نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

این الرجبیون

1392/2/22 0:23
273 بازدید
اشتراک گذاری

حلول ماه مبارک رجب بر همه ی شیعیان علی (ع) مبارک باد...

ای ماه رجب مرا به خود راه بده

راهی تو نشان به سوی آن ماه بده

ای ماه رجب توشهر حیدر هستی

از باب علی مرا به خود راه بده

امام محمد باقر (ع)‌: هر مومنی را دوست دارید حلول ماه رجب را به او مژده دهید ...

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 92 15:38
مامان منتظر
22 اردیبهشت 92 17:17
زینب جون منم رمز پست قبلیو میخواااااااام
مرمر
22 اردیبهشت 92 21:21
بابت رمزممنون.مونا دعوام کرد گفت شاید نخواد رمزو بده. خودش که تورو دیده منم خواستم اجی زینبو ببینم خلاصه شرمنده زینب جون


سلام این چه حرفیه ...
من به خطت اس دادم ...

اخر شمارم 027 بود ...
نیومد برات ...
نگاری
22 اردیبهشت 92 21:30
من دو تا وبلاگ هاتو لینک کردم


قربونت لطف کردی ....
منم شمارو لینک کرده بودم
قصه عشق ما
19 دی 92 16:20
قدم نو رسیدت مبارک باشه عزیزم انشالله به ÷ای هم عمری رو به خوشی سپری کنید.... خوشحال میشم به من هم سری بزنی.... بطور اتفاقی برای دستور بافتنی کودک وارد وبلاگت شدم... یک روز بعد از به دنیا اومدن کودکت فهمیدم منم دارم مادر می شم...... منم مثه شما قبل از فرزنددار شدنم براش از سفرهای مختلف خرید یادگاری میکردم.... چه تفاهماتی
زینب مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از اینکه. به وبلاگ دخملی من تومدی. منم بهت تبریک میگم انشالله 9ماه بارداری راحت داشته باشی و گل نی نی و با دلخوشی بغل کنی. حتما سر میزنم