نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

برای بهانه ی زندگی ام ...

1392/3/19 16:36
330 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها برایم سخت میگذرد ..

و فقط فکر کردن به تو آرامم میکند ...

روزها کند و خشک و مبهم ...

یکی , یکی جای خود را به دیگری میدهند ...

ولی من هنوز هم خسته ام ...

خسته ام از این همه هیاهو ... خسته ام از این همه تنهایی ... و خسته ام از این همه اتفاقات تلخی که پیش می آید و من باید هر روز منتظر یک اتفاق یا خبر باشم ...

با همه اینها هر وقت به تو , به بودنت و داشتنت می اندیشم تمام وجودم مملوو از عشق میشود و تو همه ی معنای عشقم هستی ...

به فردایی فکر میکنم که تورا در آغوش خواهم گرفت و لالایی های عاشقانه ام را فقط با تو تقسیم خواهم کرد ... زیرا تو تکه ای از وجودمن هستی ...

تو که باشی , خدا که باشد من از فردای مبهم نمیترسم ...

و به انتظار روزهای با تو بودن همه ی لحظه های تلخ تنهایی ام را پشت سر میگذارم ...

دوستت دارم چون تو لایق دوست داشتن هستی...

..........................

فردا 20 خرداد 91 نوبت دکتر دارم تا از سلامتت و تشکیل قلبت اطمینان پیدا کنم ...

تورا با همه ی امیدم به دستان خدای مهربانم سپرده ام زیرا اوست که بهترین حافظین است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

˙·٠•●♥فاطمه مامان مطهره جون♥●•٠·˙
19 خرداد 92 16:43
سلام وبلاگ قشنگی دارید ومن خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم!
شما لینک شدید!!
التماس دعا


سلام عزیزم ..
لطف دارین منم با افتخار شمارو لینک میکنم
مامان آتنا جون
19 خرداد 92 22:15
سلام عزیزم خوبی نی نی جان خوب ؟
شرمنده این چند وقت خیلی ناراحتت کردم
الهی خدا نی نی رو سالم بذار تو بغلت
وبا نی نی جون و وجود نازش عشق کنی مامان جون
زینب جون خیلیییییییییییییییی دوست دارم
فردا من رو بی خبر نذاری


سلام عزيزم اين چه حرفيه شما مثل خواهر مني چشم حتما
.::مادر خانومی::.
20 خرداد 92 15:01
سلام عزیزم
خوبی/ نی نی خوبه؟
حس میکنم این نی نی شما دخمله
من عااااشق دخملم
انشالله هرچی که هست سالم وو صالح باشه
بعداز دکتر بدو بیا آپ کن ببینیم چه خبره


سلام هنوز نرفتم ساعت 10 شب وقت دارم چشم میام میگم ... انشالله شما هم به زودی مادر بشی