نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره

روزنه های امید

اولین هدیه روز دختر

1392/6/19 13:49
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زهرای نازم ...

ببخش که دیر شد ...

این سارافون خوشگل اولین هدیه روز دخترما به شما ... البته مشارکتی خریداری شده نیشخند

تو این دوره از زمان اینقدری قیمت اجناس بالا رفته که تنهایی خرید کردن خییلی سخته خجالت

انشالله به شادی بپوشی عزیز دلم ...

راستی گفتم مشارکتی ، پول این سارافون پاییزی و من و بابایی و مامان جون زهرا (‌مامان بابایی) با هم دادیم و عمه فهیمه جون زحمت کشیدن رفتن برای شما خریدن ...

دست همگی درد نکنه ...

....

بازم به رسم عادت همیشه ...

زهرا خانومم ،‌ گل دخترم ،‌دوست دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامان نفس
19 شهریور 92 17:02
عزیز خاله خیییلی نانازه ایشالا به سلامتی بپوشیش


مرسی مهسا جونم انشالله
مریم.خوزستان
19 شهریور 92 23:27
ای جونممممممممممممممممممممممممم قربونت بره خاله مریم به شادی بپوشی عزیزکم
مامان بی تاب
20 شهریور 92 0:14
انشالله به سلامتی تنش کنه زهرای گل ما


انشاللهننی خوای به جای مامان بی تاب بنویسی مامان محمد طاها
دریا
20 شهریور 92 22:34
عزیزم مبارکش باشه ان شالله به سلامتی بپوشه دخمل گلت
خیلی وقته ها بهمون سر نزدیااااااااااااااا


سلام عزیزم .. مرسی محبت داری من که همش میام ..
به اسم مامان نازنین زهرا
مهدیه ( مادر دختری)
21 شهریور 92 9:08
خیلی خوشمله خانومی
دخملی ماهم همین رنگیشو و همین مدلی شو داره!


سلام ..
جدی ؟ خوب خواهرا با هم ست میشن
ماماطهورا
21 شهریور 92 11:41
واااااااااااااااااااااااي چقدر نازه عزيزدلم هميشه به خوشيا بپوشي گل خوشبوي خاله


مرسی خاله جون انشالله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 شهریور 92 12:54
چه خوشگلهههه روزت مبارک عروسک کوچولو


مرسی عزیز دلم چشات قشنگ میبینه
مامان بهاره مامان امیرمحمد
1 مهر 92 10:45
وای چه لباس قنشگی خریدید برای نازنین زهرا خوشبحالتون داشتن یک دختر سالم خیلی خوبه خدا نگهداره براتون ما که بیصبرانه منتظر دیدن عکسهای نازنین زهرای شما هستیم تا 4 ماه دیگه ثانیه شماری می کنیم - خیلی خیلی مواظب خودتون و نازنین زهرامون باشیدها ما را هم دعا کنید که الان شما مستجاب الدعوه هستید خیلی دوستتون داریم مامان خانوم دستتو بذارید روی دلتون و یک بوس آبدار از طرف ما برای نازنین زهرای خوشگلمون


سلام خاله ی مهربون. خیییلی لطف داری گلم. انشالله عکس زهرای گلم و بیارم بذارم. ماهم دوستتون داریم عزیییزم. شماهم مارو دعا کنید