نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

زندگی یعنی...

1392/2/20 1:48
277 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی برای من یعنی پر رنگ شده خطهای قرمز یک تست ...

تستی که نشان از بودن توست ...

یعنی روزهای انتظار من نیز تمام رشد ...

زندگی یعنی حس داشتن تو ...

یعنی خود تو ...

این خطهای رنگی نشانی تو را به من می دهند و من نیز امیدوارانه تر از دیروز به انتظار فردای خویش هستم...

روزنه امید من انگار امروز روز طلوع آفتاب توست ...

و غروب غم انگیز زندگی ام طلوع میکند...

نمیدانم حضورت را باور کنم یا نه ...

اما دلبندم مدتهاست این روز را برای خود تجسم کرده ام و انگار تو امروز درون من هستی...

بی بی چک حضورت را نشان میدهد ...

و من خوشحالم از بودنت و داشتنت ...

سجده شکر به جای می آورم در مقابل مهربانی که تو را به امانت به من داده است ...

........................

فرزندم ...

دوستت دارم ...

حتی همین حالا که به اندازه ی یک دانه ی سیبی ...

.............................

خدایا شکرت ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 اردیبهشت 92 3:06
وااااااای خداااااا باورم نمیشهههههه زینب جون هورااااااا خیلی خیلی خیلی خیلی ازته ته قلبم خوشحاااال شدم اصلا انتظارشو نداشتم
امیدوارم یه روزازتولد۱۲۰سالگیش بنویسی عزیزم
مواظب خودت باش مامان مهربون



سلام عزیزم ...
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی آنا جونم ...
خودم هنوز باورم نمیشه
الهام
20 اردیبهشت 92 14:34
سلام
دیشب از وبلاگ پرواز یک فرشته به اینجا رسیدم.
الان که این خبر رو دیدم از ته دلم واست خوشحالم زینب عزیز


سلام الهام جان ...
خیییییییییلی ممنون
شیرین
7 خرداد 92 17:30
سلام زینب جون مبارک باشههههه خیلی خوشحال شدم بالاخره این انتظار نتیجه خوبی داشت عزیزم به امید روزا و لحظه های زیبای زندگیت ..


سلام شيرين جون . انشالله . مرسي از محبتت . پسرم 34 هفته به دنبا اومد خيلييي يهويي و چون ريه هاش نرسيده بود به قلبش فشار اورد براي تنفس و فرشته شد
ینتئی
7 خرداد 92 17:30
سیسنی