه .



از ته ته ته دل برات دعا میکنم ایشاله یه نی نیه فول آپشن گیرت بیاد تاقدر عافیتو بهتر بدونی



سلام زینب جونم...
ای ول فول آپشن دوست دارم

الناز سیندرلا
3 مرداد 92 15:21
خیلی خوشحالم برات عزیززززززززززززززززم
راستی منم دوسال پیش 90-1-26 سالگرد عقدم بوده


سلام مرسي عزيزم خيييلي محبت داري