نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج من و باباازدواج من و بابا، تا این لحظه: 16 سال و 24 روز سن داره

روزنه های امید

تپش قلب من در تپش قلب یک زهرای ناز

1392/6/11 14:47
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناز مامان ...

میدونم که خوبی ...

وقتی خدا هست من خیالم راحته راحته که تو خوبی و یکی هست که مراقبته ...

زهرا خانوم ناز مامان ، دیروز با هم رفتیم اکوکاردیوگرافی قلب برای شما ..

خدارو شکر خوب خوب بودی و قلب نازت هیچ مشکلی نداشت ...

خیالم راحت بود ولی راحتر شد ...

شکر شکر شکر خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشکرت ...

فقط میتونم بگن دوست دارم خدای خوبم ...

دوست دارم زهرای ناز من ...

خانوم دکتر گفت قلب نی نی نازت صحیح و سالم ...

هیج مشکلی هم نداره ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 14:51
خدا را شکر ایشالاه به سلامتی


مرسی دوست خوبم
مریم.خوزستان
11 شهریور 92 16:00
سلاممممممممممممممممممممممممممم
خوبییییییییییییییییییی؟؟؟
خدارو100هزارمرتبه شکر
خیلییییییییییییی خوشحالمممممممم
نازنین زهرای خاله انشاالله که همیشه که قلبت وتنت سلامت باشه
قربونت بره خاله جون دلممممممم
عشقم امام رضا نگهدارتون
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دوستتون دارم

سلاااااااااااااااااااااااااام خاله ی مهربون ...
مرسی از اینکه همیشه برای نازنین زهرای من دعاهای قشنگ میکنی ... انشالله...
ماهم دوست داریم

.::مادر خانومی::.
11 شهریور 92 18:56
خداروشکر عزیزم


مرسییی عزیز دلم
مامان محیا
12 شهریور 92 0:57
خدارو صد هزاران مرتبه شکر انشاالله همیشه تندرست باشی نازنین زهرای نازنین , بوس بوووووووووووس


سلام خاله ی مهربون. انشالله
مامان نغمه
12 شهریور 92 15:56
سلام عزیزم... خوشحالم وبلاگتو پیدا کردم... تقریبا بارداریمون نزدیکه... خوشحالترم که اکوی دخترت سالم بوده ایشالا بقیه دوران هم بسلامتی و خوبی طی بشه


سلام. مرسی مامان نغمه ی مهربون انشالله شما هم بارداری خوبی داشته باشی
مامانی چشم به راه
12 شهریور 92 18:01
شکرخدا...انشالله بقیه بارداریتم همه چی به خوبی پیش میره ...مراقب خودتو زهرا کوشولومون باش..عکس سونونگرفتی بذاری برامون؟


سلام خاله ی مهربون ...چشششششششششششششششششششششششششششششم ...
انشالله برامون دعا کن دلت پاکه ..
چرا گرفتم ولی هیچیش مشخص نیست خاله جون ولی چشم میذارم
مامان بی تاب
12 شهریور 92 19:41
یثنا
13 شهریور 92 12:19
rozaneomid
خدایاممنون که حال زهراجونی خوبه ممنون که دل دوست عزیزم راشادد کردی
ممنون که تپش قلبش اروم سالم و پر از عشق و انرژی است


سلام یثنای مهربون خیلی ماهی دلت پاکه برامون دعا کن
مامانی چشم به راه
13 شهریور 92 21:25
سلام زینب مهربونم
خوبی؟زهرا جونم خوبه؟
ای خواهر...من خیلی بیخیال شدم..ولی خب بازدنبالشو میگیرم... فکرکنم بشه تومهر آی یو آى
ممنون که به فکرمی...چه جوری میتونم محبتتو جبران کنم عزیزم ...کاش نی نی منم بیاد باهم وب بزنیم واسشون ...
برام دعا کن که خیلی محتاجم...بهت خبرمیدم وقت آی یو آى شد مهربونم..


خواهر من عزیز من خودت بارها به من گفتی نا امیدی خوب نیست باید به خدا امید داشت به خدا مثل روز برام روشنه بچه میاری دسته گل باور کن. خودت منو دلداری میدادی که. خواهرم گلم خدا شاهده لحظه ای تودعاهام فراموشت نمیکنم گفتم پیش جد خواهرشوهر. خواهرشوهرم برات نذر میکنم سادات طباطباییه انشالله جواب میبینی یادت رفته منم چقدر انتظار کشیدم اونثماهی که حامله شدم تنها ماهی بود که دیگه بیخیال بچه شدم و بهش فکر نکردم. انشالله یه دخمل ناز میاری یا یه پسل گل من اعتماد دارم به کرم خدا
مهدیه
14 شهریور 92 10:06
الهی شکر
محبوبه مامان ترنم
14 شهریور 92 11:23
خدا را شکررررررررررررررررررر که نازنین زهرای نازمون سالمه.
الهی که بارداری سالمی داشته باشی و به سلامت بغلش بگیری.


سلام محبوبه جون انشالله با دعای شما
🐣مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 17:16
خدا رو صد هزار بار شكر
دریا
15 شهریور 92 11:43
خدا رو شکر زینب عزیزم بووووووووووووووووووس
مامان امیررضا
16 شهریور 92 1:29
rozaneomid . انشالله حضرت زهرا حافظ نازنین زهرا گلمون هست


مرسی عزیزم انشالله
مریم.خوزستان
16 شهریور 92 14:23
سلامممممممممممممم
مامان کوشولوکم پیدایی دیگه نمیای پست بذاری
هرروزمیام سرمیزنم ولی خبری نی
دلم براتون تنگه...
مهربون من
که الان6ماه25روز16ساعت15دقیقه40ثانیه توقلب ابجیم لونه کردی بدون که نیومده خیلی میخوامت نازنین زهرای من...

سلام آره خیییییییییییییییییلی کم میام مریم جونی ... ماه کجاست خواهر الان 20 هفته است که میشه 5 ماه چرا یک اه جلو هستی؟

خورشید
16 شهریور 92 14:45
سلام عزیزم خوش به حالت 4 ماه از 9 ماه رو سپری کردی. خوشحال میشم لینکم کنید


سلام عزیزم ...
خیلی ممنون ...
انشالله شما هم به خیری خوشی این دوران و میگذرونی و سر وقت نی نی نازت به دنیا میاد سالم و صالح و بغلش میکنی
فرزانه مامان علی اکبر
16 شهریور 92 16:26
خدارو شکر که همه چیز خوبه؛ مواظب خودتو دختر گلت باش زینب جون


سلام چو عجب خااااااااااانوم کم پیدا شدی ...
انشالله خدا علی اکبر گلت و برات نگهداره به حق صاحب اسمش
مامان چند تا فرشته
16 شهریور 92 18:45
الا بذکر الله تطمئن القلوب روزت مبارک نازنین زهرا جون


سلام عزیزم مررررسی
مریم.خوزستان
16 شهریور 92 22:06
نازنین زهراجونم روزت مبارک
مهربون من


سلام خاله جون مرسی
آناهیتامامانیه آرمیتا
17 شهریور 92 13:44
وااااای خدا نی نی نازمون دخملههههه مبارک باشه دوستم به سلامتی



سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام آنا جونم ...
شرمنده کردی مارو ..با اومدنت ...
باور کن همیشه به وب آرمیتا جونی سر میزنم ولی چون با گوشی آن میشم نمیتونم براش نظری بذارم نمیدونم چرا ...
انشالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیری ...