نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

برای جوانه ی نو پای زندگی ام ...

1392/2/30 13:23
273 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم ...

به اندازه ی همه ی ستاره های ناشناخته آسمان ...

دوستت دارم به انندازه ی همه ی ماهی های نشمارده ی دریاها ...

دوستت دارم به اندازه ی همه ی ثانیه های انتظار...

حال که درونم ریشه دوانده ای ، تنها دلیل خنده های من شده ای ..

با بودنت شادم ... و چه زود مرا وابسته خود ساخته ای ...

و من چه زود مجنونت شده ام ...

بی تو حتی نفس کشیدن نیز دیگر برایم دشوار میشود ...

نمیدانم خدا باز تو را وسیله ی آزمایش من قرار داده است ...

اما هر آنچه که باشد ... من خودم را به دستان پر مهر او سپرده ام ...

خدا و تو که باشید دیگر از آینده ی مبهم خود هراسی نخواهم داشت ...

..................................

خدایا من به تو به بزرگیت ، به خداییت ، به مهربانیت اعتماد دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شلمان
30 اردیبهشت 92 13:45
اتاق کودکتان را متحول کنید وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان WWW.LASTKALA.COM
مریم.خوزستان
30 اردیبهشت 92 16:55
سلام اجی خوش میگذره بانی نی کوشولو



سلااااااااااااااااااااااااااام آره عزیزم ... خدارو شکر
ریحان
31 اردیبهشت 92 14:04
سلام عزیزم....چه میکنی بانی نی تودلت؟؟ مارو که فراموش نکری؟؟....برامون دعاکن ...


سلام مگه میشه شارو فراموش کنم ...
کار خاصی نمیکنیم فقط می خوابییییییییییییییییییم
♥ مامان آینده ♥
31 اردیبهشت 92 23:47
سلام زینب جان خوبی؟!

تبریک میگم بهتون واقعا خوشحالم عزیزم....

پست هاتون رو خوندم

عزیزم آفرین به ایمان و توکلی که داری...

خدا پاداش صبرت رو داد....

سلام مامان مهربون
خیلی وقت بود بهم سر نمیزدی...
مرسی از محبتت ...
دلت پاکه برای سلامتیش هم دعا کن
♥ مامان آینده ♥
31 اردیبهشت 92 23:48
وقتی اون پستی رو که جواب بی بی چک مثبت بود رو خوندم پوست تنم دون دون شد از هیجان و خوشحالی

همسری دید میگه ئه چرا اینجوری شدی مگه چی خوندی؟!!

منم متن با احساسی رو که نوشته بودی خوندم براش و اون هم کلی براتون خوشحال شد...

انشالله همیشه شاد و خندون باشی عزیزم....


انشالله یه روز من خبر بارداری شما رو بخونم
شهرزاد
1 خرداد 92 14:57
سلام زينب عزيزم
اميدوارم كه حال و روز خوبي داشته باشي و حال ني ني هم خوب باشه.مييييييييي بوسمت دختري


سلام مرسی شهری جووونم ...
ما خوبیم ...
نی نی سلام میرسوننه ... میگه شهری جونم دووووست ددارم
مامان یه فسقلی
2 خرداد 92 19:48
خیلی برات خوشحالم عزیزم. من مدتهاست اخبار وبلاگتو پیگیری میکنم تا ببینم کی این خبر خوب رو میدی. ایشالا برات خوشقدم باشه و وجود نازنینش قلب و روحت رو آرامش بده.
به وبلاگ ما هم سر بزن خوشحال میشیم.


سلام عزيزم مرسي از محبتت