نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

شب آرزوها

1392/2/26 21:39
293 بازدید
اشتراک گذاری

خدا، آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت می گوید :
«کنارت هستم ای تنها!!!»

جوانه ی نوپای زندگی ام بهترین لحظه های ناب زندگی را برایت آرزو دارم ..

و خدا را در همه ی ثانیه های عمرت آرزو میکنم ...

آرزوی من چه میتواند باشد جز بودن تو ...

جز سلامت جسم و روح تو و خندیدن تو...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحانه
27 اردیبهشت 92 0:59
سلام عزیزم تبریک میگم.انقدر خوشحال شدم که نمی دونی فقط خیلی مراقب خودت باش.


سلام عزیزم ...
خیییییییییییییلی ممنون خیلی لطف داری
مامان آتنا
27 اردیبهشت 92 3:48
من رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
محتاج به دعای شما هستم
متاسفانه من صبح جمعه میرم اتاق عمل برای کورتاژ برام دعا کن خاله جون
وبرای آتنا هم همین طور


سلام ...
زهره چرا دیشب بهم نگفتی ؟
انشالله همه چیز به خیری برات پیش بره عزیزم ..
انشالله آتنای نازم سفید بخت بشه
شهرزاد
27 اردیبهشت 92 15:57
سلام زینب عزیزم
تو باورت میشه که من چندبار این وب و بقیه هاش رو خوندم و چقدر واسه گذشته دلم غصه دار شد و واسه الانت شاد شدم.می دونی که همه ما تو رو خیلی دوست داریم و همیشه برات آرزوهای خوب داریم.یادت باشه که مراقب خودت و دونه سیبت باشی و همیشه به خدا توکل کنی(مثل همه این سالها)خدا در کنارته همین جا خیلی نزدیک...
دوست دارم دختریhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gif

شهری جونم ببخش که قلب مهربونت با خوندن وبم گرفت
معصومه
28 اردیبهشت 92 15:05
وایییییییییی زینب عزیز نمیدونی چقد از این اتفاق خوشحالم..مبارکت باشه دختر..حالا که مادر شدی عزیزم..از اون یکی وبت اومدم اینجا ...
ان شاالله نی نیت محکم محکم 9ماه توو دلت بچسبه عزیزم..مراقب خودتو نی نی کوچولو باش گلم
سلام عزيزم .
خييييلي ممنون از محبتت ... انشالله

خاله شیرین
29 اردیبهشت 92 2:09
برای تو ارزوی بهترینها را دارم خاله شیرین


سلام خاله جون ...
خیییییییییییییییییییییییلی ممنون ..
منم براتون قشنگترین و بهترین لحظه های ناب زندگی و از خدا می خوام
مامان امیررضا
30 اردیبهشت 92 3:32
سلام مبارکه .انشالله به سلامتی .
نوشته هات رو که خوندم یاد روزهای سخت گذشته خودم افتادم و گریه ام گرفت.انشالله که نی نی تون به سلامتی میاد و مثل امیررضا جونم می شه مرهم روزهای سختتون و دلتون رو با شیرین کاریهاش شاد می کنه مواظب خودتون و نی نی باشین . به ما هم سر بزنید .


مرسی مامان مهربون ...
خدا امیررضای نازو براتون نگهداره ...
خیییییییییلی برای سلامتی نی نی من دعا کنید
نسرین
30 اردیبهشت 92 10:28
سلام عزیزززززززززززم تبریک میگم. ایشالا صحیح و سالم به موقع بیاد بغلت. منو یادته؟؟؟ الان 2 ماهه باردارم


سلام عزیزم ...
بلهههههههههههههههههله یادمه ...
خیلی خوشحال شدم که شما هم نی نی دارین ...
انشالله صحیح و سالم و صالح سروقت به دنیا بیاریشو بغلش کنی
نسرین
30 اردیبهشت 92 10:29
راستی التماس دعا. واسم دعا کن مامانی.


اگه قابل باشم حتما شما هم دعام کن
مامان فرشته
30 اردیبهشت 92 12:20
ببخشید عزیزم ناراحتت کردم ببخش ببخش. خیلی دوستت دارم . امیدوارم همیشه شاد باشی. منم لینکتون کردم


نه عزیزم ناراحتی من از این بود که یه دوست از دستم ناراحت بود ... خوب خدارو شکر که آشتی هستین ....
خاله شیرین
30 اردیبهشت 92 16:37
سلام زی زی جان ازاینکه سرشار از عشق وزیبایی هستی خیلی خوشحال هستم میبوسمت ش


سلام خاله جان ...
شما لطف دارین ...
منم دوستتون دارم ...