نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

مسابقه وبلاگی

1392/3/19 17:07
273 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون از دعوت مهسای عزیزم ...

مسابقه :

1. بزرگترین ترس زندگی شما ؟ از دست دادن عزیزانم

2. اگر 24 ساعت نامریی می شدی، چی کار می کردی؟هیچ وقت دوست نداشتم نا مرئی بشم و یواشکی جایی برم

3.  اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفی شما را داشته باشد،‌ آن آرزو

چیست ؟میدونم که پسرم دیگه هیچ وقت زمینی نمیشه اما اگه این غول و داشتم زنده شدنش و آرزو میکردم  

4. از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک رو دوست داری؟ اسب

5. کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ فوتبالیست ها , تام . جری,جودی ابوت

6. در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟تقریبا دستپختم خوبه و همه ی غذاهارو بلدم درست کنم مخصوصا ماهی و مرغ ترش که غذای شمالیه

7. اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟ کمتر عصبانی میشم اما بشم صدام میره بالا و میلرزه نیشخند

8. با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید؟ خیلی فکر کردم اما سخته خوووب نمیشهنیشخند از سوال کنک.ر هم سختتره

9. دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید؟

خیلی فکر کردم شعری یادم نیومد ...

اما یه  یک بیتی که خیلی دوستش دارم وقتی به مشکلی بر میخورم این و با خودم زمزمه میکنم ...

هرکه در این درگه مغرب تر است

جام بلا بیشترش میدهند

10.اگر بخواهید با تونل زمان فقط  به یک روز از زندگی تون در حال، گذشته و آینده سفر کنید، آن روز کدام
است ؟

اگه بخوام به گذشته سفر کنم به 22 شهریور 91  روزی که امیرم فرشته شد شاید اگه اون روز بیشتر اجز  و ناله میکردم خدا دلش به حال من می سوخت دوست ندارم جلوتر از زمان حالم حرکت کنم شاید تحمل اتفاقات آینده برام سخت باشه

11.شما چه رنگی هستید و چرا ؟ هم آبی هم صورتی... آبی هستم چون بیشتر مواقع آرومم و سعی میکنم با همه مهربون باشم و دیر عصبانی بشم و صورتی چون همیشه میخندم  و از اینکه با خنده هام اطرافیانم خوشحال میشن دلم آروم میگیره


12. اگه قرار باشه از ایران بروید، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب می کنید؟ من زیاد سفرهای خارج از کشوری نرفتم جز یه چندبار کوتاه اما واقعا هیچ جا برام ایران نمیشه و هیچ مردمی و هم به مهربونی ایرانیا جایی ندیدم

13.بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون؟فدای تو با این همه عشق بشم ( این و علی بهم داده بود)

14. اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی

هستند؟من که الان مهمونم خونه پدر مادرم ...قلب 

15. اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین، اون کلمه چی بود؟ مرگ

16.کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟ دوست دارم هر روز عزیزانم و ببینم ... همسرم ... مادرم ...پدرم ...برادرم و خانواده ی همسرم

17.اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟ ترنم یک عشق

18. خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید؟ سیب
 
19. سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟حساس و عاطفی

20. کاشکی...... ؟

از این که حسرت نداشته هام و بخورم همیشه بدم می اومد ...

اما مدتیست که حسرت نبود امیرعباس و می خورم و تو تنهاییهام میگم کاش امیرم هیچ وقت فرشته نمیشد ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس
19 خرداد 92 18:44
اخییییش یه چیزی نوشتی روزی ده بار میام ببینم اومدی.دلم پوسید برات


سلام مهسا جان يه خورده اوضاع بهم ريخته است حوصله نوشتن ندارم
مامانی چشم به راه
19 خرداد 92 19:09
سلام
سرنمیزنی ابجی؟
همین که خودت ونی نی ات سالم باشین عالیه..
بوووووووس به روی ماهت


مرسي ابجي. يه خورده كمتر از اينترنت استفاده ميكنم
مامان نفس
20 خرداد 92 1:03
چی شده؟اگه دوست داشتی بیا برام بگو


سلام عزیزم حتما میام میگم ساعت 10 شب وقت دارم
مامان آتنا
21 خرداد 92 11:20
سلام کجایی ؟ چرا نمیای مردم از نگرانی

دکتر چی گفت ؟
بیا عزیزم تورو خدا زود بیا
من منتظرت هستم



سلام عزيزم من خوبم ني ني هم خوبه